  • 31. Data: 2009-03-01 13:19:42
    Temat: Re: Kiedy potaniej? czę?ci komputerowe ??
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 1 Mar 2009 11:10:35 +0100, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >towarzysz Wrzodak tak mówi

    Tak właśnie myślałem ;-)

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 32. Data: 2009-03-01 23:05:54
    Temat: Re: Kiedy potanieją części komputerowe ??
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Lagoda napisał:

    > tak-właśnie to napisałem dokładnie, dobrze zrozumiałeś pytanie aroslawa,
    > i świetnie wydedukowałeś, brawo

    jestem miszczem dedukcji ;)

  • 33. Data: 2009-03-02 07:29:00
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 28 luty (sobota) gdy o godz. 14:03 *CeBeR* napisał(a):

    > Rozumiem, że w Twoim sklepie VAT płacisz sam (a nie Twoi klienci)?

    Musiałbym mieć takowy żeby w nim płacić.

    > Przypomnę, że to Twoja teza, że markety "naprawde sprzedają bez Vatu".

    To był skrót myslowy, ale skoro wszystko traktujesz tak dosłownie to nic
    dziwnego że tkwisz w matrixie.
    jak dla mnie EOT.

    --
    Hominis est errare, insipientis in errore perseverare
    Pozdrawiam, Chichotek

  • 34. Data: 2009-03-02 18:25:59
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    > jestem miszczem dedukcji ;)

    ale animka i tak ma większe możliwości :-)
    --