  • 11. Data: 2010-03-03 09:59:03
    Temat: Re: Jaki przebieg mają NOWE Audi/MB kupowane w SALONIE ? Na pewno 0 km ?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    LEPEK pisze:

    > "=!" oznacza "różne", nie "równe". Chodzi oczywiście o ten wykrzyknik.

    Tylko ciekawe gdzie oznacza, bo w znanych mi przypadkach (językach),
    "różne" to na ogół: "!=", "<>", bądź "ne";
    natomiast "=!" to błąd składniowy.

  • 12. Data: 2010-03-03 10:00:58
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> writes:

    > natomiast "=!" to błąd składniowy.

    Zaraz tam błąd. Podstawienie negacji...

    MJ

  • 13. Data: 2010-03-03 10:06:38
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Jakub Witkowski pisze:

    > Tylko ciekawe gdzie oznacza,

    W poście Lewis'a

    > bo w znanych mi przypadkach (językach),
    > "różne" to na ogół: "!=", "<>", bądź "ne";
    > natomiast "=!" to błąd składniowy.

    OK, ja zrozumiałem, ty zrozumiałeś (zapewne), a Franc nie, więc
    wyprowadziłem go z błędu...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 14. Data: 2010-03-03 10:15:22
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Z tego co pamiętam to Mercedes ma możliwość wyzerowania przebiegu do
    pierwszych 300km i tylko jeden raz, może dwa. Za pomocą licznika, albo
    innych guziczków.

  • 15. Data: 2010-03-03 10:22:27
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Michal Jankowski pisze:

    > Zaraz tam błąd. Podstawienie negacji...

    O ile po prawej jest coś, czego negacja jest dopuszczalna ;)

  • 16. Data: 2010-03-03 10:49:12
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    LEPEK pisze:

    > "=!" oznacza "różne", nie "równe". Chodzi oczywiście o ten wykrzyknik.

    Jak już to !=

    Wykrzyknik oznacza negację - w dosłownym tłumaczeniu NOT EQUALS.

    --
    ganda

  • 17. Data: 2010-03-03 10:49:37
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > O ile po prawej jest coś, czego negacja jest dopuszczalna ;)

    O to latwiej. Trudniej o to, zeby po lewej bylo cos, do czego mozna
    podstawiac. 8-)

    MJ

  • 18. Data: 2010-03-03 11:04:35
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Andziak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak już to !=
    > Wykrzyknik oznacza negację - w dosłownym tłumaczeniu NOT EQUALS.

    Dobrze, już wszyscy się wyrzyli, nie zdaża Ci się szybko pisząc przestawiac
    znaków i literek?

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 19. Data: 2010-03-03 11:08:14
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 2 Mar, 22:03, "A r t i e" <a...@g...pl> wrote:

    > A tu kolejny broker, auto te oczywiscie nowe, ale tu ju przebieg... 133km.
    Ciekawehttp://imcorporation.otomoto.pl/mercedes-e-22
    0-cdi-blueefficiency-cou...

    10 km po placach i na transporter, 1 km sturlanie się z transportera w
    przepaść, 50 km do blacharza, 30 km od blacharza do lakiernika, 30 km
    na przegląd, 12 km upalania po placu. ;)

  • 20. Data: 2010-03-03 11:20:30
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-03 01:04:46 +0100, "strach" <s...@g...pl> said:

    > Zwykła jazda próbna wozem z salonu to kilkanaście kilometrów. Jeśli
    > dany egzemplarz ma ich za sobą tylko kilka to chyba można uczciwie
    > napisać "nowy, nieużywany".

    Uczciwie można tylko napisać, że jest pojazd ekspozycyjny, używany.

    --
    Bydlę