  • 121. Data: 2022-01-24 16:46:54
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.01.2022 o 16:25, r...@k...pl pisze:

    > Ja widzę, że to słabo przy ofercie Vectry :P

    Prawie 2 lata temu miałem już ten (obecny) abonament. Czyli jestem
    wchuj do przodu :) Teraz nie wiem jak będzie ale na pewno nie wezmę
    prepajda.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 122. Data: 2022-01-24 23:02:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.01.2022 o 15:37, J.F pisze:
    [...]
    > A placenie za faktury tez ?

    Samo się płaci :]

    > Tak, do ciebie nalezy ostatnie slowo, "przenosze numer" :-)
    >
    > No, ciekawe, czy wypowiedziales prorocze slowa.

    Parę razy, to jednak jest argument :]

    > bo kiedys dobijemy tego mininum i ceny zaczna drozec ... to juz w tym
    > roku ?

    Spokojnie, kiedyś starych klientów mieli centralnie w dupie. Teraz się
    to zmieniło :)

    > A kto faktury placi i ksieguje ? :-)

    Księgowa :)

    > Ale w 30zl czy za ekstra dopłatą?

    Jaką dopłatą? Wszystko jest w abonamencie, łącznie z roamingiem
    międzynarodowym i nie muszę nawet będąc za granicą niczego dopłacać.
    Działa :)

    Dziwne, nie? :D

    > Bo pamietam, ze Play mial takie czasy, gdzie owszem - internetu wbród,
    > ale tylko w sieci Play.

    Mylisz z LTE.

    > Tzn sa takie miejsca. I sa odwrotne - Orange nie dziala, a np Plus
    > tak.
    >
    > A potem sie dowiesz, ze ten roaming krajowy w Play to tak wlasnie
    > ograniczaja i nie zawsze mozna skorzystac :-)

    Można bez problemu. Wystarczy często wiedza. Kiedyś nie zawsze działało
    np. z Orange. Trzeba było do nich zadzwonić i zgłosić, żeby działało
    (były problemy na poziomie umów między operatorami) kto nie wiedział,
    nie dzwonił z reklamacją i go z Orange go wywalało.

    > ale 200GB nie masz :-P

    Mam 360GB na rok w sensie pełnej prędkości. Trudno to wykorzystać.

    > Zalezy jak uzywasz.

    Pisałem, używam sporo a przede wszystkim to inne użycie. Prepajdziarze
    centują, znaczy ograniczają się a to wyrabia jakieś zachowanie, często
    na lata i do śmierci. Jeśli nie masz ograniczeń to myślisz inaczej i
    inaczej korzystasz. Tak jest praktycznie ze wszystkim, gdzie nie ma
    ograniczenia.

    > Do mnie tam dzwonila Era "zauwazylismy, ze panu sie zdarza przekroczyc
    > i doplacic.
    > Wiec proponujemy nowy, lepszy abonament i juz nie bedzie pan placil
    > wiecej niz umowiono"
    >
    > Taa ... co miesiac bede placil wiecej :-P

    W sumie wiem ile korzystam więc mnie nie zaskoczą taką gadką :D

    > Na razie sie nie chwaliles, ze faktury ci sie placą same :-)

    Chwaliłem się, masz krótką pamięć, co już kilka razy udowodniłeś. Źle
    się rozmawia z kimś kto tak ma. Można wyciągnąć wniosek/wrażenie że
    interlokutor zwyczajnie pierdoli o dupie Maryni i nie jest
    zainteresowany dyskusją. Byle coś nabazgrać.

    > Z rzadka. Zaufane urzadzenie.

    > ale nie chce apki :-P

    A ja nie chcę do banku, tym bardziej, że smartfon nie jest dla mnie
    bezpieczny w Banki. Komp to inna sprawa.

    > Byloby fajne, tylko jednak czasem sa oplaty dodatkowe.
    > I zlecenie stale wysiada, trzeba PZ czy cos innego.

    Rzadkość. Jest faktura na maila więc mam wgląd.

    > Oj tam, oj tam, na pewno cie stac.
    > A ilez to roboty przy 10 kartach, pilnowac, ladowac itp :-P

    Wchuj.

