  • 21. Data: 2022-04-29 16:20:54
    Temat: Re: Jazda konna
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.04.2022 o 14:07, J.F pisze:

    > Widac musisz posłuchac Cavallino, i moze kupic sobie elektryka.
    > Maksymalny przebieg 400km dziennie, a i to podzielony na 4 etapy,
    > dwa obiady i trzy ladowania :-)

    O tych jedzeniach już było, że jak się przejeżdża Polskę to nie jest
    tylko obiad, ale spokojnie może być obiad plus drugi posiłek albo nawet
    dwa. Taki przejazd po prostu trwa. Ale na razie nie zawsze koło
    "jadłodajni" będzie szybka ładowarka. I to jest jakiś problem.

    Tak czy siak, na razie wystarczają mi elektryki do jazd lokalnych.

  • 22. Data: 2022-04-29 18:48:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-04-2022 o 16:20, ii pisze:

    >Ale na razie nie zawsze koło
    > "jadłodajni" będzie szybka ładowarka.

    Ale zazwyczaj są jadłodajnie koło szybkich ładowarek.