  • 21. Data: 2022-08-07 10:50:45
    Temat: Re: Jaki starter dla dziecka?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może więc dla dziecka nju "bez limitu 9 zł"?
    Czy te usługi nju "bez limitu x9 zł" (9/19/29 zł) różnią się od siebie jedynie
    ilością danych (GB)?
    Tak swoją drogą te 9/19/29 zł to cena netto bez VAT?

    -----
    > zaraz zacznie dzwonic po kolegach i kolezankach, wiec pomysl raczej o nolimit z
    internetem.

  • 22. Data: 2022-08-07 14:37:35
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 05.08.2022 o 13:37, Mirek Ptak pisze:

    > ???
    >
    > "minimalna kwota rachunku
    >
    > W nju wysokość Twojego rachunku zależy od tego ile korzystasz z
    > telefonu. Jak nie korzystasz, to nie płacisz nic. Wyjątek stanowią 3
    > pierwsze miesiące, gdzie najniższa faktura to 9 zł. Po 3 pełnych
    > okresach rozliczeniowych kwota ta przestaje Cię obowiązywać, a rachunki
    > mogą już wynosić 0 zł. "
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    A o jakiej ofercie piszesz? Bo że w nju internetowym tak jest to wiem,
    ale ja nie o tym. Pisałem o abonamentach w których są rozmowy i SMS-y
    bez limitu. Tam czegoś takiego nie widziałem, a jeśli się mylę to mnie
    oświeć.

  • 23. Data: 2022-08-07 17:10:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nju trudno nazwać abonamentem, bliżej mu do karty (w abo zwykle płacisz "nie mniej
    niż abo", a w nju "nie więcej niż", z tym że
    trzeba czytać mały druczek - za kilkudziesięciominutowe połączenie na numer
    801-xxxxxxxx wyczytany z karty płatniczej (przez
    kilkadziesiąt minut "wszyscy konsultanci się akurat pierdolą z konsultantkami,
    prosimy czekać na połączenie") nieopatrznie
    zapłaciłem więcej, niż była warta reklamacja.

    -----

  • 24. Data: 2022-08-08 09:08:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Drugie sedno jest takie, żeby dziecko miało zawsze telefon przy sobie - polecicie
    jakiś rodzaj smartwatcha z gniazdem na kartę SIM?

    -----

  • 25. Data: 2022-08-08 21:42:35
    Od: ii <i...@o...invalid>

    ????s?z?zs o??q ??u ?q o?

  • 26. Data: 2022-08-09 07:50:57
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 07.08.2022 o 14:37, mirekc pisze:

> [...]
    > ale ja nie o tym. Pisałem o abonamentach w których są rozmowy i SMS-y
    > bez limitu. Tam czegoś takiego nie widziałem, a jeśli się mylę to mnie

    Tak trudno zajrzeć? - o ile się orientuje dotyczy to każdego typu
    abo/prepaida

    https://www.njumobile.pl/oferta/abonament-mono

    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 27. Data: 2022-08-09 14:23:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 9 Aug 2022 07:50:57 +0200, Mirek Ptak wrote:

    > Tak trudno zajrzeć? - o ile się orientuje dotyczy to każdego typu
    > abo/prepaida
    > https://www.njumobile.pl/oferta/abonament-mono

    Ale znalezc esencje tam trudno :-)

    "W miesiącu możesz jednak zapłacić mniej, jak korzystasz mniej,
    ponieważ do osiągnięcia kwoty 19 zł za standardowe połączenia na
    numery komórkowe i stacjonarne i internet płacisz zgodnie z cennikiem,
    tj.: 19 gr/min, 9 gr/SMS, 19 gr/MMS, 19 gr/1 MB.

    a SMS-y i MMS-y w kraju i w roamingu w UE płacisz dodatkowo zgodnie z
    cennikiem, tj.: 9 gr/SMS, 19 gr/MMS, aż Twoje wydatki osiągną 9 zł.
    później do końca okresu rozliczeniowego korzystasz bez dodatkowych
    opłat w kraju i w roamingu w UE z nielimitowanych SMS-ów i MMS-ów."