    > wow.
    > Coz to za apka?

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cu
    plesoft.aero2&hl=pl

    > Pisales o pakietach, i o captcha ...

    Nie czytasz ze zrozumieniem :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 123. Data: 2022-01-25 11:20:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2022 23:02:20 +0100, LordBluzg(R) wrote:
    > W dniu 24.01.2022 o 15:37, J.F pisze:
    > [...]
    > Samo się płaci :]

    Tylko ksiegowej trzeba placic :-P

    > Parę razy, to jednak jest argument :]

    Moje doswiadczenia z negocjowaniem kiepskie sa, ale moze masz lepsze.

    > Spokojnie, kiedyś starych klientów mieli centralnie w dupie. Teraz się
    > to zmieniło :)

    Tak czy inaczej - trzeba bedzie im podniesc ceny.

    > Jaką dopłatą? Wszystko jest w abonamencie, łącznie z roamingiem
    > międzynarodowym i nie muszę nawet będąc za granicą niczego dopłacać.
    > Działa :)
    > Dziwne, nie? :D

    Normalne teraz. W prepaidach tez.

    > Mylisz z LTE.

    Byc moze.

    > Można bez problemu. Wystarczy często wiedza. Kiedyś nie zawsze działało
    > np. z Orange. Trzeba było do nich zadzwonić i zgłosić, żeby działało

    Ale jak zadzwonic, jak nie ma zasiegu ? :-P

    > (były problemy na poziomie umów między operatorami) kto nie wiedział,
    > nie dzwonił z reklamacją i go z Orange go wywalało.

    > Mam 360GB na rok w sensie pełnej prędkości. Trudno to wykorzystać.

    No jak trudno, pare filmow miesiecznie :-)

    A tu 200GB na miesiac w sensie pelnej predkosci - z czym do ludzi
    wyjezdzasz :-P

> [...]
    > na lata i do śmierci. Jeśli nie masz ograniczeń to myślisz inaczej i
    > inaczej korzystasz. Tak jest praktycznie ze wszystkim, gdzie nie ma

    Mialbys racje, gdyby i w prepaidach nie bylo no limit na miesiac :-)

> [...]
    > interlokutor zwyczajnie pierdoli o dupie Maryni i nie jest
    > zainteresowany dyskusją. Byle coś nabazgrać.

    Tak samo, jak twoja - mylisz prepaid sprzed 10 lat z obecnym :-)

    > A ja nie chcę do banku, tym bardziej, że smartfon nie jest dla mnie
    > bezpieczny w Banki. Komp to inna sprawa.

    Tez niebezpieczny.
    Ale ja o swoim "koncie" u operatora tlf.
    Ot, zeby sobie zobaczyc jaka faktura.
    Moze byc niebezpiecznie.

    > Rzadkość. Jest faktura na maila więc mam wgląd.

    I masz wtedy klopot, bo trzeba zlecenie stale zmieniac :-)

    > Wchuj.

    No wlasnie - przejdz sobie na abo na tych urzadzeniach :-P

    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cu
    plesoft.aero2&hl=pl

    Łeee, myslalem, ze sama wpisuje.

    > Nie czytasz ze zrozumieniem :]

    Albo nie piszesz zrozumiale :-P

    J.

  • 124. Data: 2022-01-25 21:23:52
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.01.2022 o 11:20, J.F pisze:

    > No jak trudno, pare filmow miesiecznie :-)
    >
    > A tu 200GB na miesiac w sensie pelnej predkosci - z czym do ludzi
    > wyjezdzasz :-P

    Kurwa, czytasz jak debil. Jednorazowo na 30 dni i potem chujwielki :)

    > Mialbys racje, gdyby i w prepaidach nie bylo no limit na miesiac :-)

    W prepajdach NIE MA 30G na miesiąc bez zwalniania prędkości za 30zł

    > Tak samo, jak twoja - mylisz prepaid sprzed 10 lat z obecnym :-)

    Obecny prepajd nadal ssie i nie dorównuje abo w tej samej cenie. Kłamolisz.

    > Tez niebezpieczny.

