  • 1. Data: 2009-08-09 22:17:53
    Temat: Mechanizm i uczciwość głosowania sms w TV
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Jak wygląda sprawa z róznymi głosowaniami sms-owymi w TV. Przykładowo
    głosowania na piosenkę podczas festiwalu lub na osobę podczas dajmy na to
    progamu typu "Jak oni śpiewają".

    Jak są rozwiązane różnice w czasie, bo jak porównać szanse które ma w
    głosowaniu osoba lub utwór z początku programu z tymi z końca kiedy
    niejednokrotnie 3 minuty po zakończeniu emisji utworu kończy się tez czas
    głosowania?

    Są do tego jakieś algorytmy prekognicji czy brane są tylko próbki np z
    pierwszych 50 sekund po emisji utworu?
    Wie ktoś jak to jest czy jest to jakaś wielka nieprzejednana tajemnica???
    --
    Jackare

  • 2. Data: 2009-08-12 13:45:35
    Temat: Re: Mechanizm i uczciwość głosowania sms w TV
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    Równie dobrze możesz wierzyć w św. Mikołaja - to znaczy, że przyniesie
    Ci prezent za to, ze byłeś GZECNY głuptasku... :)
    A pod stołem ciężka kasa przewędrowała, żeby siem dogadać kto będzie
    "wybrany przez publiczność" :P