  • 71. Data: 2022-01-12 15:13:58
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 11.01.2022 o 12:53, J.F pisze:

    >No jak? ToMasz pisze, że seniory są tak rozgarnięte że z palca 20
    >sekund i leci przelew na zasilanie konta :)

    >No wiadomo jednak że to nieogary i trzeba ich pilnować.

    Trzeba pilnowac ... wiec doladowanie konta zajmuje mi ze 20-30s.

    Ale spie spokojnie, ze mi nie przyjdzie wysoki rachunek, bo czegos
    innego nie ogarnął :-)

    >Ale bywało kiedyś, że miałeś kasę na koncie ale kurwa nie było
    >aktywacji na następny miesiąc, czyli trzeba dopłacić...ale się nie
    >wygada.

    No tak wlasnie bylo.
    Minelo pare lat - i nadeszla mozliwosc wygadania.

    Teraz straszą mozliwoscią zwrotu niewykorzystanych srodkow.

    >Potem się wysyłało sms "uratuj psa" albo RMF FM do nagrody debila czy
    >inne Caritasy, żeby tej kasy nie dostał operator na przemielenie.

    Ja tam cierpliwie czekalem ... i sie doczekalem :-)

    >Od chuja było żonglerki w prepaidach kiedyś. Teraz, kiedy w końcu
    >zaczyna być walka i sieci się rozwinęły, doszły inne usługi, to
    >prepaid też dostał drugie życie. Weź sobie np taki Plusz. Prawie abo
    >w sensie, że ma nieograniczone ale nie ma innych usług i w sumie też
    >3 dychy.

    Dokladnie. Prawie abo i tez 3 dychy :-)

    >Ja obczajem temat inaczej. Negocjuję ale nie z każdym opem się da.
    >Nie biorę telefonu od opa, bo się nie opłaca

    Z tym roznie bywalo, i kto wie co bedzie w przyszlosci,
    ale obecnie faktycznie jakby sie nie oplaca.

    >ale negocjuję abo, bo mogę.

    Ja tam nie wiem, wydaje mi sie, ze oni chetnie wynegocjuja wysoki abo,
    cos ci w zamian dajac.
    Ale czy mozna niski ...

    >Prepajda nie da się negocjować.

    Ale mozna skorzystac z najlepszej oferty.

    >Na czym to polega? Trzeba wiedzieć, że jeśli ONI dzwonią i namawiają,
    >to właśnie wtedy mamy możliwość negocjacji. Na czym to polega? Możesz
    >wynegocjować więcej niż oferta abo na ich stronie.

    No to ja tez chcialem ponegocjowac, i nikt nie zadzwonil.
    Czy moze nawet zadzwonil, ale nie byl sklonny do ustepstw, a potem nie
    zadzwonil kolejny raz :-)

    No i ciagle nie napisales ile placisz i za co :-)

    >Przykładowo: 30zł za abo gdzie jest 8giga netu, reszta bez
    >ograniczeń. Po negocjacjach za tą samą cenę, możesz mieć...30giga :)

    A ja potrzebuje 2GB ...

    >Gwarancja, że Ci ceny nie podniosą przez 3 lata, bo umowa...

    No, teraz to moze zaleta, ale kiedys byla wada - nie obniza ci przez 3
    lata.

    A gwarancje zasiegu masz na 3 lata?
    Zniknie za miesiac i co zrobisz ?

    >Nokurwa, ile razy mam wklejać? Są kurwa linki w wątku, weź jeden z

    Spoko, wiem, ale cos wkleiles, a to akurat nic nie wyjasnia :-)

    >drugim i poczytaj, co jest w abonamencie a czego NIGDY nie będzie w
    >prepajdzie.

    Nigdy nie mow nigdy :-)

    >To weź go ze sobą na działkę :)

    nie mam działki :-)

    >Jest na 12V. Jakiś problem?

    A to szacun :-)

    Ale ale ... na dzialce masz prad, czy nosisz wielki akumulator ? :-P

    >5 dych za LTE/nieograniczone niczym.

    A ile GB wpisane w umowe? :-)
    I cos jeszcze do w ramach tych 5 dych, czy same GB ?

    >Dlatego mam Play bo jest tam roaming krajowy :]

    Play jakos nie pomogl.
    Poza tym IMO to on kiepsko dzialal w terenie, ale moze to wina
    telefonu byla.
    Cos sie czasem blokowalo ... i kto wie, czy nie z winy roamingu.

    A Play te nielimitowane GB daje w roamingu krajowym, czy tylko we
    wlasnej sieci ?

    >Dysk? Myślisz że to magazynuję bo mam tak kiepską pamięć że po
    >tygodniu muszę oglądać jeszcze raz? 1 tera styka, co jest obecnie
    >standardem...a

    Dobry film mozna pare razy obejrzec :-)

    >jeszcze niedawno 500Giga to było wchuj miejsca.
    >W TV mielą te same filmy od lat więc nie ma co ogladać

    No to nie rozumiem - ogladasz sobie prosto z torrenta,
    sciaga sie jednak za wolno, wiec sciagasz na dysk, ogladasz i
    kasujesz?

