  • 11. Data: 2011-09-11 07:22:01
    Temat: Re: Jaki TV LED/Plazma - szczegolne wymagania!
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    > Na chlopski rozum to masz wode z mozgu zrobiona z tego co widac. Z
    > lekcji fizyki powinienes wiedziec ze oko ludzkie nie rozrozni nic
    > powyzej 25 klatek/s mryganie mialo znaczenie jedynie w TV CRT w LCD i
    > Plazmie nie ma to wiekszego znaczenia obraz jest rysowany w inny sposob
    > i efekt odswiezania nie jest widoczny. W LCD ma znaczenie wygaszanie
    > jesli jest wolne to widac duchy na czerni.

    A cos takiego:
    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Czestotliwo
    sc_odswiezania_Hz-3482/strona/12451.html
    Jak sie ma takowe zastosowanie w poszczegolnych formatach - dalej 50Hz
    wystarczy, a oni w tym poradniku klamia?
    Co portal/osoba/post to inne informacje wciaz docieraja do uzytkownika
    koncowego.

    T.V.

  • 12. Data: 2011-09-11 08:12:19
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-09-11 08:33, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    t.pl

    > Zanim odpowiesz, przeczytaj na co odpowiadasz.

    > Zbytecznym gadżetem, a właściwie klamotem to jest dekoder, którego nie
    > musi być kiedy do CI wetkinie się CAM z odpowiednią kartą.

    Bzdury wypisujesz !

  • 13. Data: 2011-09-11 08:13:27
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-09-11 08:33, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    t.pl

    > Oczywiście, że samego sygnału nie zastapi, ale dzięki niemu, niektóre
    > paltformy cyfrowe* możesz odbierać bez dekodera.
    >
    > * - Cyfra+, tutaj wystarczy ich oryginalny moduł, albo np. Aston
    > - Cyfrowy Polsat, o ile jeszcze kolportuje swoje moduły. a są one
    > sparowane z kartą
    > - tnk jw.
    > Ale uwaga: może się zdarzyć, że jakiś moduł nie chce poprawnie
    > współpracować z jakimś modelem TV

    Facet pierdolisz bzdury jak potluczony, zeby odbierac programy syfry
    musisz miec tuner DVB-S doucz sie troche zanim zaczniesz znow banialuki
    wypisywac.

  • 14. Data: 2011-09-11 08:19:36
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-09-11 09:22, T.V. pisze:

> [...]
    > wystarczy, a oni w tym poradniku klamia?
    > Co portal/osoba/post to inne informacje wciaz docieraja do uzytkownika

    Uzytkownik koncowy z reguly to poldebil tak go traktuja marketoidy i z
    tego co widac nie myla sie.

    Zastanow sie lepiej nad zrodlem obrazu do twojego TV, bo kupisz super TV
    2000HZ i bedziesz ogladal czterech pancewrnych z panstwowej TV.

  • 15. Data: 2011-09-11 08:23:48
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Jerzy Dombczak* napisał(-a):

    > Facet pierdolisz bzdury jak potluczony

    PLONK za matołectwo. Innym też sugeruję spuszczenie tego kretyna na dno
    KF

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 16. Data: 2011-09-11 16:02:17
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2011 10:12:19 +0200, Jerzy Dombczak napisał(a):

    t.pl

    > Bzdury wypisujesz !

    Chlopaki, moze zamiast sie klucic przytoczycie racjonalne argumenty na
    ktorych mam nadzieje skorzystam.
    Ja rowniez sadzilem, ze jesli jest CI/CI+ to dekoder bedzie zbedny.
    Pan, Panie Jurku pisze iz sa to bzdury - nie chce pchac kasy w bloto wiec
    prosze o przyblizenie mi tematu - po co jest to gniazdo?

    T.V.

  • 17. Data: 2011-09-11 16:05:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jerzy Dombczak" <j...@o...eu> napisał w wiadomości news:

    >CI to zbyteczny Gadget jak masz TV z DVB-T MPEG4 do niczego sensownego tego
    >zlacza nie wykorzystasz.

    Oczywiście że wykorzystasz, np. do kablówki, jak akurat Twoja daje moduły
    CAM.

  • 18. Data: 2011-09-11 16:06:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie moze podobnie jak tunera DVB/C z kablowki,

    Nieprawda.
    To już zależy od kablówki.

  • 19. Data: 2011-09-11 16:07:35
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2011 10:19:36 +0200, Jerzy Dombczak napisał(a):

> [...]
    >
    > Zastanow sie lepiej nad zrodlem obrazu do twojego TV, bo kupisz super TV
    > 2000HZ i bedziesz ogladal czterech pancewrnych z panstwowej TV.

    Nie rozumie agresji plynacej jak gorzysty potok w Twoich wypowiedziach.
    Szkalujesz wszystkich nie wyjasniajac nic i nie powolujac sie na jakies
    zrodla. Znalazlem artykol swiadczacy o przeznaczeniu Hz na odpowiednie
    platformy wiec ufam, iz jest to pisane przez znawce tematu - z Twojej
    strony leca tylko wulgaryzmy i niczym nie poparte wnioski/przekonania.

    Prosze zatem o opis, link, wyjasnienie jaka jest roznica i wymagania np.
    dla Blu-ray dotyczace czestotliwosci migotania obrazu.
    Gdzie jest on bardziej dynamiczny, dlaczego producenci pchaja w swoje
    matryce og 50-400Hz itd...

    T.V.

  • 20. Data: 2011-09-11 16:07:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jerzy Dombczak" <j...@o...eu> napisał w wiadomości news:

    > zeby odbierac programy syfry musisz miec tuner DVB-S

    I takie się w tv zdarzają.