  • 91. Data: 2022-01-14 20:25:25
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.01.2022 o 20:07, ALEX MR pisze:

    > A jak to policzyłeś? Według mnie 40GB to tylko doładowanie 100 zł.
    > BEZTERMINOWYCH 40 GB :-)

    Miesięcznie. Często dziennie wysysam 1G, wystarczy pół godziny z kamerami :)

    > Chciałbyś.

    > I co z tego? Powtórzę bo nie zrozumiałeś: Jakbym potrzebował więcej to
    > bym poszukał lepszej oferty :-)

    No to zostaje ci abonamentowa. Prepajdowej nie ma w tej cenie :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 92. Data: 2022-01-14 20:34:18
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 14.01.2022 o 20:25, LordBluzg(R) pisze:

    > Miesięcznie. Często dziennie wysysam 1G, wystarczy pół godziny z
    > kamerami :)

    Dałem ci link. Były BEZTERMINOWE bonusy za doładowanie. Przeoczyłeś? Ja
    to traktuję jak ubezpieczenie. Na działce i w szpitalu przydały się jak
    znalazł :-) Nawet nie wiem co to 1Mbit :-)

    > No to zostaje ci abonamentowa. Prepajdowej nie ma w tej cenie :]

    No to mi zostaje. Jakiś problem?

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

  • 93. Data: 2022-01-14 20:54:08
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.01.2022 o 20:34, ALEX MR pisze:

    > Dałem ci link. Były BEZTERMINOWE bonusy za doładowanie. Przeoczyłeś? Ja
    > to traktuję jak ubezpieczenie. Na działce i w szpitalu przydały się jak
    > znalazł :-) Nawet nie wiem co to 1Mbit :-)

    Ja mam co miesiąc 30G i nie muszę mieć bonusów. To PEWNA_STAŁA, która
    się nie zmienia. To tak jakbyś miał zawsze pełen bak, z którego
    pobierasz paliwo. Teoretycznie bezterminowy bo się odnawia :) Nie muszę
    nawet sprawdzać ile mi zostało.

    > No to mi zostaje. Jakiś problem?

    Czyli prepajd gorszy :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 94. Data: 2022-01-14 21:11:42
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 14.01.2022 o 20:54, LordBluzg(R) pisze:

    > Ja mam co miesiąc 30G i nie muszę mieć bonusów.

    A ja mam odłożone GB i WiFi. Dokładnie tyle ile potrzebuję :-)

    To PEWNA_STAŁA, która
    > się nie zmienia. To tak jakbyś miał zawsze pełen bak, z którego
    > pobierasz paliwo. Teoretycznie bezterminowy bo się odnawia :) Nie muszę
    > nawet sprawdzać ile mi zostało.

    A po co mi zawsze pełen bak? Pełen bak mam w WiFi. Mi wystarczy duża
    cysterna z zapasem baku :-)

    > Czyli prepajd gorszy :D

    Bo używam prepaida? Bez dwóch zdań lepszy.

  • 95. Data: 2022-01-14 21:27:47
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.01.2022 o 21:11, ALEX MR pisze:

    > A ja mam odłożone GB i WiFi. Dokładnie tyle ile potrzebuję :-)

    WiFi nie liczymy, nic nie muszę odkładać, zawsze mam full :)

    >  To PEWNA_STAŁA, która
    >
    > A po co mi zawsze pełen bak? Pełen bak mam w WiFi. Mi wystarczy duża
    > cysterna z zapasem baku :-)

    WiFi nosisz ze sobą? :D Cały czas piszemy o różnicach mobilnych :)

    > Bo używam prepaida? Bez dwóch zdań lepszy.

    Gorszy, płacisz więcej za to co ja mam w abonamencie, będąc mobilny.
    Niczego nie muszę pilnować i niczego sprawdzać ani doładowywać czy
    czyhać na bonusy :]

    Czas zaoszczędzony na te wszystkie cudactwa z przenosinami, szukaniami,
    kartami itp przeznaczam na inne sprawy i zdecydowanie mam większy spokój
    niż prepajdziarze. Nawet mi przez myśl nie przejdzie że coś mi nie
    styknie albo się urwie. Wieczna, nieograniczona ekstaza :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 96. Data: 2022-01-15 11:50:43
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 14.01.2022 o 15:11, ii pisze:

    > U każdego operatora znajdziesz informacje jak przenosić do niego.

