  • 21. Data: 2021-10-28 21:18:11
    Temat: Re: Jaki telefon z Androidem w wersji nie wyższej niż 8
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 27.10.2021 o 22:06, ToMasz pisze:
    > ps, nie żebym nie szukał, ale właśnie znalazłem uwagi ze poradniki 2019
    > są nieaktualne i o ile się nie ucegli telefonu to będzie miał randomowe
    > resety

    nic takiego nie zaobserwowałem przez dwa miesiące

    ważne jest żeby użyć softu do właściwego modelu SM-G970 i tu masz dodatkowy znak lub
    dwa

    oraz najlepiej chyba tej samej wersji (ze względu na bootloader i całą resztę)
    czyli numer PDA podany na stronie sammobile powinien być taki sam jak to co masz
    obecnie
    wgrane

    resetów nie miałem, aktualizowałem najnowszy dostępny w lipcu soft, wgrywałem home
    csc
    więc wszystko co miałem na telefonie zostało nieruszone - po prostu pojawiło się
    nagrywanie rozmów i ze dwie czy trzy aplikacje na rynek indonezyjski które wyłączyłem

    z A52S 5G poszło dokładnie tak samo

  • 22. Data: 2021-10-28 21:20:24
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 28.10.2021 o 21:18, m4rkiz pisze:

    https://technastic.com/csc-home-csc-samsung-odin/

    tu są chyba najlepiej zebrane wszystkie podstawowe informacje

  • 23. Data: 2021-11-02 00:04:27
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-28 o 21:20, m4rkiz pisze:
    > W dniu 28.10.2021 o 21:18, m4rkiz pisze:
    >
    > https://technastic.com/csc-home-csc-samsung-odin/
    >
    > tu są chyba najlepiej zebrane wszystkie podstawowe informacje

    Dlaczego nie chcecia telefonu z Androidem 10?

    --
    animka

  • 24. Data: 2021-11-02 20:37:23
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-26 o 12:21, Jacek pisze:
    > Używam aplikacji ACR, która została zablokowana w Androidach w wersji
    > 9 i wyższej. Mój Galaxy S7 już się kończy i chciałbym kupić coś
    > nowszego i większym ekranem.
    > Jest tylko jedno ALE: telefon musi mieć Androida, który nie będzie się
    > aktualizował do wersji 9 ani do żadnej wyższej. Może być od biedy
    > używany. Doradzicie, czego szukać (najchętniej Samsung).
    > Jacek

    Może Huawei lub Honor w dowolnej wersji systemu z EMUI Huaweia. Firma
    się sprzeciwiła blokowaniu możliwości nagrywania rozmów.

  • 25. Data: 2021-11-02 22:14:21
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 02.11.2021 o 00:04, Animka pisze:
    > Dlaczego nie chcecia telefonu z Androidem 10?

    No ja głównie dlatego że mam z 11. ;)

  • 26. Data: 2021-11-02 22:26:59
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Dlaczego nie chcecia telefonu z Androidem 10?

    Grrrr, nienawidzę jak ktoś w dyskusji nie łapie dyskusji. Tłumoczenie to
    strata czasu...życia. Chuj, masz moje 3 minuty życia:

    Dlatego:
    https://spidersweb.pl/2020/01/nagrywanie-rozmow-na-t
    elefonie-android-powrot.html

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 27. Data: 2021-11-03 00:03:16
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-02 o 20:37, Uzytkownik pisze:
> [...]

    Wyłączasz aktualizacje automatyczne i telefon nie będzie aktualizował.

    --
    animka

  • 28. Data: 2021-11-03 00:06:28
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-02 o 22:14, m4rkiz pisze:

    > No ja głównie dlatego że mam z 11. ;)

    Myślałam, że 10-ka to najwyższa wersja. Nie ściemniasz?

    --
    animka

  • 29. Data: 2021-11-03 00:48:30
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-02 o 22:26, LordBluzg(R) pisze:

    > Grrrr, nienawidzę jak ktoś w dyskusji nie łapie dyskusji. Tłumoczenie to
    > strata czasu...życia. Chuj, masz moje 3 minuty życia:

> [...]

    Z tego co czytałam o swoim nowym telefonie Xiaomi to on nagrywa, ale
    jeszcze nie miałam okazji tego sprawdzić, bo chrzaniłam się z
    konfiguracją-taką która mnie ma działać tak jak ja chcę. Telefon mam od
    piątku.

    --
    animka

  • 30. Data: 2021-11-03 23:04:06
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-03 o 00:48, Animka pisze:

> [...]
    > jeszcze nie miałam okazji tego sprawdzić, bo chrzaniłam się z
    > konfiguracją-taką która mnie ma działać tak jak ja chcę. Telefon mam od

    ERRATA: Wymienili mi płytę główną w ich autoryzowanym serwisie i jak
    napisali wgrali nowsze oprogramowanie .... a to nowsze oprogramowanie
    to już jest takie jakie rzekomo powinno obowiążywać, tj, bez nagrywania
    rozmów. Z jednej strony jestem zadowolona, że mi nie dosolili zapłaty,
    że z mojej winy karta sim spadła z wysuwanej tacki i wpadła gdzieś
    głęboko do telefonu a powinnam poprosić o umieszczenie tej karty sim
    panu sprzedającemu-tylko skąd ja moglam wiedzieć, że to kładzenie karty
    sim na tacce takie cwane, podstępne i głupie zarazem)
    Kurier odebrał do naprawy, kurier za 2 dni dostarczył naprawione ( bez
    karty sim, która pewnie była już uszkodzona) i musiałam fatygować sie po
    duplikat. W tym nowym oprogramowaniu nie ma już nagrywania rozmów!
    Jestem niepocieszona i smutna.

    --
    animka