  • 31. Data: 2021-11-04 08:32:58
    Temat: Re: Jaki telefon z Androidem w wersji nie wyższej niż 8
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.11.2021 o 00:04, Animka pisze:

    > Dlaczego nie chcecia telefonu z Androidem 10?

    pytanie powinno brzmieć dlaczego ktokolwiek chce telefon z androidem 10
    ToMasz

  • 32. Data: 2021-11-05 23:37:01
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 03.11.2021 o 00:48, Animka pisze:
> [...]
    elefonie-android-powrot.html

    > Z tego co czytałam o swoim nowym telefonie Xiaomi to on nagrywa, ale
    > jeszcze nie miałam okazji tego sprawdzić, bo chrzaniłam się z
    > konfiguracją-taką która mnie ma działać tak jak ja chcę. Telefon mam od
    > piątku.

    Przytuliłbym Cię ...

    ... do kaloryfera :-)

  • 33. Data: 2021-11-05 23:39:03
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.11.2021 o 08:32, ToMasz pisze:

    > pytanie powinno brzmieć dlaczego ktokolwiek chce telefon z androidem 10

    A co to za problem? Telefon w ogóle nie musi mieć Androida.

  • 34. Data: 2021-11-15 20:06:23
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2021-10-27 o 00:48, Adam pisze:

    > S9+ / Android 10 - nagrywa tylko mikrofon, nie nagrywa zdalnego rozmówcy

    Co to jest zdalny rozmówca?
    Często taki się trafia?
    Używam ACR 33.3-samsung-unChained z Androidem 11 na Samsungu S10+ i
    dotąd chyba nie trafiłem na zdalnego rozmówcę, bo wszystko mi się dobrze
    nagrywa.
    Tak że dopóki nie trafiają się zdalni rozmówcy, to ta aplikacja się
    sprawdza. Obawiam się, co będzie, jeśli zadzwoni do mnie jakiś zdalny... :(

    --
    -
    Akarm

  • 35. Data: 2021-11-17 21:14:44
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2021-11-15 o 20:06, Akarm pisze:
    > ACR 33.3-samsung-unChained

    Ta dyskusja skłoniła mnie do dokładniejszego sprawdzenia, czyli do
    włączenia dawno nieużywanej aplikacji. W związku z tym zapodaję
    sprostowanie:
    - używam teraz aplikacji zaktualizowanej w Galaxy Store do wersji
    ACR 35.0-samsung-unChained, mam włączone aktualizacje automatyczne.
    Dzisiaj okazało się, że aplikacja nie nagrywa rozmówcy podczas
    korzystania ze słuchawek, połączonych z aparatem poprzez Bluetooth.
    Wtedy nagrywa tylko mikrofon. :(

    --
    -
    Akarm