  • 31. Data: 2023-02-09 14:04:05
    Temat: Re: Jaki koszt numeru w 2023?
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    Mac Ka submitted this idea :

    > Ceny ofert prepaid chyba rosną, w znanym mi przykładzie użytkownikowi Orange
    > Flex w jednym m-cu zabrakło danych na kilka dni, dokonał zmiany na wyższy
    > pakiet (zgodnie z reklama) i już nie dało się wrócić na niższy, bo został
    > wyłączony, teraz minimum 30 PLN. Teraz umowa na czas określony może
    > zabezpieczyć przed zmianami, które raczej będą w górę niż w dół.

    Nie za bardzo umowa zabezpieczy bo już sieci wprowadzają w umowach
    zapisy inflacyjne więc mogą ci podnieść cenę w trakcie umowy bez
    konsekwencji. Na pewno takie zapisy są już w Orange.
    Generalnie wszystkie usługi telekomunikacyjne idą do góry, stawki
    cennikowe, za chwilę pakiety będą drożeć.
    Tanio to już było.

  • 32. Data: 2023-02-09 14:26:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Możesz na maila, którego Twój klient nie odczyta na telefonie.
    BTW andek ani jabłko tak z marszu nie ogarniają zahasłowanych zip-ów.
    Ty możesz mieć w dupie RODO, ale RODO może nie mieć w dupie Ciebie, bo procent dla
    urzędasa od kilkunastu/kilkudziesięciu tysięcy
    Twojej grzywny to na wakacje z kochanką mu wystarczy.

    -----

  • 33. Data: 2023-02-09 17:54:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-02-09 o 14:26, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > procent dla urzędasa od kilkunastu/kilkudziesięciu tysięcy Twojej
    > grzywny to na wakacje z kochanką mu wystarczy.

    Faksem zahasłowanego dokumentu też nie prześlesz, więc tak jakby jak
    zwykle przeniosłeś dyskusję na dupny temat.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2023-02-10 22:34:11
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    wtorek, 7 lutego 2023 o 01:29:17 UTC+1 pueblo napisał(a):

    > Być może przejdzie ten hack, ale zacznij po prostu od vectra.pl i potem
    > spróbuj znaleźć tę ofertę.

    No i jest podobna oferta na stronie głownej Vectry, ważna tylko przez 4 dni.
    https://www.vectra.pl/

    MK

  • 35. Data: 2023-02-12 10:57:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie rozumiesz bielański pijaczku to to jest transmisja end-to-end i dlaczego nie
    potrzebuje hasła?(*) Podobnie jak rozmowa
    telefoniczna. Dokument faksu nie jest przechowywany gdziekolwiek "u strony trzeciej".
    (*)Poza hasłem do wydrukowania na faksie odbiorcy, co jest znanym rozwiązaniem jakby
    co (gdy maszyna stoi np. na korytarzu dla
    kilkunastu osób czy zawiera dane osobowe dla HR).

    Cały jesteś z dupy, taki Zenek Kogutek v.0.0

    -----

  • 36. Data: 2023-02-12 11:26:47
    Temat: Re: Bezpieczeństwo faxów [Was: Jaki koszt numeru w 2023?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
> [...]
    > kilkunastu osób czy zawiera dane osobowe dla HR).
    >
    > Cały jesteś z dupy, taki Zenek Kogutek v.0.0

    To są jakieś (tam) zabezpieczenie ale może nie rżnijmy głupa że to są
    silne zabezpieczenia szczególnie obecnie z kupą softa na "smart fax".
    Wiec może zacznij od ogona do jakiego poziomu wymaganego bezpieczeństwa
    takie "faksowe zabezpieczenia" komu wystarczają.
    Skoro można się "wkręcić" w sesje TCP/IP to niby "wkręcenie" się w
    transmisje faksową ma niewykonalne?

    "Email byle działał" przy rejestracji kont na portalach to też teraz
    zgniły kompromis między siłą zabezpieczenia a _wygodą_ użytkowników i
    solidnie przećwiczonymi procedurami. To "od biedy" ujdzie w wieku
    sprawach nie wymagających *silnych* procedure bezpieczeństwa.

    --
    A. Filip

  • 37. Data: 2023-02-12 12:35:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-02-12 o 10:57, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie rozumiesz bielański pijaczku to to jest transmisja end-to-end i
    > dlaczego nie potrzebuje hasła?(*) Podobnie jak rozmowa telefoniczna.
    > Dokument faksu nie jest przechowywany gdziekolwiek "u strony trzeciej".

    Dokument faksu drukuje się publicznie gdziekolwiek, nad czym nie masz
    kontroli, a ty pierdolisz to o jakiejś transmisji end-to-end...

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2023-02-12 18:53:46
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2023-02-10 o 22:34, Mac Ka pisze:

    > No i jest podobna oferta na stronie głownej Vectry, ważna tylko przez 4 dni.
    > https://www.vectra.pl/
    >
    > MK

    Nieźle. O ile kojarzę Vectra działa na Playu. Play chyba nie ma takich
    dobrych ofert w abo ani na kartę. No oprócz tej firmowej za 18 z
    groszami, tylko sim.

  • 39. Data: 2023-02-12 19:28:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dokładnie tak jak podsłuch rozmowy telefonicznej, czyli musisz to zrobić w czasie
    rzeczywistym, w odróżnieniu od drogi mailowej.

    -----

  • 40. Data: 2023-02-12 19:34:34
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2023-02-12 o 18:53, pueblo pisze:

    > Nieźle. O ile kojarzę Vectra działa na Playu. Play chyba nie ma takich
    > dobrych ofert w abo ani na kartę. No oprócz tej firmowej za 18 z
    > groszami, tylko sim.

    Zajrzałem na telepolis po info i coś czuję, że ta promocja jest dlatego
    na czas nieokreślony, że po miesiącu wyślą emaila z podwyżką inflacyjną.
    Pewnie jakieś grosze i nawet nie dobiją do codziennej stawki 20zł ale
    taka strategia pasuje do tej firmy.