  • 41. Data: 2023-02-12 21:09:55
    Temat: Re: Jaki koszt numeru w 2023?
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    niedziela, 12 lutego 2023 o 19:34:33 UTC+1 pueblo napisał(a):

    > Zajrzałem na telepolis po info i coś czuję, że ta promocja jest dlatego
    > na czas nieokreślony, że po miesiącu wyślą emaila z podwyżką inflacyjną.
    > Pewnie jakieś grosze i nawet nie dobiją do codziennej stawki 20zł ale
    > taka strategia pasuje do tej firmy.

    Chyba nie mogą, bo podwyżka wchodzi w zycie od 1 marca, wiec nie bedzie dotyczyła
    tych osób, które teraz zawierają umowy, a z tego co czytałem powinno być co najmniej
    poł roku odstępu pomiędzy indeksacjami, więc zmiana najwcześniej w we wrześniu. Jeśli
    tak się stanie zawsze można przejść do jakiegoś Flexa z 3 m-cami po 1 PLN.
    Ja się zdecydowałem na umowę terminową z Vectra, w warunkach promocji jest
    zagwarantowana cena 14,99PLN, pierwsze 3 m-ce po 1PLN, dodatkowo cashback 200 PLN z
    mBanku. W sumie w ciągu najbliższych 24 m-cy planuję zapłacić za telefon 117,79 PLN
    (z wyłaczenie usług dodatkowych takich jak roaming poza RLAH). To daje mniej niż 5
    PLN/m-c.
    Wydaje mi się, że wychodzi całkiem dobrze w czasie kiedy nalezy oczekiwać raczej
    wzrostu niż spadku cen.

    MK

  • 42. Data: 2023-02-13 07:43:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-02-2023 o 21:09, Mac Ka pisze:

    >zawsze można przejść do jakiegoś Flexa z 3 m-cami po 1 PLN.

    Może nie dotyczyć tych, którzy wcześniej już kiedyś z Flexa korzystali.

    > Ja się zdecydowałem na umowę terminową z Vectra, w warunkach promocji jest
    zagwarantowana cena 14,99PLN, pierwsze 3 >m-ce po 1PLN,

    Rozumiem, że trzeba być ich abonentem?

    > dodatkowo cashback 200 PLN z mBanku.

    Co to takiego?

  • 43. Data: 2023-02-13 07:48:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-02-2023 o 21:09, Mac Ka pisze:
    > Ja się zdecydowałem na umowę terminową z Vectra, w warunkach promocji jest
    zagwarantowana cena 14,99PLN,

    Nie widzę takiej oferty na stronie....

  • 44. Data: 2023-02-13 08:27:05
    Temat: Re: Bezpieczeństwo faxów [Was: Jaki koszt numeru w 2023?]
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-02-12 o 19:28, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dokładnie tak jak podsłuch rozmowy telefonicznej, czyli musisz to zrobić
    > w czasie rzeczywistym, w odróżnieniu od drogi mailowej.

    Nic nie musisz w czasie rzeczywistym, wystarczy że spojrzysz w leżącą
    godzinami wyrzyganą kartkę papieru w faksie.

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2023-02-13 08:41:16
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    Na www nic takiego nie znalazlem https://flex.orange.pl/oferta/przenies-numer

    zagwarantowana cena 14,99PLN, pierwsze 3 >m-ce po 1PLN,
    > Rozumiem, że trzeba być ich abonentem?

    No, jak podpisujesz umowę na abonament to zostajesz abonentem :).

    > Co to takiego?

    Tzw. mOkazje dla klientów mBanku. mOkazje były źródłem mojej wiedzy na temat tej
    oferty.

    Żeby być precyzyjnym, u mnie ta oferta była już jakiś czas temu, wypełniłem
    formularz, ale sama procedura przeniesienie została sfinalizowana teraz. Nie wiem czy
    mBank wystawiał ofertę wszystkim czy wybranej grupie klientów.

    MK

  • 46. Data: 2023-02-13 08:52:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-02-2023 o 08:41, Mac Ka pisze:

    > Na www nic takiego nie znalazlem https://flex.orange.pl/oferta/przenies-numer

    Źle szukałeś:
    https://flex.orange.pl/dokumenty/Regulamin_promocji_
    3_M_MNP_edycja_3_1_01_2023_d98836aefd.pdf

    https://flex.orange.pl/dokumenty/Regulamin_promocji_
    Orange_Flex_1_PLN_1_M_15092020_ca0a2eb414.pdf

    cyt: "Z naszej Promocji możesz skorzystać jeśli nie korzystałeś/
    korzystałaś wcześniej z usług Orange Flex"

  • 47. Data: 2023-02-13 09:08:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No tępy bielański głąbie z obrzyganego blokowiska nie spojrzysz, bo porządne faksy
    współdzielone mają wydruk dopiero po wprowadzeniu
    indywidualnego hasła.
    Jak również sprawdzają po CID czy się prawidłowo dodzwoniły itp. itd.

    -----

  • 48. Data: 2023-02-13 09:12:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To może być ciekawe dla przeniesienia numeru z Virgin Mini-9.

    Na jakich nadajnikach to-to pracuje?

    -----

  • 49. Data: 2023-02-13 09:45:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-02-13 o 09:08, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > indywidualnego hasła.
    > Jak również sprawdzają po CID czy się prawidłowo dodzwoniły itp. itd.

    Nie masz żadnej gwarancji, że ta instytucja, do której wysyłasz faks w
    ramach tych swoich porad prawnych, pisania na maszynie i wysyłania
    faksów dla ubogich w Brzęczyszykiewie ma "porządny faks".

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2023-02-14 00:25:49
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    poniedziałek, 13 lutego 2023 o 08:41:18 UTC+1 Mac Ka napisał(a):
> [...]
    mBank wystawiał ofertę wszystkim czy wybranej grupie klientów.

    Właśnie znalazłem ofertę na cashback przy zawarciu poprzez link goodie.pl.

    Ta marka bierze udział w programie goodie cashback. Jeśli zrobisz zakupy on-line,
    przechodząc do sklepu przez link dostępny na goodie, możesz liczyć na zwrot części
    wydanych środków w wysokości:
    100,00zł - przy każdym zamówieniu
    <<<

    MK