  • 21. Data: 2010-03-03 11:22:25
    Temat: Re: Jaki przebieg mają NOWE Audi/MB kupowane w SALONIE ? Na pewno 0 km ?
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-03 10:49:12 +0100, Paweł Andziak <g...@g...pl> said:

    > Jak już to !=
    >
    > Wykrzyknik oznacza negację - w dosłownym tłumaczeniu NOT EQUALS.

    No i kul, ale tu było to bez znaczenia, czy różne od zera, czy równe niezero.
    ;-)))

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2010-03-03 11:56:27
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-03 11:04:35 +0100, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> said:

    > Dobrze, już wszyscy się wyrzyli

    Wyrżnęli?

    --
    Bydlę

  • 23. Data: 2010-03-03 15:00:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Michal Jankowski pisze:

    > O to latwiej. Trudniej o to, zeby po lewej bylo cos, do czego mozna
    > podstawiac. 8-)

    No i jeszcze drobiazg, żeby wynik operacji podstawiania zamiast porównania
    był przez język akceptowany jako parametr instukcji warunkowej (bo skoro
    sprawdzano nierówność to zapewne w jakimś warunku)

  • 24. Data: 2010-03-03 15:02:51
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Lewis pisze:
    > Dobrze, już wszyscy się wyrzyli,

    Rze co? ;)

  • 25. Data: 2010-03-03 15:06:39
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Bydlę pisze:

    > No i kul, ale tu było to bez znaczenia, czy różne od zera, czy równe
    > niezero.
    > ;-)))

    E tam. sprawdzenie czy równe nie zero to by było: == !0 :)

    A "stan_licznika = !0" to oznacza raczej przekręcenie licznika na równe 1 km :)

  • 26. Data: 2010-03-03 17:25:18
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dobrze, już wszyscy się wyrzyli, nie zdaża Ci się szybko pisząc
    > przestawiac znaków i literek?

    Ale "wyRZYli" mi sie nie "zdaŻa"....

    --
    Yogi(n)