  • 31. Data: 2020-10-06 14:35:52
    Temat: Re: Kaganiec
    Od: K <n...@e...com>

    On 06/10/2020 05:26, Shrek wrote:

    > On serio ma tego elektryka czy troluje? Bo mam gościa w kaefie...

    Ja odnioslem wrazenie z "dyskusji" z nim, ze nie ma. Jest co najwyzej
    naganiaczem w salonie sprzedazy.

  • 32. Data: 2020-10-06 16:30:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.10.2020 o 11:18, K pisze:

    > Dokladnie to. Nic tak nieodstrasza jak kara bezwzglednego wiezienia za
    > zabicie kogos poprzez zapierdalanie z gazem w podlodze czy to po pijaku
    > czy na trzezwo.

    To akurat słabo - większość myśli, że to spotka innych. Co innego 2k za
    przekroczenie o 30... gdyby było ścigane. U nas mandat to po prostu
    pech, nie kara.

    --
    Shrek

  • 33. Data: 2020-10-06 16:31:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.10.2020 o 14:35, K pisze:

    > Ja odnioslem wrazenie z "dyskusji" z nim, ze nie ma. Jest co najwyzej
    > naganiaczem w salonie sprzedazy.

    Ja uważam, ze ogólnie jest trolem i 90% tego co pisze, to zmyśla żeby
    trigerować innych. Dlatego był pierwszym co wylądował w kaefie. Niezły
    rezultat, biorąc pod uwagę, że ponad 10 lat obywałem się bez pląkownicy
    a i trole były kiedyś bardziej... epickie;)

    --
    Shrek

  • 34. Data: 2020-10-06 16:39:07
    Od: K <n...@e...com>

    On 06/10/2020 15:30, Shrek wrote:

    > To akurat słabo - większość myśli, że to spotka innych. Co innego 2k za
    > przekroczenie o 30... gdyby było ścigane. U nas mandat to po prostu
    > pech, nie kara.

    Dlatego trzeba pojsc dalej tak jak poszli w innych krajach i maja
    wzgledny spokoj w tym temacie. Do tego info o wykroczeniach do
    ubezpieczalni, laweta za brak OC itp.

  • 35. Data: 2020-10-06 16:54:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.10.2020 o 16:39, K pisze:

    > Dlatego trzeba pojsc dalej tak jak poszli w innych krajach i maja
    > wzgledny spokoj w tym temacie. Do tego info o wykroczeniach do
    > ubezpieczalni, laweta za brak OC itp.

    Parę lat temu twierdziłem, że to kwestia czasu, bo unia nie będzie
    przecież tolerować, że w jednej prowincji się ludzi na drogach morduje.
    Teraz już taki pewny nie jestem co unia toleruje a co nie i czy my to do
    europy aspirujemy czy do azji...

    --
    Shrek

  • 36. Data: 2020-10-06 17:00:11
    Od: K <n...@e...com>

    On 06/10/2020 15:54, Shrek wrote:

> [...]
    > przecież tolerować, że w jednej prowincji się ludzi na drogach morduje.
    > Teraz już taki pewny nie jestem co unia toleruje a co nie i czy my to do

    Moze UE ma jeszcze nadzieje, ze jak zbudujemy siec ekspresowek i
    dokonczymy autostrady to sie poprawi. Nie maja pojecia, ze mentalnie
    jednak blizej nam do Rosji czy Ukrainy.

  • 37. Data: 2020-10-06 17:01:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 6 października 2020 o 13:53:15 UTC+2 RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> [...]
    -policjant-w-aucie-obowiazkowo-juz-od-2022-roku/m30e
    2ff
    > Sławek trzyma się tak blisko zadka poprzednika, że bez magnesu sama
    > aerodynamika go za TIRem utrzyma. Nawet zawartość pół zbiornika płynu
    > do spryskiwaczy nie jest w stanie go odgonić ;)
    >
    > (Sławek, nie odpisuj - jesteś w koszu)
    >
    > --
    > Best regards,
    > RoMan
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
    Odpisz Sławek temu baranowi. Zjeb go na funty, wymieszaj z gównem. Nie odpisze bo
    jesteś w koszu.

  • 38. Data: 2020-10-07 09:05:41
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    On 05.10.2020 17:41, J.F. wrote:
    > Moze pochodzic z praworzadnego kraju i skoro obowiazuje 90 czy 50 - to
    > nie wyprzedza

    Nawet jeśli trafi na jadącego 80 czy 40?

    --
    SW3

  • 39. Data: 2020-10-07 10:36:33
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, October 7, 2020 at 9:05:48 AM UTC+2, SW3 wrote:

    > Nawet jeśli trafi na jadącego 80 czy 40?

    Do tego zmierzamy :(
    Znajoma kilka lat temu mieszkala w Irlandii, dojezdzala motocyklem i ze 2x a
    zatrzymali za wyprzedzanie sznurka samochodow z przepisowa predkoscia i zostala
    pouczona, ze to jest "niebezpieczna jazda" i powinna jechac w tym ciurze...
    Nie dyskutowala, bo by jeszcze zauwazyli, ze powinna moto przerejestrowac, a OC u
    nich kilkadziesiat razy drozsze bylo ;)

  • 40. Data: 2020-11-14 17:47:15
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-01 12:49, K wrote:

    > Przeciez to wiadomo od poczatku. Takie Zoe moze pojechac max 130kmh.
    > Zreszta jazda tym ze stala predkoscia powyzej 80kmh skutkuje sporym
    > spadkiem zasiegu. W wiekszych meleksach problem jest ten sam. Z tad
    > Tesle wyprzedzajace zestawy jakby same byly zestawami.

    Tak jest ze wszystkimi samochodami, nie tylko elektrykami.

    > Zawsze znajdzie sie debil ktory pojedzie w zabudowanym 120kmh

    Różne zabudowane są.

    > albo
    > najebany.

    No właśnie a ciągle jest domniemanie niewinności.

    > Pamietajmy, ze srednia wieku aut jest taka, a nie inna i zanim
    > debil dostanie we wladanie auto z takim ogranicznikiem moze minac ze 30
    > lat. Wczeszniej Vateusz zbuduje siec drog ekspresowych i tam sie
    > przeniesie duza czesc ruchu, wliczajac rajdowcow.

    Mam w mieście ulicę Obwodową. Stały tam regularnie chujki. Ostatnio
    podwyższyli do 70, ale ... zaraz potem ścieżki rowerowe porobili więc
    prędzej czy później wróci 50. Do emerytury można pracować wszędzie.