  • 31. Data: 2009-04-24 13:05:34
    Temat: Re: Kichnięcie w kasku
    Od: a...@g...com

    On 23 Kwi, 23:19, "Bialy" <m...@o...pl.wytnijpokropce> wrote:

> [...]
    > momencie, kiedy zamykałem szybkę po ruszeniu spod świateł. Zmieścił się
    > skurczybyk w takiej malutkiej szczelince i przez chwilę go zamknąłem w
    > środku. W akcie paniki się trochę rozdarłem (bo ja bojaźliwy chłop jestem) i
    > otworzyłem szybkę, ale pęd powietrza gnojka 'przyczepił' do mojego czoła :D
    > Po chwili jednak wyleciał, ale ja musiałem stanąć i odsapnąć, a do tej pory
    > się zastanawiam, jak to się stało, że się nie wypieprzyłem, bo przez dłuższą
    > chwilę miałem zamknięte oczy albo mrugałem z dużą częstotliwością ;)

    Miałem kiedyś podobnie, tyle że mi wleciała pszczoła czy tam osa i
    wcisnęła się między kask a skroń. Zaczęło to mocno bzyczeć i jakoś w
    akcie desperacji udało mi się ją wyciagnąć ręką chociaż nie wiem jak
    tego dokonałem ale obyło się tylko na ujebaniu w palec. Z kolei innym
    razem kolejne cholerstwo urządliło mnie przy jeździe w brzuch -
    chociaż było to na Wuesce to i tak było niebezpiecznie.

    --
    Artur

  • 32. Data: 2009-04-24 14:25:49
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "mlek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A co na to twoja kobieta? Bardzo zadowolona? ;)

    Przez 3 tygodnie mialem jaja jak byk;)
    Niestety skutkiem ubocznym bylo zajebiste swedzenie.
    Ale zonka nie nazekala:)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 33. Data: 2009-04-24 14:39:04
    Od: mlek <r...@o...pl>

    Karambol wrote:

    > Przez 3 tygodnie mialem jaja jak byk;)
    > Niestety skutkiem ubocznym bylo zajebiste swedzenie.
    > Ale zonka nie nazekala:)

    To teraz musisz czesciej do ula "zagladac" ;)

  • 34. Data: 2009-04-24 20:33:25
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Ja to sram na to.

    Do kasku?

  • 35. Data: 2009-04-25 08:48:30
    Temat: Re: Kichnięcie w kasku [mocno OT]
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 23 Apr 2009 20:24:06 +0200
    "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    > psst

    Nie wiem czy o to Ci chodziło, ale po chwili przeglądania
    listy grup wyszło mi z tego 'psst' pl.soc.seks.towarzyskie

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 36. Data: 2009-04-25 08:51:19
    Temat: Re: Kichniecie w kasku
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 24 Apr 2009 13:46:07 +0200
    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    > No ba, przeciez nie od dzis wiadomo, ze jak masz szanse jedna na milion to
    > musi sie udac.
    > :)
    > Ale na "powaznie" to byla wiadomosc z pierwszej reki, od osoby, ktora
    > wypisywala karte przyjecia.
    > Czy tamten facet powiedzial prawde to juz inna sprawa.

    A ja wczoraj w knajpie słyszałem taki dialog przy barze:
    Kelner/kuchta: Przekroić wam tą pizze na 8 kawałków?
    Dziewczyna_lat_19: Nie, na 6 bo 8 nie zjem.

    I też wierzysz mi bo z pierwszej ręki? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 37. Data: 2009-04-25 10:12:31
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    y...
    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

> [...]
    Przeczytaj to jeszcze raz :)

    >A ja wczoraj w knajpie słyszałem taki dialog przy barze:
    >Kelner/kuchta: Przekroić wam tą pizze na 8 kawałków?
    >Dziewczyna_lat_19: Nie, na 6 bo 8 nie zjem.

    Dobre :), blondynka?
    >I też wierzysz mi bo z pierwszej ręki? ;-)

    Uwierze, bo dlaczego mam nie uwierzyc?
    pozdr

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 38. Data: 2009-04-25 15:00:08
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sat, 25 Apr 2009 12:12:31 +0200
    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    > Dobre :), blondynka?

    Farbowana do tego.

    > Uwierze, bo dlaczego mam nie uwierzyc?

    Bo wielu jest bajkopisarzy komputerowych? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb