  • 61. Data: 2022-01-11 13:19:02
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 9 Jan 2022 11:03:04 +0100, LordBluzg(R) wrote:
> [...]
    zy-oferta-na-karte-jest-nam-nadal-potrzebna

    > A gdzie tak napisałem, że potwierdzam Twoje argumenty?
    >
    > W linku masz:
    > W Polsce od wielu lat mamy więcej aktywnych kart SIM niż mieszkańców.
    > Przez długi czas to oferta na kartę dominowała w statystyce, teraz z
    > kwartału na kwartał coraz bardziej chudnie.

    A chudnie ilosc kart SIM?
    Bo niedawno mialem 4 - jedna sluzbowa i 3 prywatne.
    I sam rozumiesz, ze jakbym mial placic co miesiac, to bym szybko
    zlikwidowal :-)

    A cenie podali?
    Nie podali ... ciekawe czemu :-)

    J.

  • 62. Data: 2022-01-11 16:54:43
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.01.2022 o 12:22, ALEX MR pisze:

    > Czego nie zrozumiałeś? Pakietów nolimit, czy obciążania karty płatniczej?

    Zrozumiałem, że w artykule do którego się odnosisz i zarzucasz autorowi
    "zapomnienie", nie podano stanu na rok 2022 bo wtedy był 2019. Ciekawe
    dlaczego?

    > Ważniejsze czego nie rozumiesz.

    Widać, że nadal nie rozumiesz.

    Może miej pretensje też do Mieszka I że nie dopowiedział w swoim życiu,
    że będą kiedyś tramwaje :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 63. Data: 2022-01-11 18:13:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2022 16:54:43 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Zrozumiałem, że w artykule do którego się odnosisz i zarzucasz autorowi
    > "zapomnienie", nie podano stanu na rok 2022 bo wtedy był 2019. Ciekawe
    > dlaczego?

    Ale o co chodzi?
    W 2019 nie bylo pakietow "no limit rozmow" na karte?
    Czy nie mozna bylo zaplacic kartą płatniczą?

    Choc jesli chodzi o dane, to pakietow naprawde no limit chyba nie ma
    do dzis. A w abo są?

    Z kolei doładowywanie kartą płatniczą ...
    np doladowanie cykliczne
    https://www.plus.pl/doladujonline

    no, od kiedy dostepne?

    albo z 2016
    https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje-
    uslugi/payu-cykliczne-doladowanie-telefonu

    zero uciazliwosci?

    Tylko ... czym sie to od abo rozni? :-)

    J.

  • 64. Data: 2022-01-11 23:42:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.01.2022 o 12:53, J.F pisze:

    > Powiem ci tak - od zawsze mam abo.
    > Ale rodzicom wzialem prepaida.
    > Lepiej, zeby nie zapomnieli rozlaczyc i nie nabili rachunku.

    No jak? ToMasz pisze, że seniory są tak rozgarnięte że z palca 20 sekund
    i leci przelew na zasilanie konta :)

    No wiadomo jednak że to nieogary i trzeba ich pilnować.

    > Tzn to bylo dawniej, teraz przy abo no-limit nie ma tego problemu.
    >
    > Dalej - poniewaz my malo gadatliwi jestesmy, to i tak tych doladowan
    > nie wygadywali. A z okazji podwojnego doladowania w Erze uzbieralo sie
    > na koncie kilkaset zl. Wiec sam rozumiesz, ze nie bylo klotni o 2 zl,
    > czy jakiegos wielkiego pilnowania terminow - ot, jedno zadanie do
    > kalendarza w telefonie.

    Ale bywało kiedyś, że miałeś kasę na koncie ale kurwa nie było aktywacji
    na następny miesiąc, czyli trzeba dopłacić...ale się nie wygada.

    Potem się wysyłało sms "uratuj psa" albo RMF FM do nagrody debila czy
    inne Caritasy, żeby tej kasy nie dostał operator na przemielenie.

    > A potem jakos tak zrobili, ze trzeba bylo doladowywac.
    > To ze dwa lata korzystalem "za darmo", tzn za to, co wczesniej i ta
    > musialem wplacic.
    >
    > Wiec moje wspomnienia sa jakze inne :-)

    Od chuja było żonglerki w prepaidach kiedyś. Teraz, kiedy w końcu
    zaczyna być walka i sieci się rozwinęły, doszły inne usługi, to prepaid
    też dostał drugie życie. Weź sobie np taki Plusz. Prawie abo w sensie,
    że ma nieograniczone ale nie ma innych usług i w sumie też 3 dychy.

    > Jakos tak Era pare razy chciala mnie wypchnac na prepaid,
    > bo widac niskie abonamenty im smierdzialy.
    > Ale jakos tak zawsze jak sie cyrograf konczyl, to sie akurat pojawiala
    > jakas w miare dobra oferta.
    > No ale to bylo tak dawno, ze nie ma co wspominac.

    Ja obczajem temat inaczej. Negocjuję ale nie z każdym opem się da.

    Nie biorę telefonu od opa, bo się nie opłaca ale negocjuję abo, bo mogę.
    Prepajda nie da się negocjować.

    Na czym to polega? Trzeba wiedzieć, że jeśli ONI dzwonią i namawiają, to
    właśnie wtedy mamy możliwość negocjacji. Na czym to polega? Możesz
    wynegocjować więcej niż oferta abo na ich stronie.

    Przykładowo: 30zł za abo gdzie jest 8giga netu, reszta bez ograniczeń.
    Po negocjacjach za tą samą cenę, możesz mieć...30giga :)

    Gwarancja, że Ci ceny nie podniosą przez 3 lata, bo umowa...

    > No ale o co dokladnie chodzi, to znow nie napisales.

    Nokurwa, ile razy mam wklejać? Są kurwa linki w wątku, weź jeden z
    drugim i poczytaj, co jest w abonamencie a czego NIGDY nie będzie w
    prepajdzie. Nie wklejam linków dla siebie. Wklejam je dlatego, żeby nie
    padały pojebane pytania, na które muszę odpowiadać cytatem z linka!

    Jprdl. To nie jest dyskusja, to porażka intelektu tego, który zadaje
    pytania, na które odpowiedzi JUŻ PADŁY!

    > A ja mam w domu ethernet z internetem.

    To weź go ze sobą na działkę :)

    > Ale w terenie da sie uzyc, czy gniazdko 230V zabierasz ze sobą?

    Jest na 12V. Jakiś problem?

    > Poza tym w zyciu roznie bywa - znajoma np chodzila codzienne do pracy,
    > tam wifi dostepne, a tu pstryk - przyszedl covid, w pracy jest niemile
    > widziana.
    > To pracuje sobie z domu ... albo znad jeziora.
    > I trzeba abonamenty zmieniac.
    > No chyba, ze masz maksymalnego ... a ile to kosztuje?

    5 dych za LTE/nieograniczone niczym.

    > A ja tam ostanio bylem w takim miejscu, gdzie dwoch operatorow kiepsko
    > dzialalo.
    > Wiec co? pobieglem do sklepu po dwa prepaidy.

    Dlatego mam Play bo jest tam roaming krajowy :]

    > A fuj, torrent, tak nie wolno :-)
    >
    > I co - szybko sie sciaga, czy tu trzeba duzy dysk, a nie szybkie
    > łącze?

    Dysk? Myślisz że to magazynuję bo mam tak kiepską pamięć że po tygodniu
    muszę oglądać jeszcze raz? 1 tera styka, co jest obecnie standardem...a
    jeszcze niedawno 500Giga to było wchuj miejsca.

    W TV mielą te same filmy od lat więc nie ma co ogladać

    > A przeciez mozna zostac fanem Netflixa czy Playera - i co, da sie
    > na jednym rachunku ? :-)

    Wolę z dysku bo się nie zacina ale używam w/w, online nie wszystko jest.

    > I dlatego wole swoj ethernet. Nie ma limitu :-)

    Mam też światełko na innym lokalu ale go nie mogę zabrać ze sobą :)

    > No ale przejdzmy do konkretow - to ile placisz tego abonamentu,
    > i co zawiera, a czego nie?

