  • 11. Data: 2022-04-25 00:58:50
    Temat: Re: Jazda konna
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.04.2022 o 06:05, Cavallino pisze:

    > Mam podobnie, zwłaszcza z prawą nogą (pechowo od gazu), podejrzenia też
    > takie były, ale nikt nic nie może znaleźć, ani rozwiązać problemu.
    > Może to pesel....

    Nie napisałem, że zasadniczo właśnie w prawej. Znowu po wczorajszych
    jazdach 2x 170km miałem wrażenie chodząc, że mnie złapie jakiś potężny
    skurcz. A w międzyczasie biegałem i to bieganie jest ewidentnie
    korzystne, np nie czuje się zakwasów przy byle wysiłku. Ale na to
    jeżdżenie nie pomaga. Więc raczej chodzi dokładnie o to, że się trzyma
    naprężone mięśnie przez długi czas.

  • 12. Data: 2022-04-25 12:24:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Apr 2022 00:58:50 +0200, ii wrote:

> [...]
    > korzystne, np nie czuje się zakwasów przy byle wysiłku. Ale na to
    > jeżdżenie nie pomaga. Więc raczej chodzi dokładnie o to, że się trzyma

    Probowałes zmienic pozycje fotela?
    Zwroc uwage - masz napreżone miesnie, czy nie, bo moze chodzi o jakis
    ucisk na udo itp.

    Mnie jazda nie sprawia problemów ... no ale u mnie prawa noga to duzo
    "pracuje" ...

    J.

  • 13. Data: 2022-04-25 12:29:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-04-2022 o 12:24, J.F pisze:

    > Probowałes zmienic pozycje fotela?
    > Zwroc uwage - masz napreżone miesnie, czy nie, bo moze chodzi o jakis
    > ucisk na udo itp.

    Ja mam - strzałkowy i okolice jego przyczepów.
    Objawy identyczne.
    Odczucia jak po skręceniu kostki.

  • 14. Data: 2022-04-25 19:07:19
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.04.2022 o 12:29, Cavallino pisze:

    > Ja mam - strzałkowy i okolice jego przyczepów.
    > Objawy identyczne.
    > Odczucia jak po skręceniu kostki.

    Będę chyba robił więcej przerw i ćwiczenia podczas nich. Zobaczę czy coś
    to poprawi.

  • 15. Data: 2022-04-26 06:11:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-04-2022 o 19:07, ii pisze:

    > Będę chyba robił więcej przerw i ćwiczenia podczas nich. Zobaczę czy coś
    > to poprawi.

    Elektryk tu się przydaje. ;-)
    Dawaj znać czy coś się zmieniło.

  • 16. Data: 2022-04-26 14:07:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Apr 2022 19:07:19 +0200, ii wrote:

    > Będę chyba robił więcej przerw i ćwiczenia podczas nich. Zobaczę czy coś
    > to poprawi.

    Widac musisz posłuchac Cavallino, i moze kupic sobie elektryka.
    Maksymalny przebieg 400km dziennie, a i to podzielony na 4 etapy,
    dwa obiady i trzy ladowania :-)

    J.

  • 17. Data: 2022-04-26 20:20:45
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-04-22 o 20:32, ii pisze:

    > No i właśnie o to mi chodziło jakie ewentualnie dolegliwości związane z
    > prowadzeniem ludzi dotykają. Ja miałem stan przedskurczowy, takie
    > odczucie jakby w każdej chwili mógł mnie złapać skurcz.

    Dolegliwości to nerwica, depresja, stress i nadwaga i wszystko, co z
    związane z nadwagą, choroby układu krążenia, prostaty.

  • 18. Data: 2022-04-27 06:50:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-04-2022 o 20:20, Poldek pisze:

    > Dolegliwości

    Nie chodziło o możliwe przyczyny?

    > to nerwica, depresja, stress i nadwaga i wszystko, co z
    > związane z nadwagą, choroby układu krążenia, prostaty.

    Ale co, od tego noga drętwieje, czy o co chodzi?

  • 19. Data: 2022-04-29 16:05:46
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Dolegliwości to nerwica, depresja, stress i nadwaga i wszystko, co z
    > związane z nadwagą, choroby układu krążenia, prostaty.

    Ale po jednym razie???

  • 20. Data: 2022-04-29 16:10:32
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.04.2022 o 06:11, Cavallino pisze:

    > Elektryk tu się przydaje. ;-)

    No nie wiem. Podzielam, że częstsze postoje niekoniecznie są problemem
    elektryków ale już dostępność ładowarki w miejscach postoju może być.
    Ewentualnie odwrotnie, dostępność normalnego obiadu przy ładowarce.
    Natomiast tu akurat chodzi o znacznie częstsze zatrzymywanie się niż
    wymaga tego elektryk. Żaden problem.

    > Dawaj znać czy coś się zmieniło.

    Rzadko jeżdżę ostatnio.