    Bo ja to bym sciagnal troche przed urlopem, po co mi potem jakies
    terabajty internetu :-)

    >Wolę z dysku bo się nie zacina ale używam w/w, online nie wszystko
    >jest.

    No widzisz, a na dobrym łączu sie nie zacina :-P

    Tak czy inaczej - skoro w TV nie ma co ogladac, ludzie ogladaja jakies
    Netflixy, bo lubia,
    wiec chcialbym sie dowiedziec czy twoj abonament zawiera tez netflixa
    czy inny serwis :-)

    >Mam też światełko na innym lokalu ale go nie mogę zabrać ze sobą :)

    Ale TB na dysku moge :-)

    >Jak myślisz, napisałem gdzieś ile płacę? Może nie napisałem?
    >Sprawdź. Twoje pytanie postawiło mnie pod ścianą i mam wątpliwości,
    >bo chyba zdążyłem zapomnieć co napisałem.

    Powyzej napisales, ze 5 dych.
    Czy wczesniej to nie wiem - ja nie wychwycilem.

    A tak gwoli scislosci - 50, 49, 55, 59 - w ktorym koncu tych "5 dych"
    ?

    >Muszę się cofnąć w czasie, bo na pewno nie mogę kliknąć moich
    >wcześniejszych wypowiedzi i przeczytać.

    A co sie stalo - LTE nie pozwala ?

    >A jam myślisz? Może już to napisałem gdzieś w wątku albo co gorsze,
    >podałem linka?

    linka moze podales, ale ja wpisalem w gogla i cos nie znalazlem
    aktualnej oferty homebox.
    Ten link to aktualny? To pare lat temu bylo :-)

    Jest w Play telewizja, tylko tam duzo opcji.
    Wcisnac chca np to

    https://www.play.pl/promocja/internet-z-telewizja/

    To jak tam - ile trzeba zaplacic, zeby nie narzekac, ze w TV nic
    nowego nie ma ? :-)

    A model uzywania zakladasz "ja sam", czy z rodziną - np 3 telefony, TV
    w domu, z mozliwoscia zabrania na wakacje ... to ile bedzie kosztowal
    ?

    >Na pewno prepajdziarze w liczbie 20% utrzymują całe sieci :)
    >Chyba masz rację.

    Cos w tym jest.

    >?

    Operator rzeczywisty moze ze swoimi klientami pojsc na rozne uklady -
    liczac na to, ze mu sie w 3 lata zwrocą koszty z zyskiem.

    Ale z wirtualnymi musi sie jakos rozliczac.
    Za rzeczywiste użycie? Czy od głowy/karty SIM?
    A ci wirtualni sa dosc tani dla swoich klientow ...

    No tak - niewiele z tego wynika - ciagle nie wiemy, czy to rzeczywiste
    zuzycie tanio wychodzi,
    czy w sieci sa duze nadwyzki pasma, a sa, bo abonamenciarze dużą siec
    ufundowali :)
    Czy jednak banki ufundowaly, a teraz wszyscy klienci splacaja.

    >30 giga i mam lejek na 1Mbit bez ograniczeń. Nie znam żadnego
    >prepajda w tej cenie.

    Czyli 30GB za "5 dych", a powyzej ograniczenie do 1Mbit/s.
    Filmu na 1Mb nie poogladasz, no chyba, ze sie dyskiem wspomagac :-P

    To na ile filmow "w 4k" twoj abonament pozwala?
    4 na miesiac? :-)

    >Dodatkowo, co jakiś czas mam dostęp DARMOWY do promocji, których nie
    >ma w prepajdach. To są jakieś filmy, Amazon Prime, mogę sobie
    >aktywować na 2 miechy Canal+, gdzie inny musi podpisać umowę na
    >rok...sporo by jeszcze wymieniać.

    Ale skorzystales?
    Czy mogles, ale to ci niepotrzebne ? :-)

    >Prepajdziarz to golas. Nawet nie wie o istnieniu innych cywilizacji.
    >Nawet mu się nie dziwię, co wynika z całego wątku. Prepajdziarz to
    >stan umysłu :)

    Poniekad. Ale nie narzeka, ze mu sie player zacina :-)

    J.

  • 72. Data: 2022-01-12 17:23:41
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.01.2022 o 13:39, ALEX MR pisze:

    > Doskonale już wiesz że już jest to możliwe. Doskonale też wiesz że
    > podpieranie się tendencyjnymi artykulikami sprzed lat, nic do sprawy nie
    > wnosi.

    Ale przecież nie o to chodzi. Chodzi o to, że autorowi artykułu,
    zarzucasz iż "zapomniał" napisać w 2019r że w 2022 roku będzie można
    obciążać karty płatnicze.

    Jest to oczywistą brednią i manipulacją z Twojej strony :]
    Bo kiedy powstawał artykuł, nie było takiej możliwości.