    Ale żadnych detali jak to wygląda w praktyce u nich nie znajdzie.

  • 97. Data: 2022-01-15 13:55:43
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Ale żadnych detali jak to wygląda w praktyce u nich nie znajdzie.

    Detalicznie to wygląda tak:

    1° Wariant z udaniem się się do BOK-u

    Bierzesz dowód osobisty, maskę na twarz, idziesz do BOK-u operatora
    docelowego, dyktujesz numer, okazujesz dowód, mówisz, żeby wyłączyli
    zgody marketingowe, czasem coś tam podpisujesz, czasem płacisz piątaka
    za kartę SIM (np. T-Mobile - ten piątak będzie na karcie), jeśli nie
    chcesz w terminie 24 godzin to podajesz datę przeniesienia, dostajesz
    kartę do łapki i opuszczasz BOK. Potem nawała SMS-ów od jednego, że
    żałują, a od drugiego, że się cieszą i gdzieś koło 3 w nocy wybranego
    dnia masz aktywną nową kartę.

    2° Wariant z dostawą kurierem (jeśli jest).

    Czekasz na kuriera. Czekasz na kuriera. O, jest. Daje ci do łapy
    kilkanaście stron drobnym druczkiem i każe podpisać, że przeczytałeś. W
    dodatku na każdej stronie każe podpisać. Ale bez przesady każe podpisać,
    parafka wystarczy. Potem każe wypełnić albo sam wypełnia. Potem albo
    przedtem, albo wcale każe pokazać dowód. Na koniec ciężko kombinuje
    które papiery dla ciebie, a które ma zabrać. Sprawdź, czy dał ci kartę.
    No a na koniec nigdy nie wiadomo, od kiedy liczą te 24 godziny na
    przeniesienie, czyli nie wiadomo kiedy nowa karta zacznie działać.

    HOWGH

    --
    Grzexs

  • 98. Data: 2022-01-15 14:18:26
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 14.01.2022 o 21:27, LordBluzg(R) pisze:

    > WiFi nie liczymy, nic nie muszę odkładać, zawsze mam full :)

    Dlaczego nie liczycie? Wifi w chacie, więc uwzględnić trzeba.

    > WiFi nosisz ze sobą? :D Cały czas piszemy o różnicach mobilnych :)

    Mam w chacie, a tam głównie używam smartfona.

    > Gorszy, płacisz więcej za to  co ja mam w abonamencie, będąc mobilny.
    > Niczego nie muszę pilnować i niczego sprawdzać ani doładowywać czy
    > czyhać na bonusy :]

    Słusznie mnie podsumowałeś :-)
    Widzę że nie potrafisz zrozumieć, ale jednak powtórzę: gdybym
    potrzebował więcej, to poszukałbym lepszej oferty. Np. takiej:
    https://www.njumobile.pl/oferta/abonament-mono
    Taniej i więcej niż ty masz :-)

> [...]
    > niż prepajdziarze. Nawet mi przez myśl nie przejdzie że coś mi nie
    > styknie albo się urwie. Wieczna, nieograniczona ekstaza :]

    You make my day :-)

  • 99. Data: 2022-01-15 15:17:56
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 04.01.2022 o 20:21, Grzexs pisze:
    > Już nie dają bonusów za doładowanie w Play.

    W RBM nadal są :-)

  • 100. Data: 2022-01-15 21:53:34
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.01.2022 o 14:18, ALEX MR pisze:
    [...]
    > Dlaczego nie liczycie? Wifi w chacie, więc uwzględnić trzeba.

    OK, doliczam zatem Tobie abonament za WiFi. Ja nie muszę mieć WiFi a ty
    jednak musisz i jeszcze się upierasz, skoro się upierasz to doliczam
    koszty :) Tylko nie płacz, że za WiFi płaci babcia.

> [...]
    > Widzę że nie potrafisz zrozumieć, ale jednak powtórzę: gdybym
    > potrzebował więcej, to poszukałbym lepszej oferty. Np. takiej:

    Tak, czyli miałem rację, że abonament jest lepszy od prepajda :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>