    Jak myślisz, napisałem gdzieś ile płacę? Może nie napisałem?
    Sprawdź. Twoje pytanie postawiło mnie pod ścianą i mam wątpliwości, bo
    chyba zdążyłem zapomnieć co napisałem. Muszę się cofnąć w czasie, bo na
    pewno nie mogę kliknąć moich wcześniejszych wypowiedzi i przeczytać.

    > Player jest w Play, czy w TVN ?

    A jam myślisz? Może już to napisałem gdzieś w wątku albo co gorsze,
    podałem linka?

    > No jak - sam piszesz, ze to abonament jest tanszy :-)
    > Wychodzi na to, ze prepaidziarze do ciebie doplacaja, a co bedzie, jak
    > przestaną ? :-)

    Na pewno prepajdziarze w liczbie 20% utrzymują całe sieci :)
    Chyba masz rację.

    ?

    > Ale co wszystko?
    >
    > I bez ograniczen ... a jak pisales, to "jak sie skonczy, to najwyzej
    > bedzie wolniej dzialal"
    >
    > To kiedy sie skonczy?

    30 giga i mam lejek na 1Mbit bez ograniczeń. Nie znam żadnego prepajda w
    tej cenie.
    Dodatkowo, co jakiś czas mam dostęp DARMOWY do promocji, których nie ma
    w prepajdach. To są jakieś filmy, Amazon Prime, mogę sobie aktywować na
    2 miechy Canal+, gdzie inny musi podpisać umowę na rok...sporo by
    jeszcze wymieniać.

    Prepajdziarz to golas. Nawet nie wie o istnieniu innych cywilizacji.
    Nawet mu się nie dziwię, co wynika z całego wątku. Prepajdziarz to stan
    umysłu :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 65. Data: 2022-01-12 00:38:10
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play [OT]
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.01.2022 o 23:42, LordBluzg(R) pisze:

    > Prepajdziarz to stan
    > umysłu :)

    Taki myk. Idę nie raz do sklepiku nocnego, co jest "za szybką". 2 w
    nocy...kolejka. OK, ktoś robi zaopatrzenie na cały tydzień, rozumiem.
    Drugi w kolejce też, trzeci też. Nie mieli czasu w dzień, robią to o 2 w
    nocy. Chyba norma sądząc z ilości klientów.

    Nie wiedzą co chcą kupić ale doskonale wiedzę czego nie chcą kupić. OK.
    Stoję-czekam.

    Ganiają przez okienko panią po sklepie, ona ładnie biega,
    przynosi/odnosi bo klient nadal nie wie co chce kupić.

    Czekam.

    Na koniec pani idzie do kasy i liczy.
    Przychodzi do okienka i mówi klientowi ile wyszło.
    78zł
    Klient szuka portfela we wszystkich kieszeniach i z ostatniej kieszeni
    wyciąga 100zł. Zapomniał gdzie miał portfel, wszyscy trzej zapomnieli :]
    Pani idzie do kasy, żeby wydać resztę i przynosi towar z resztą.
    Czasem płacą kartą i jest odmowa. Potem znów szukają portfela bo
    zapomnieli gdzie go włożyli przed chwilą i na koniec wyciągają 100zł.

    Nagle się zdarza: "Ojej! zapomniałem" i kółko się zamyka na następne 10
    minut.
    Pani biga po sklepie i dokłada do następnego koszyka.
    ...CZEKAM

    Kurtyna.

    Podchodzę do okienka. WIEM co chcę/lub mam kartkę, którą napisałem
    "DRUKOWANYMI", żeby małpa/ryjówka/jeż/wiewiórka odczytała. W końcu
    szedłem do sklepu o 2 w nocy i nie było to przypadkiem. Podaję 100zł i
    listę tego co chcę kupić.
    Pani wraca z resztą i towarem za 78zł.
    Kurtyna.

    Pani mnie bardzo lubi :)

    Ja szukam kałacha, może ich kiedyś kurwa pod tym sklepem potraktuję
    serio! :)
    Zaczynam czasem rozumieć Breivika :D
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 66. Data: 2022-01-12 02:27:41
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.01.2022 o 18:13, J.F pisze:

    > Ale o co chodzi?

