  • 11. Data: 2023-03-05 21:17:47
    Temat: Re: Koła w garażu wielostanowiskowym
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-03-05 o 20:14, PeJot pisze:

    > Nie mam problemu z przechowywaniem kół. Tyle że człowiek się wygodny
    > zrobił i wolałby trzymać w garażu.

    Z braku miejsca w garażu widziałem mocowanie pod sufitem.
    Wygodne, bo nie zajmuje miejsca i trudno ukraść bez
    mechanizmu z linką do opuszczania albo bez jakiegoś stojaka
    - no i dlatego też operacja kradzieży jest kłopotliwa do przeprowadzenia
    cichcem jak auto parkuje pod spodem.
    Ale wymaga pewnie zgody na wiercenie w suficie
    w garażu a może się nawet okazać ze tam jakiś karton w suficie...

  • 12. Data: 2023-03-05 23:28:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tu2ncq$2vdrj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user PeJot pisze tak:

    > W jaki sposób ? U mnie nnie bardzo widzę możliwość trzymania kół
    > luzem na stanowisku, gdzie dodatkowo z tyłu stoi motocykl. Stąd
    > pomysł uchwytów ściennych.

    totalnie wywalone mieli

    albo stały pod ścianą jak znaczek audi
    albo w kącie na hamburgera

    niektórzy zasłaniali meblami, że niby szafa stoi a w środku szafy koła
    zimowe. Do tego płyny, oleje, piłki, rowerki, wózki dziecięce i inne
    graty. Az się dziwiłem, że strażak jeszcze się nie przyczepił.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 13. Data: 2023-03-09 18:34:28
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    W dniu 05.03.2023 o 11:51, PeJot pisze:
    > Czołem,
    >
    > garaż wielostanowiskowy na 25 samochodów. Chcę przechowywywać koła
    > zimowe/letnie na swoim stanowisku, na ścianie. Inni userzy robią to w
    > metalowych skrzyniach montowanych na ścianie. Kwestią do rozwiązania
    > jest zabezpieczenie wiszących na scianie kół przed kradzieżą. Jakieś
    > pomysły ? 4 solidniejsze kłodki to już parę stówek, a i odporność na
    > szlifierkę kątową żadna.

    A gdyby koła przykręcić do ściany typowymi śrubami antykradzieżowymi ?

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza