  • 61. Data: 2021-04-22 14:56:09
    Temat: Re: Kolejny paszkwil lobby paliwowego...
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    RadoslawF w
    <news:6080920b$0$518$65785112@news.neostrada.pl>:

    > "nawet czajnik może wywalić bezpiecznik"

    Czyli masz problem z myśleniem. Dlaczego mnie to nie dziwi...

    Skoro nie ogarniasz instalacji, i byle czajnik wywale bezpiecznik, to należy
    udać sie do fachowca, który temat ogarnia (podpowiedź: elektryka z
    uprawnieniami).
    Do czasu konsultacji z fachowcem zalecam, żeby na czas przygotowania
    herbatki/kawki wyłączyć ładowanie bolidka elekrytka -- z grubsza to będą
    dwie/trzy minety, zeby woda się zagotowała, a i dla zdrowia ci bedzie, żeby
    sie przejśc dwa razy w okolice garażu i raz wyjąć wtyczkę, a drugi raz j a
    wpiąć...

    KMIOCIE

    --
    'Tom N'

  • 62. Data: 2021-04-22 16:01:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello TomN,

    [...]

> [...]
    > sie przejśc dwa razy w okolice garażu i raz wyjąć wtyczkę, a drugi raz j a

    Żyjemy w XXI wieku, teraz takie rzeczy steruje się z poziomu telefonu
    czy tabletu, KMIOCIE :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 63. Data: 2021-04-22 17:44:47
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w

    > Hello TomN,

    > Thursday, April 22, 2021, 2:56:09 PM, you wrote:

    > [...]

    > Żyjemy w XXI wieku, teraz takie rzeczy steruje się z poziomu telefonu
    > czy tabletu, KMIOCIE :P

    Ale to nie jest prozdrowotne postępowanie, KMIECIU :)

    --
    'Tom N'

  • 64. Data: 2021-04-22 19:00:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.04.2021 o 16:59, K pisze:

    > Praktycznie kazdy nowy dom ma w tej chwili wyprowadzone gniazdo do
    > ladowania EV.

    Ale prąd nie bierze się z gniazdka, tak jak wieprzowinka nie bierze się
    z marketu.

    Zresztą dom to mały pikuś. Poki co samochody elektryczne nadają się do
    robienia za mieszczuchy (choć ich flagowiec jest zaprzeczeniem
    mieszczucha). A w miastach znakomita większość mieszka w blokach.

    --
    Shrek

  • 65. Data: 2021-04-22 19:02:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.04.2021 o 15:59, J.F. pisze:

    > Jakos tam musisz rozdzielic na fazy.
    > A jesli masz plyte kuchenki 2*3.5kW, piekarnik 3kW, i samochod to sie
    > robi problem.

    Kuchenki są akurat zwykle... dwufazowe;)

    > Trzeba zonie jasno powiedziec - nie ma pieczenia po 22, auto laduje :-)

    Żonie to pół biedy - somsiadom:P

    --
    Shrek

  • 66. Data: 2021-04-22 19:03:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.04.2021 o 10:50, J.F. pisze:

    > Co nie znaczy, ze sie nie da :-)

    Zasadniczo się nie da. Bo wcześniej masz bezpiecznik zakładu i ten ma w
    porywach do 32A w przypadku domów.

    --
    Shrek

  • 67. Data: 2021-04-22 19:06:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.04.2021 o 12:00, J.F. pisze:

    > Zamowic jednofazowe :-)

    Jak se własny generator postawisz chyba:P

    --
    Shrek

  • 68. Data: 2021-04-22 20:55:13
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-04-22 o 17:44, TomN pisze:

    > Ale to nie jest prozdrowotne postępowanie, KMIECIU :)

    A dlaczego robisz z siebie idiotę?
    Kmiocie.

    Pozdrawiam

  • 69. Data: 2021-04-22 23:35:36
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.04.2021 o 19:00, Shrek pisze:

    > Ale prąd nie bierze się z gniazdka, tak jak wieprzowinka nie bierze się
    > z marketu.

    Bredzisz.

    > Zresztą dom to mały pikuś. Poki co samochody elektryczne nadają się do
    > robienia za mieszczuchy (choć ich flagowiec jest zaprzeczeniem
    > mieszczucha). A w miastach znakomita większość mieszka w blokach.

    Samochody elektryczne bardziej nadają się na wsie niż do miasta. Są
    tylko bardziej potrzebne w mieście niż na wsi. Stany gdzie produkuje się
    Teslę to wielki kraj z wieloma wsiami, miasteczkami i przedmieściami
    gdzie każdy ma dom i gniazdko.

  • 70. Data: 2021-04-23 10:07:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Zasadniczo się nie da. Bo wcześniej masz bezpiecznik zakładu i ten ma
    >w porywach do 32A w przypadku domów.

    I nie mozna wiekszego zamowic?

    Czy beda chcieli "przemyslowa" taryfe wcisnac ?

    J.