  • 11. Data: 2020-10-01 18:12:07
    Temat: Re: Kaganiec
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/10/2020 16:23, Shrek wrote:

> [...]
    > końcu wygody mieszkańców (tak żeby dało sie z przejścia skorzystać). W
    > końcu należy pamiętać, że ograniczenie niekoniecznie musi wynika z
    > maksymalnej prędkości z jaką się z zakrętu nie wylatuje, a na przykład z
    > braku widoczności co za zakrętem. Ogólnie mówiąc wiele ograniczyń ma
    > sens, gdzieś 1/3 nie - częściowo dla tego, że są zbyt niskie, częściowo
    > dla tego, że moim zdaniem jak kierownik widzi jaki zakręt to niech
    > jedzie jak umie - bez sensu stawianie 30 na ślimaku jak go całego widać
    > - najwyżej jak ktoś uważa że znak to minimalna to barierkę pocałuje.

    Generalnie dla swietego spokoju mozna przez ta wies te 60kmh sie przetoczyc.

    > Zeby zapierdalać, to trzeba nie mieć przed sobą takich co jadą zgodnie z
    > ograniczeniem. Już 20% takich z kagancem skutecznie utemperuje
    > zapierdalanie po zabudowanym na krajówkach i w miastach przez sporą
    > część doby.

    Znajac nasza obleczona w dres wchodnia mentalnosc bedzie wiecej filmikow
    z testowania hamulcow i bijatyk rodem z ruskiego YT.

  • 12. Data: 2020-10-01 18:38:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.10.2020 o 18:12, K pisze:
    Ogólnie mówiąc wiele ograniczyń ma

    > Generalnie dla swietego spokoju mozna przez ta wies te 60kmh sie
    > przetoczyc.

    Tak też robię i żyję. Paradoksalnie szybciej jeżdzę po dc niż po wioskach;)

    > Znajac nasza obleczona w dres wchodnia mentalnosc bedzie wiecej filmikow
    > z testowania hamulcow i bijatyk rodem z ruskiego YT.

    No ale co - z kagańcem pod maską chcesz się bić?

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2020-10-02 09:33:49
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/10/2020 17:38, Shrek wrote:
    > W dniu 01.10.2020 o 18:12, K pisze:
    > Ogólnie mówiąc wiele ograniczyń ma

    > Tak też robię i żyję. Paradoksalnie szybciej jeżdzę po dc niż po wioskach;)

    > No ale co - z kagańcem pod maską chcesz się bić?

    Gdyby wszystko bylo takie oczywiste to bysmy nie ogladali takich akcji
    co kilka dni w necie.

  • 14. Data: 2020-10-02 19:00:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.10.2020 o 09:33, K pisze:

    > Gdyby wszystko bylo takie oczywiste to bysmy nie ogladali takich akcji
    > co kilka dni w necie.

    No dobra - to wyłuszcz mi jeszcze raz - nie ma sensu kombinować, żeby
    mniej luda na drogach ginęlo, bo i tak ktoś 120 poleci a jakiś tępy dres
    i tak komuś mordę obije. Dlatego nalezy tolerować zapierdalactwo? Gdzieś
    się pogubiłem;)

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2020-10-04 02:51:01
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2020-10-01 o 12:28, J.F. pisze:
    > Europejska Rada Bezpieczeństwa Transportu (ETSC) wolałaby tę drugą opcję.

    Oby szef tej Rady przyjechał kiedyś do Polski i spróbował coś wyprzedzić.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 16. Data: 2020-10-05 09:17:42
    Od: K <n...@e...com>

    On 02/10/2020 18:00, Shrek wrote:

> [...]
    > mniej luda na drogach ginęlo, bo i tak ktoś 120 poleci a jakiś tępy dres
    > i tak komuś mordę obije. Dlatego nalezy tolerować zapierdalactwo? Gdzieś

    Nie, nie nalezy tolerowac. Ale przez brak tolerancji uwazam dzialajace
    prawo. Nawet nie trzeba zbytnio myslec, wystarczy skopiowac rozwiazania
    dzialajace w innych krajach.

  • 17. Data: 2020-10-05 16:34:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Oct 2020 12:28:46 +0200, J.F. napisał(a):

    > https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo/elektroniczny
    -policjant-w-aucie-obowiazkowo-juz-od-2022-roku/m30e
    2ff

    Czekam na komentarz Cavallino. Pewnie już apopleksji dostał ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 18. Data: 2020-10-05 17:07:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    t...
    -policjant-w-aucie-obowiazkowo-juz-od-2022-roku/m30e
    2ff

    >Czekam na komentarz Cavallino. Pewnie już apopleksji dostał ;)

    Przeciez ma elektryka i mu przepisowa jazda nie przeszkadza :-)

    W sumie ... jakis magnes z przodu, przymocowac sie do tira i niech
    sobie jedzie chocby te 85 :-)

    J.

  • 19. Data: 2020-10-05 17:41:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
    >Oby szef tej Rady przyjechał kiedyś do Polski i spróbował coś
    >wyprzedzić.

    Moze pochodzic z praworzadnego kraju i skoro obowiazuje 90 czy 50 - to
    nie wyprzedza, tylko sie dziwi, ze go wyprzedzaja :-)

    Albo pochodzi z Niemiec i nie umie wyprzedzac bez autostrady :)

    J.

  • 20. Data: 2020-10-06 00:59:05
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Ale w sensie, że ograniczenie prędkości pojazdów na drogach do
    > legalnych limitów to coś złego? Ja od bardzo dawna na to czekam.

    Nie lepiej koleją jeździć?