  • 1. Data: 2009-06-20 17:14:31
    Temat: Jaki protokół podczerwieni?
    Od: Tomek <t...@g...com>

    Witam. Czy ktoś wie jakiego protokołu podczerwieni używa pilot do
    dekodera Philips DSR 3201/91? Oznaczenie tego pilota to RC 1823005/00.
    Najprawdopodobniej jest to RC-5 lub RC-6. Używałem programu Girder do
    stwierdzenia jakie kody nadaje ten pilot i są one dwubajtowe więc
    raczej pasowałoby do RC-6. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-06-21 21:41:16
    Temat: Re: Jaki protokół podczerwieni?
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Tomek pisze:

> [...]
    > stwierdzenia jakie kody nadaje ten pilot i są one dwubajtowe więc
    > raczej pasowałoby do RC-6. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.

    RC-5 ma kody 14-bitowe więc może tak wyglądać.
    http://en.wikipedia.org/wiki/RC-5

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-06-22 06:20:33
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Kodowanie w tym pilocie jest typu RC-6.

    AS

  • 4. Data: 2009-06-25 20:22:14
    Od: Tomek <t...@g...com>

    On 22 Cze, 08:20, "AS" <N...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > stwierdzenia jakie kody nadaje ten pilot i są one dwubajtowe więc
    > raczej pasowałoby do RC-6. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.

    Dzięki za odpowiedź. Tak jak przypuszczałem. :)