  • 21. Data: 2009-08-17 17:47:52
    Temat: Re: Klej polipropylen-PCV
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "kogutek"

    >Muszę powiedzieć koledze
    > co ma akwarium wielkości szafy trzydrzwiowej że ma się bać bo jakiś Robert
    > napisał że silikony niczego się nie trzymają.

    Silikonem sanitarnym nie klei się szyb akwarium. Do tego są kleje do szyb.
    A dla niedowiarków niech nałożą po dużym kleksie na dowolny materiał
    silikon. Z drewna, szkła, płyty wiórowej odchodzi bez problemu.

    Robert

  • 22. Data: 2009-08-17 20:03:20
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Ale użył bym najtańszego silikonu. Zwłaszcza że ten najtańszy jest
    > najlepszy bo bez wypełniaczy, 100% silikonu w silikonie.

    Sprawdziłem doświadczalnie. Silikon (sanitarny, bezbarwny) dość słabo
    ale jakoś przylega do PP. Połączenie jest szczelne. Teraz zrobię kilka
    cykli chłodzenia w zamrażarce i wystawiania na słońce. Sprawdzę czy to
    mu nie zaszkodzi.

    Paweł

  • 23. Data: 2009-08-17 21:03:07
    Od: Padre <P...@n...net>

    Mnie tam rybka, nie moje małpy
    > nie mój cyrk. Ale użył bym najtańszego silikonu. Zwłaszcza że ten najtańszy jest
    > najlepszy bo bez wypełniaczy, 100% silikonu w silikonie.

    Ja użył bym raczej tzw: "Uszczelniacza dekarskiego", sprzedawany w
    identycznych kartuszach jak silikony ale wykonany na bazie kauczuku
    syntetycznego. Jest wyprodukowany specjalnie po to żeby znosił dobrze
    warunki atmosferyczne a jest od silikonu niewiele droższy a do takich
    zastosowań daleko lepszy.

  • 24. Data: 2009-08-20 13:21:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A dla niedowiarków niech nałożą po dużym kleksie na dowolny
    > materiał silikon. Z drewna, szkła, płyty wiórowej odchodzi bez

    Ale musze przyznac ze bylem pod wrazeniem jak mi pasta silikonowa
    przykleila sie do zaolejonego aluminium.

    I ta sama pasta zakleila dziure w dmuchanym materacu.

    J.