    Kłamiesz :]

    > Ale ja o swoim "koncie" u operatora tlf.
    > Ot, zeby sobie zobaczyc jaka faktura.
    > Moze byc niebezpiecznie.

    Bo jest. Nie będę się rozpisywał nad bezpieczeństwem smartfona bo to bez
    sensu i nie jestem przewrażliwiony. Smartfon nie jest i nigdy nie będzie
    bezpieczniejszy od kompa.

    Przykład masz wyżej, wymyśliłeś sobie coś, czego nie napisałem :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 125. Data: 2022-01-26 12:00:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Kurwa, czytasz jak debil. Jednorazowo na 30 dni i potem chujwielki :)

    Nie mowie nie ... ale jak brzmi :-)
    Poza tym ... mozna co miesiac nowego prepaida az do zakonczenia
    promocji :-)

    A poza tym potem nie CHW, tylko GB zgodnie z ofertą :-)

    No dobra - ile by kosztowalo 30GB przez wiele miesiecy to nie potrafie
    sie doczytac :-)

    >W prepajdach NIE MA 30G na miesiąc bez zwalniania prędkości za 30zł

    W w/w plushu jest taki pakiet.
    Ale niech sie znawcy wypowiedzą.

    >Obecny prepajd nadal ssie i nie dorównuje abo w tej samej cenie.
    >Kłamolisz.

    W zaleznosci od tego co chcesz - ja uwazam, ze nie ssie.

    >Kłamiesz :]

    Kompa masz bezpiecznego?
    O, jakiz ty jestes niebezpieczny :-)

    >Bo jest.

    Jak jakis hacker odczyta fakture ... no, ciekawe, co moze uzyskac.

    >Nie będę się rozpisywał nad bezpieczeństwem smartfona bo to bez sensu
    >i nie jestem przewrażliwiony. Smartfon nie jest i nigdy nie będzie
    >bezpieczniejszy od kompa.

    Hm ... IMO - przewrazliwiony jestes.
    Jakby na kompa nie bylo setek tysiecy wirusow ...

    >Przykład masz wyżej, wymyśliłeś sobie coś, czego nie napisałem :)

    No to widac zle przeczytalem.

    Nie ma w Aero2 jakiejs oferty pasujacej dla alarmow i routerow ?

    J.

  • 126. Data: 2022-01-26 14:57:40
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.01.2022 o 12:00, J.F. pisze:

    > Nie mowie nie ... ale jak brzmi :-)
    > Poza tym ... mozna co miesiac nowego prepaida az do zakonczenia promocji
    > :-)

    Ale Cię jebie :D Ciekawe kto by się dodzwonił na nowy numer :D

    > A poza tym potem nie CHW, tylko GB zgodnie z ofertą :-)
    >
    > No dobra - ile by kosztowalo 30GB przez wiele miesiecy to nie potrafie
    > sie doczytac :-)

    To spróbuj jeszcze raz doczytać :]

    > W w/w plushu jest taki pakiet.
    > Ale niech sie znawcy wypowiedzą.

    No jest, sporo drożej.

    > W zaleznosci od tego co chcesz - ja uwazam, ze nie ssie.

    Chcę "dużo" ale w sumie niewiele.

    > Kompa masz bezpiecznego?
    > O, jakiz ty jestes niebezpieczny :-)

    A wyobraź sobie, że mam :]

    > Jak jakis hacker odczyta fakture ... no, ciekawe, co moze uzyskac.

    > Hm ... IMO - przewrazliwiony jestes.

    Nie.
    https://niebezpiecznik.pl/post/tmobile-duplikat-sim-
    swap/
    > Jakby na kompa nie bylo setek tysiecy wirusow ...

    Kompa trudno przejąć, jeśli user jest rozgarnięty. Z telefonem
    rozgarnięcie nie pomoże.

    > Nie ma w Aero2 jakiejs oferty pasujacej dla alarmow i routerow ?

    Pisałem, można kupić 5 pakietów (max) albo subskrypcja.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 127. Data: 2022-01-26 23:36:07
    Od: Marek G <m...@g...pl>

    Wed, 26 Jan 2022 12:00:40 +0100, "J.F." <j...@p...onet.pl>
    pisal(a):

    >W w/w plushu jest taki pakiet.
    >Ale niech sie znawcy wypowiedzą.