    W praktyce to oznacza, ze juz po 100 minutach rozmow lub 100MB
    osiagasz limit, i placisz jednak co miesiac te 19zl/mc.
    Chyba, ze malo gadasz i internetu nie uzywasz.

    Plus za SMS, ale nie wiecej niz dodatkowe 9 zl.
    SMS to jak kto lubi - jedni duzo wysyłają, inni malo.
    Dzieci akurat raczej duzo, chyba, ze na jakis komunikator przejdą.

    W tym za 29 zl jeszcze trudniej sie doczytac co sie zmienilo :-)

    Jeszcze jedna ciekawostka to drugi nr w nju.
    Wydawalo mi sie, ze byla oferta 19+9 (+SMS), ale teraz tylko
    29+9

    Tylko dodatkowy numer dzieli pakiet internetowy, i to moze byc
    niewesole. A dziecko nawet jak internetu nie uzywa, to zaraz zacznie.

    J.

  • 28. Data: 2022-08-10 00:43:50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.08.2022 o 10:50, ąćęłńóśźż pisze:
    > Może

    PLONK, kurwa, dożywotni. Nie da się tego czytać.
    Nie umiesz chuju pisać zgodnie z NEWS netykietą to ja już nigdy nie będę
    tego jebanego toppostowania czytał.

    Spierdalaj nazawsze :]
    Amen+

    Obyś zdech.

    Kurwa, chciałbym w realu srać ci na ten pojebany łeb...oczywiście
    zgodnie z prawem fizyki. Z góry :]

    PLONK.
    Wypierdalaj.

    BTW, wiem że masz to w piździe ale inni przeczytają jakim jesteś
    skurwielem i za co lądujesz w pląku i oczywiście powiększam pulę osób,
    które uczyniły to wcześniej (żałuję że dałem ci szansę). Swoją
    bezwarunkową arogancją i PLUCIEM w twarz rozmówców zyskałeś następnego
    nieczytającego :]

    Chuj ci w ten kakał. PA!

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 29. Data: 2022-08-10 07:45:01
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > PLONK, kurwa, dożywotni. Nie da się tego czytać.
    > Nie umiesz chuju pisać zgodnie z NEWS netykietą to ja już nigdy nie będę
    > tego jebanego toppostowania czytał.

    Dopiero teraz? :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 30. Data: 2022-08-10 07:56:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 09.08.2022 o 14:23, J.F pisze:

> [...]
    > osiagasz limit, i placisz jednak co miesiac te 19zl/mc.
    > Chyba, ze malo gadasz i internetu nie uzywasz.

    To prawda - dosyć sz\ybko się dobija do limitu. To jest bardziej
    przydatne osobom, które czasem odkładają telefon na półkę, albo uzywają
    tylko do odbierania. Generalnie trzeba przyjąć, że będzie się płacić
    całość co miesiąc :)
    [...]
    > Jeszcze jedna ciekawostka to drugi nr w nju.
    > Wydawalo mi sie, ze byla oferta 19+9 (+SMS), ale teraz tylko
    > 29+9

    Kiedyś chyba było można mieć jeden nr za 19 i dokupić drugi za 9. Jeśli
    się brało od razu dwa to tak jak piszesz 29+9

    > Tylko dodatkowy numer dzieli pakiet internetowy, i to moze byc
    > niewesole. A dziecko nawet jak internetu nie uzywa, to zaraz zacznie.

    Nie ma (so far) z tym problemu - przenosiłem dwa numery z Virgin do Nju
    po tym jak mnie Virgin zaskoczył brakiem internetu w ramach "darmowego"
    roamingu EU w lecie 2018.
    Potem dołożyłem jeszcze do tego nr internetowy za 19 zł - w sumie płace
    57 miesięcznie za 3 numery no limit z już 90GB internetu (ponad 8 GB w
    roamingu), którego nigdy nie zabrakło. Jestem zadowolony.

    Pozdrawiam - Mirek