    Chodzi o to, że niektórzy nie czytają linków a inni wątku i wpierdalają
    się w dyskusję z pytaniem, na które odpowiedź już padła. Ot, zwykła
    ignorancja i podkreślenie swojego EGO podyktowane egoizmem :)

    Dlaczego tak jest?

    Jest tak dlatego, iż myślą te EGOcentryki (hehe) że ktoś za nich straci
    czas, żeby zalinkować/skopiować i podać na tacy.

    Ja mam taką tacę i używam jej do pierdolnięcia w ten głupi łeb pytacza :]
    Co ciekawe, to mam z tego radość. Słyszę dźwięczny dźwięk tacy i głuchy
    dźwięk pustego łba, który został jebnięty :]

    Efekt jest taki, kiedy EGOy, wije się jak pizda w occie albo nie odpowie
    merytorycznie.

    Sam się ustawia w grupie debili :)...ale jednak mu to tita i spływa po
    nim jak woda po kaczce :]

    Nie, nie czuję wyższości, nawet politowania nie czuję. Czekam kiedy
    umrze, żebym miał pełną ekstazę :]
    Czasem te EGOye, rozpoczynają wątek ze swoim problemem.

    Lubię wtedy złowrogo milczeć, kiedy znam rozwiązanie i obserwować jak
    się wiją :D
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 67. Data: 2022-01-12 07:05:17
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 11.01.2022 o 16:54, LordBluzg(R) pisze:

    > Zrozumiałem, że w artykule do którego się odnosisz i zarzucasz autorowi
    > "zapomnienie", nie podano stanu na rok 2022 bo wtedy był 2019. Ciekawe
    > dlaczego?

    Bardzo ciekawe. Zwłaszcza, co zauważył też JF, że pakiety pakiety
    nolimit już istniały w ofercie prepaid.

    > Widać, że nadal nie rozumiesz.
    >
    > Może miej pretensje też do Mieszka I że nie dopowiedział w swoim życiu,
    > że będą kiedyś tramwaje :)

    Sądzisz że niemożliwe jest napisanie o tym co już jest?

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

  • 68. Data: 2022-01-12 09:37:44
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 04.01.2022 o 21:50, LordBluzg(R) pisze:

    > Ale ja nie mam limitów :] Nie interesują mnie jakieś doładowania, że za
    > chwilę mi się skończy. Gadam ile chcę, net nie do wykorzystania w pełnym
    > LTE...cuda panie :) Sklep Play, płacę w "abo" jak chcę kupić, jak nie
    > mam gotówy czy karty to też mogę felefonem :]
    >
    > Ameryka!

    To zupełnie jak ja. I pewnie mam taniej :-)
    ATSD ty naprawdę sądzisz że "dwa miesiące bez opłat" za jakiegoś tam
    netfliksa czy inny badziew to nie jest standartowy wabik na frajerów?

  • 69. Data: 2022-01-12 11:50:12
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.01.2022 o 07:05, ALEX MR pisze:

    > Bardzo ciekawe. Zwłaszcza, co zauważył też JF, że pakiety pakiety
    > nolimit już istniały w ofercie prepaid.

    Doskonale wiesz, że chodzi o obciążanie karty płatniczej :]

    > Sądzisz że niemożliwe jest napisanie o tym co już jest?

    Sądzę, że niemożliwe jest pisanie o czymś, co będzie.

    Skoro uważasz, że to możliwe, napisz jaka dokładnie będzie temperatura w
    Pcimiu 1 kwietnia 2022r :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 70. Data: 2022-01-12 13:39:06
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 12.01.2022 o 11:50, LordBluzg(R) pisze:

    > Doskonale wiesz, że chodzi o obciążanie karty płatniczej :]

    Doskonale już wiesz że już jest to możliwe. Doskonale też wiesz że
    podpieranie się tendencyjnymi artykulikami sprzed lat, nic do sprawy nie
    wnosi.

    > Sądzę, że niemożliwe jest pisanie o czymś, co będzie.

    A o tym co już jest?