    Zatem zarzucanie autorowi "zapomnienia" jest kłamstwem, które próbujesz
    zatuszować lub nie chcesz przyznać, że zwyczajnie nie czytałeś uważnie i
    się pięknie wyłożyłeś na czytaniu ze zrozumieniem :]

    CBDU
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 73. Data: 2022-01-13 01:18:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" sr26o4$mcr$...@g...aioe.org

    Bonusy za przeniesienie -- są. :)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 74. Data: 2022-01-13 07:19:48
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 12.01.2022 o 17:23, LordBluzg(R) pisze:

    > Ale przecież nie o to chodzi. Chodzi o to, że autorowi artykułu,
    > zarzucasz iż "zapomniał" napisać w 2019r że w 2022 roku będzie można
    > obciążać karty płatnicze.

    Oraz że "zapomniał" o pakietach nolimit. O czym ty "zapomniałeś"

    > Jest to oczywistą brednią i manipulacją z Twojej strony :]

    Na pewno.

    > Bo kiedy powstawał artykuł, nie było takiej możliwości.

    Dziś jest możliwość znalezienia faktycznego stanu prepaid i porównać
    faktyczne stany. Ale wolisz manipulować.

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

  • 75. Data: 2022-01-13 10:44:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.01.2022 o 09:37, ALEX MR pisze:

    > To zupełnie jak ja.

    Nie, kłamiesz :]

    Nie możesz dokonać płatności w abonamencie, jeśli kupisz sobie apkę w
    sklepie Play :] podobnie z innymi płatnościami. Doliczą mi do abonamentu
    i zapłacę sobie później :] Jestem wiarygodny. Prepajdziasz nie jest,
    pomimo ze obecnie karta jest rejestrowana.

    > I pewnie mam taniej :-)

    Nie masz 30G za 30zł, ja mam :) itd...

    > ATSD ty naprawdę sądzisz że "dwa miesiące bez opłat" za jakiegoś tam
    > netfliksa czy inny badziew to nie jest standartowy wabik na frajerów?

    Uważasz że to jest wabikiem? Buehehe, ty nawet w tym prepajdzie nie masz
    takiej opcji, golas to golas. Zwyczajnie mogę sobie czegoś spróbować, na
    zasadzie poczęstunku. Ty nawet nie wiesz jaki to ma "posmak" :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 76. Data: 2022-01-13 10:46:32
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.01.2022 o 07:19, ALEX MR pisze:
    [...]
    > Oraz że "zapomniał" o pakietach nolimit. O czym ty "zapomniałeś"

    > Na pewno.

    Na pewno :)

    > Dziś jest możliwość znalezienia faktycznego stanu prepaid i porównać
    > faktyczne stany.

    Rozmawiamy o stanie z 2019, więc udowadniasz tylko, że nadal próbujesz
    manipulować.

    > Ale wolisz manipulować.

    Nigdzie nie manipuluję, Ty to robisz :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 77. Data: 2022-01-13 13:02:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jan 2022 11:50:12 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Doskonale wiesz, że chodzi o obciążanie karty płatniczej :]

    O obciazaniu karty platniczej tez linkowalem,
    ale niektorzy nie czytaja wątków itp :-P

    J.

  • 78. Data: 2022-01-13 13:25:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.01.2022 o 13:02, J.F pisze:

    > O obciazaniu karty platniczej tez linkowalem,
    > ale niektorzy nie czytaja wątków itp :-P

    Linkowałeś do możliwości CYKLICZNEGO doładowania KŁAMCO, nie w Play :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 79. Data: 2022-01-13 14:38:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2022 13:25:16 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Linkowałeś do możliwości CYKLICZNEGO doładowania KŁAMCO, nie w Play :D

    Link jest o Play, ale ganisz prepaidy wszystkie, nie tylko w Play.

    Poza tym linkowalem tez rozwiazanie na wiekszosc prepaidow.

    J.

    P.S. Dawno dawno temu, aby dostac abonament, to trzeba bylo przyniesc
    zaswiadczenie z pracy. Lub okazac karte kredytową. Jednemu okazac,
    drugiemu zlecic obciazanie karty ... tak sie w kazdym badz razie
    przyzwyczailem, ze zadnych zaswiadczen nie potrzebuje, az sie
    zdziwilem - przy zetafonie (prepaid z cyrografem) trzeba
    zaswiadczenie. Mowie, ze KK mam ... nie pomaga, tu sie nic nie placi,
    nie ma jak karty uzyc.

    Woda na twoj mlyn? No nie, bez KK abo z papierkami, prepaid od reki
    :-)

    A potem przyszla Era, potrzebuje drugi numer
    -ma pan moze u nas telefon?
    -mam
    -prosze numer ... zaleglosci nie ma, procedura uproszczona, prosze
    tylko dowod okazac.

    A potem widac spoleczenstwo sie wzbogacilo, bo juz tylko dowod
    wystarcza ..

  • 80. Data: 2022-01-14 05:51:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "trybun" srgqbm$2ps$...@g...aioe.org

    > Fakt, Play robi się coraz mniej atrakcyjny jako podstawowy operator w telefonie.

    Mam SIMkę Play w obu slotach -- innych
    funkcjonujących slotów teraz nie mam...

    --