  • 41. Data: 2020-11-14 17:49:18
    Temat: Re: Kaganiec
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-06 11:18, K wrote:

    > Dokladnie to. Nic tak nieodstrasza jak kara bezwzglednego wiezienia za
    > zabicie kogos poprzez zapierdalanie z gazem w podlodze czy to po pijaku
    > czy na trzezwo. Dla gwiazd YT testujacych innym hamulce obserwacja w
    > psychiatryku na dwa tygodnie. Sam naleze do tych ktorzy raczej jezdza
    > szybko tam gdzie warunki na to pozwalaja ale nie wpadlbym na pomysl aby
    > komus zlosliwie zahamowac albo zajechac droge "bo mi wyjechal" albo
    > "wyprzedzal przez 5km"

    A z jakie powodu byś zajeżdżał czy może komu byś zlecił zajeżdżanie?

  • 42. Data: 2020-11-14 17:51:11
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-01 13:02, Mateusz Viste wrote:

    > Ale w sensie, że ograniczenie prędkości pojazdów na drogach do
    > legalnych limitów to coś złego? Ja od bardzo dawna na to czekam.

    Żeby zaprzeczyć sensowi motoryzacji?

  • 43. Data: 2020-11-14 17:52:21
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-01 14:00, Mateusz Viste wrote:

    > O ile wiem, to autostrady w PL dopuszczają nieco więcej. Wbudowany
    > ogranicznik ma sens tylko, jeśli ogranicza w zależności od faktycznych
    > limitów drogowych - poprzez aktualizowaną bazę ograniczeń zespoloną z
    > GPS, nadajniki w znakach drogowych, rozpoznawanie przydrożnych znaków
    > jakąś AI lub kombinacja powyższych, albo inne rozwiązanie o którym nie
    > pomyślałem.

    Nonsens. Musiałby ograniczać zgodnie z aktualnymi warunkami drogowymi.

    > Alternatywa: umożliwić kierowcy przyspieszenie ponad ogranicznik
    > (podobnie jak to się robi przy tempomacie), ale wysyłając jednocześnie
    > wiadomość do centrali z współrzędnymi GPS, prędkością i ew. zdjęciem
    > drogi coby wybryki mogły być łatwo wychwycone.

    Na koń! ...

  • 44. Data: 2020-11-17 01:37:13
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-10-06 o 00:59, ii pisze:

    > Nie lepiej koleją jeździć?

    Nie lepiej chodzić, mieszkać, uczyć się w szkole, przedszkolu, żłobku,
    przebywać w szpitalu itd. obok drogi, po której tępe zapierdalactwo z
    wybebeszonymi tłumikami nie mając lepszego pomysłu na to co zrobić ze
    swoim życiem urządza sobie pałowanie w tę i na zad.

  • 45. Data: 2020-11-17 01:39:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-11-14 o 17:51, kk pisze:

    > Żeby zaprzeczyć sensowi motoryzacji?

    Intensywność młotoryzacji, zagęszczenie dróg, hałas, smród i zagarnięcie
    przestrzeni już dawno przekroczyło punkt, za którym dalsza młotoryzacja
    pogarsza jakość życia, a nie polepsza.

  • 46. Data: 2020-11-17 01:41:51
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-10-04 o 02:51, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Oby szef tej Rady przyjechał kiedyś do Polski i spróbował coś wyprzedzić.

    Tylko po co miałby wyprzedzać - żeby ostrzej zdzierać hamulce przed
    kolejnymi światłami?