  • 11. Data: 2021-09-09 11:26:06
    Temat: Re: Karta SD
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Sep 2021 00:31:00 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > Kłamie.

    > Nie.

    > Kurwa, NIE RUSZAJ!

    Ale sprawdzilem. Czasem bez bledow, czasem z bledami.

    Czyzby Windows nie klamal, tylko w nieswiadomosci zyl? :-)

    J.

  • 12. Data: 2021-09-10 03:34:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1ljgb83gvkp7u.btl2s93cr7c9$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > I gwarantujesz, ze bedzie dzialac? :-P

    nie

    ale procent jest wysoki, że będzie

    w dobrym telefonie, wsadzić raz, nie wsadzać pazurów
    nie wyciągać szufladki, nie dowalać zadań kopiowania, szukania.

    np mogę zawiesić link pc - tel próbą utworzenia
    nowego folderu na karcie.

    higiena first

    ściągamy do pc
    mieszamy przy zdjęciach
    upload do tel

    nawed nadpisu unikam tylko robie delete i wtedy copy

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 13. Data: 2021-09-10 10:46:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Sep 2021 02:34:08 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:1ljgb83gvkp7u.btl2s93cr7c9$.dlg@40tude.net>

    > nie
    >
    > ale procent jest wysoki, że będzie

    IMO - to nie wina karty, tylko oprogramowania,
    wiec w tym telefonie (Xiaomi Redmi 9C) imo skonczy podobnie.

    > w dobrym telefonie, wsadzić raz, nie wsadzać pazurów
    > nie wyciągać szufladki, nie dowalać zadań kopiowania, szukania.

    No to jak kopiowac - po jednym pliku?

    > np mogę zawiesić link pc - tel próbą utworzenia
    > nowego folderu na karcie.

    Fajny telefon ... ale kup se lepsza karte, to przestanie :-)

    > higiena first
    >
    > ściągamy do pc
    > mieszamy przy zdjęciach
    > upload do tel
    >
    > nawed nadpisu unikam tylko robie delete i wtedy copy

    A tak swoja droga, to jestem lekko rozczarowany Xiaomi.
    Jak juz sie zabrali za poprawianie Androida, to czemu nie dolozyli
    obslugi exFAT, serwera SMB itp ?

    J.

  • 14. Data: 2021-09-10 16:52:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Sep 2021 14:44:22 +0200 (GMT+02:00), Personalidade
    Onisciente wrote:

    > "J.F" wrote...
    >
    > Nie kupować CHŁAMU (u złodziejskich pośredników, szczególnie
    > chinaChłamu).

    Z tym sie zgadzam, tylko nazwal bym ich oszustami ... ale czy
    z chinaChlamu.

    Ale to karta kupiona w normalnej dystrybucji.
    I raczej nie w karcie problem.

    J.

  • 15. Data: 2021-09-11 00:48:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5uhgqv3dmhcr.wpvv4tvrlgby$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > w dobrym telefonie, wsadzić raz, nie wsadzać pazurów nie wyciągać
    > szufladki, nie dowalać zadań kopiowania, szukania.

    No to jak kopiowac - po jednym pliku?

    no nie ale po 100.

    > np mogę zawiesić link pc - tel próbą utworzenia nowego folderu na
    > karcie.

    Fajny telefon ... ale kup se lepsza karte, to przestanie :-)

    tam chyba jest właśnie SanDisk 128gb

    > A tak swoja droga, to jestem lekko rozczarowany Xiaomi.
    > Jak juz sie zabrali za poprawianie Androida, to czemu nie dolozyli
    > obslugi exFAT

    exFAT to zuo. Robi problemy.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 16. Data: 2021-09-11 12:34:22
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-09-11 o 00:48, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > No to jak kopiowac - po jednym pliku?
    >
    > no nie ale po 100.

    > Fajny telefon ... ale kup se lepsza karte, to przestanie :-)

    https://pl.easeus.com/manage-partitions/convert-exfa
    t-to-fat32.html

    --
    animka

  • 17. Data: 2021-09-14 19:34:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 1...@4...net

    > No i zobaczylem komunikat
    > "wystapil problem z karta SD".
    > Aby naprawic - sformatuj karte.

    Też tak miałem w RN9P -- karta dała się w pełni odczytać, jest
    na oko sprawna i nie stworzyła ponownie tego problemu od kilku
    miesięcy...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'

  • 18. Data: 2021-09-19 09:34:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 9 Sep 2021 11:01:59 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale jak skopiowac dane, bo ... bedzie lepiej, czy beda te same
    > problemy? :-)

    Masz na myśli backup?

    --
    Marek

  • 19. Data: 2021-09-20 15:01:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Sep 2021 09:34:44 +0200, Marek wrote:

    > Masz na myśli backup?

    Nie, mam ma mysli przegranie do telefonu z komputera.

    Do telonu na karte SD przez kabel USB sie nie udalo ... do pamieci
    wewnetrznej bedzie lepiej ? :-)

    J.

  • 20. Data: 2021-09-23 08:39:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 20 Sep 2021 15:01:57 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie, mam ma mysli przegranie do telefonu z komputera.

    Ja do przegrywania w obie strony używam andftp (przez SCP).

    --
    Marek