  • 1. Data: 2010-01-23 11:33:38
    Temat: Kia sportage 10 letnia
    Od: "neo" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    10 letnie Kia sportage kosztują około 10 12 tys
    co sądzicie o takim aucie do kupienia na krótkie wycieczki bo opinie są
    różne

  • 2. Data: 2010-01-23 13:35:54
    Temat: Re: Kia sportage 10 letnia
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "neo" <k...@p...onet.pl> napisał

    > 10 letnie Kia sportage kosztują około 10 12 tys
    > co sądzicie o takim aucie do kupienia na krótkie wycieczki

    Jak myslisz, czemu cena jest tak niska?
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2010-01-23 14:32:17
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "neo" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > 10 letnie Kia sportage kosztuj? około 10 12 tys
    > co s?dzicie o takim aucie do kupienia na krótkie wycieczki bo opinie s?
    > różne

    Znajoma ma nową (półtoraroczną) i twierdzi, że kilka razy już była w
    serwisie - jakieś idiotyczne drobne usterki, ale narzeka także hamowanie i
    na samoczynnie załaczający się napęd na tylną oś - przy dużych prędkościach
    moze to być poważny problem. ASO twierdzi, że wszystko w porządku i rozkłąda
    ręce.
    Nie potrafię ocenić jakim znajoma jest kierowcą, ale jeździ już od paru lat
    i chyba wie co mówi, choć to b. ładna blondynka (wice-miss Małopolski w
    latach dziewięćdziesiatych :-). Opinie w necie też nie zachęcają.

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2010-01-23 15:47:39
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    neo napisał(a):
    > Witam
    > 10 letnie Kia sportage kosztują około 10 12 tys
    > co sądzicie o takim aucie do kupienia na krótkie wycieczki bo opinie są
    > różne
    Mój koleś ma taką, z turbo, kupę szmalu wsadził już w
    naprawy przez kilka lat, ale dalej nią jeździ.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-01-24 20:35:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 23 Jan 2010 13:35:54 +0100, osobnik zwany Hinek
    wystukał:

    niska?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2010-01-24 22:03:12
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał

    > niska?

    Ano niska. Zobacz jakie sa ceny podobnych aut innych
    firm z tych rocznikow. 10-letnie Sportage to nieszczescie.
    Kto nie wierzy niech sie sam przekona.
    Pozdr

    --
    Hinek