    Wczoraj, jak co tydzień w OFNK dostałem nową porcję GB i z konta
    zeszło 7 zł.
    Porcja na nadchodzący tydzień to 88 GB.
    W kolejny wtorek będzie 89 GB.
    Fakt, że w styczniu wypadnie średnio 31 zł, za to w lutym 28 zł.
    Aby było śmieszniej, to się kumuluje i nazbierało mi się już
    ponad 3 TB. Do tego nielimitowane minuty i smsy.
    Średnio zużywam 80-150 GB na miesiąc. Obniżenia prędkości poniżej
    50Mbs nie doświadczyłem.

    Da się.

    --
    Pozdrawiam - Marek

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 128. Data: 2022-01-27 11:00:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 Jan 2022 14:57:40 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Ale Cię jebie :D Ciekawe kto by się dodzwonił na nowy numer :D

    A ty potrzebujesz numeru do dzwonienia czy do ogladania telewizji?

    Jeden numer sobie trzymasz, jak tylko do odbierania to 5z/rok :-)

    > No jest, sporo drożej.

    Niech sie jakis spec wypowie.

    Ja tam widze pakiet 30GB/30zl. Ale nie ma w tym rozmow.

    Jest 20GB/40zl z rozmowami, co istotnie drozej.

    Jest 15GB/30zl z rozmowami, co istotnie mniej ...
    ale jest tez bonus za doladowanie - 15GB przy 30zl.

    Jesli sie dodaje, to wychodzi 30GB/30zl i rozmowy no limit.

    > A wyobraź sobie, że mam :]

    I dlatego jestes niebezpieczny :-)

    > Nie.
    > https://niebezpiecznik.pl/post/tmobile-duplikat-sim-
    swap/

    Ale to calkiem inny atak.
    I w dodatku ... jak cie zabezpiecza nie korzystanie ze smartfona?

    > Kompa trudno przejąć, jeśli user jest rozgarnięty. Z telefonem
    > rozgarnięcie nie pomoże.

    https://www.komputerswiat.pl/artykuly/redakcyjne/jak
    -dziala-system-pegasus-to-totalna-inwigilacja/e4rkez
    2

    "Pegasus to program do elektronicznej inwigilacji smartfona czy
    komputera. Potrafi przechwycić właściwie każdą zawartość szpiegowanego
    urządzenia"

    Wierzyc, nie wierzyc?

    > Pisałem, można kupić 5 pakietów (max) albo subskrypcja.

    No to nie rozumiem na co narzekales?
    Subskrybuj ...

    J.

  • 129. Data: 2022-02-01 23:12:10
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > No to poważny minus względem Play bo ta aplikacja Pomarańczowych jakoś
    > do mnie nie przemawia, choćby z tych nagminnych "prac konserwacyjnych" i
    > wynikającym z tego brakiem dostępu, a poza tym ta konieczność łączenia z
    > netem..

    E, te nagminne prace nie są takie straszne. Podejrzewam, że Play nawet o
    tym nie informuje, choć też przeprowadza, bo kilka razy nie udawało mi
    się zalogować.

    A co do łączenia się z netem - no od tego to już chyba nie uciekniesz.
    Ja już 70% rozmów przez Signala prowadzę. I jestem nawet trochę
    zdziwiony, że tak mało ,,bajtów" się na to zużywa.

    --
    Grzexs

  • 130. Data: 2022-02-03 09:57:21
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 01.02.2022 o 23:12, Grzexs pisze:

> [...]
    > Ja już 70% rozmów przez Signala prowadzę. I jestem nawet trochę
    > zdziwiony, że tak mało ,,bajtów" się na to zużywa.

    Ale tego (powiązania telefonu z netem) właśnie chciałbym uniknąć na
    miarę możliwości. W swoim czasie gdy nie miałem jeszcze dobrego zasięgu
    sieci korzystałem z wifi calling, W Play sprawowało się to bardzo
    dobrze, i faktycznie zapotrzebowanie na transfer było praktycznie
    niezauważalne.