  • 181. Data: 2021-06-24 08:57:40
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 24.06.2021 o 08:26, Ewa pisze:

    > To znaczy co konkretnie należy włączyć?

    Dostęp do internetu.

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

  • 182. Data: 2021-06-24 09:21:31
    Od: Ewa <E...@c...com>

    W dniu 24.06.2021 o 08:57, ALEX MR pisze:

    > Dostęp do internetu.
    Zawsze włączam na Lumii i pilnuję żeby się pokazała ikona H+, a nie
    tylko samo H. I to długie oczekiwanie jest właśnie w takiej sytuacji.

    Natomiast moja stara, 12-letnia nawigacja, nie ma połączenia z
    internetem i jest to jej największa wada. Ale brak internetu
    jej nie przeszkadza w bardzo szybkim ustaleniu pozycji.
    Potrafi bardzo szybko, w samochodzie, pokazać równocześnie 9 satelitów.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 183. Data: 2021-06-24 09:29:40
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 24.06.2021 o 08:34, Ewa pisze:

    > Jakie te parametry powinny być?

    Obecna sieciowa z Ikei, jest w stanie dać prąd 2,5 Ampera. Wystarczy
    żeby ładować i równocześnie używać. Celuję, choć kiepsko się znam, że 2
    Ampery to minimum. Niech mnie poprawi ktoś, kto ma pojęcie o elektryce :-)

    > Obce nokie, to znaczy kupione zagranicą?

    OBECNE, z zakresu 1.x do 9.x. Teraz wyskoczyły C, G, X i znowu będę
    musiał je rozkminić dokładnie :-(

    > Gdzie, jak? Zawsze kupowałam w
    > Polsce.

    Wystarczy kupować w Polsce :-)

  • 184. Data: 2021-06-24 09:34:35
    Od: Ewa <E...@c...com>

    W dniu 24.06.2021 o 09:29, ALEX MR pisze:

> [...]
    > Ampery to minimum. Niech mnie poprawi ktoś, kto ma pojęcie o elektryce :-)

    > OBECNE, z zakresu 1.x do 9.x. Teraz wyskoczyły C, G, X i znowu będę

    "obecne Nokie". Przepraszam, już nie umiem czytać.
    Dobrze, ze teraz wszystko można zwalić na upał. :-)

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 185. Data: 2021-06-24 09:42:23
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 24.06.2021 o 09:21, Ewa pisze:

    > Zawsze włączam na Lumii i pilnuję żeby się pokazała ikona H+, a nie
    > tylko samo H. I to długie oczekiwanie jest właśnie w takiej sytuacji.

    Przecież sama napisałaś że się krzaczy z modułem nawigacji.

> [...]
    > jej nie przeszkadza w bardzo szybkim ustaleniu pozycji.
    > Potrafi bardzo szybko, w samochodzie, pokazać równocześnie 9 satelitów.

    I czego to dowodzi? Że AGPS to sztuka dla sztuki?
    Google Maps, z włączonym dostępem do internetu, łapie pozycję w
    kilkanaście/kilkadziesiąt sekund. Ta sama GM, na tym samym smartfonie,
    offline, łapie pozycję do 5 minut. Podobnie jak Here Maps offline.
    Co więcej, wieki temu, jakiś Goclever, z uszkodzonym modułem GPS, też
    potrafił ustalić pozycję. Choć nawigować, co oczywiste, nie potrafił.

  • 186. Data: 2021-06-24 09:48:13
    Od: Ewa <E...@c...com>

    W dniu 24.06.2021 o 09:42, ALEX MR pisze:

    > Przecież sama napisałaś że się krzaczy z modułem nawigacji.
    Przepraszam, ale nie rozumiem sformułowania "się krzaczy z modułem
    nawigacji".
    Napisz proszę gdzie w moich "zeznaniach" jest sprzeczność.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 187. Data: 2021-06-24 09:53:03
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 24.06.2021 o 09:34, Ewa pisze:

> [...]

    Wstępnie już wiem. X drogie z duperszmitami, niekoniecznie warte
    kupienia. G optymalny kompromis ceny i możliwości. C lepiej tego nie
    kupować.

    > "obecne Nokie". Przepraszam, już nie umiem czytać.
    > Dobrze, ze teraz wszystko można zwalić na upał. :-)

    Zwłaszcza przy obecnych deszczach :-P
    Appology accepted Captain Ewa :-P

  • 188. Data: 2021-06-24 09:56:57
    Od: Ewa <E...@c...com>

    W dniu 24.06.2021 o 09:53, ALEX MR pisze:

    > Zwłaszcza przy obecnych deszczach :-P
    > Appology accepted Captain Ewa :-P

    Thanks a lot.

    Regards
    Ewa

  • 189. Data: 2021-06-24 10:25:50
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 24.06.2021 o 09:48, Ewa pisze:

    > Przepraszam, ale nie rozumiem sformułowania "się krzaczy z modułem
    > nawigacji".

    Skoro twierdzisz że Twoja nawigacja "chce włączenia modułu GPS", choć
    jest włączony, to właśnie znaczy że w systemie "coś się krzaczy", czyli
    działa niepoprawnie.

    > Napisz proszę gdzie w moich "zeznaniach" jest sprzeczność.

    W niczym. Specyficzne słownictwo jest czymś normalnym w pewnych
    społecznościach. I z czasem zapomina się że ktoś to niezbyt rozumie.
    Jak powiedział poeta: "Jakeś wpadła między wrony, musisz krakać jak i
    one" ;-)

  • 190. Data: 2021-06-24 10:29:40
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 24.06.2021 o 09:56, Ewa pisze: