  • 71. Data: 2021-04-23 10:09:35
    Temat: Re: Kolejny paszkwil lobby paliwowego...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:6081ac1d$0$24048$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 20.04.2021 o 15:59, J.F. pisze:

    >Kuchenki są akurat zwykle... dwufazowe;)

    totez pisze 2*

    >Żonie to pół biedy - somsiadom:P

    sasiedzi maja wlasne przylacza.
    No chyba, ze w bloku, jak to omawialismy dawniej.
    Ale tu znow zwykla statystyka - oni tez juz spia a nie pieka ...

    J.

  • 72. Data: 2021-04-23 16:12:56
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    RadoslawF w

    > A dlaczego robisz z siebie idiotę?

    Dlaczego gwałcisz wszystko co łazi po drzewach?

    Nie możesz herbatki zaparzyć, bo bezpiecznik nie daje, to wyłącz ładowanie
    elektrycznego bolidu... Jakkolwiek!

    KMIOTKU!

    --
    'Tom N'

  • 73. Data: 2021-04-23 17:12:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.04.2021 o 23:35, ii pisze:

    > Bredzisz.

    Na tak silne argumenty medycyna jest bezsilna...

    > Samochody elektryczne bardziej nadają się na wsie niż do miasta.

    Chyba dla rolników, co cały dzień na tej wsi spędzają i niegdzie nie
    jeżdzą.

    > Stany gdzie produkuje się
    > Teslę to wielki kraj z wieloma wsiami, miasteczkami i przedmieściami
    > gdzie każdy ma dom i gniazdko.

    Stany to stany. Zresztą w stanach to jeszcze ciężej będzie naładować
    pokątnie niż u nas. U nich "siła" to 220V;)

    --
    Shrek

  • 74. Data: 2021-04-23 17:14:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.04.2021 o 10:07, J.F. pisze:

    > I nie mozna wiekszego zamowic?

    Pewnie można, ale tylko na trzech fazach. A trzy fazy na 100 amperów to
    już się chyba inna grupa przyłaczeniowa robi, więc... wychodzi na to że
    niemożna (chyba - musiałbym sprawdzić)

    > Czy beda chcieli "przemyslowa" taryfe wcisnac ?

    No właśnie.

    --
    Shrek

  • 75. Data: 2021-04-23 17:15:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.04.2021 o 10:09, J.F. pisze:

    > sasiedzi maja wlasne przylacza.

    Ale transformator wspólny:P

    > Ale tu znow zwykla statystyka - oni tez juz spia a nie pieka ...

    No ale jak wszyscy będą mieli elektryki... już rozmawialiśmy;)

    --
    Shrek

  • 76. Data: 2021-04-23 18:25:03
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-04-23 o 16:12, TomN pisze:

    > Dlaczego gwałcisz wszystko co łazi po drzewach?

    Nie gwałcę a ty idiotę robisz z siebie dalej.

    > Nie możesz herbatki zaparzyć, bo bezpiecznik nie daje, to wyłącz ładowanie
    > elektrycznego bolidu... Jakkolwiek!

    PRL wraca u kmiotków z internetu?
    Z propozycjami jak chcesz drugie to wyłącz pierwsze.
    Skąd się tacy kretyni jak ty biorą? Kmiotku.

    > KMIOTKU!

    Pozdrawiam
    Ciebie kmiotku też.

  • 77. Data: 2021-04-23 21:50:32
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    RadoslawF w

> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > PRL wraca u kmiotków z internetu?
    > Z propozycjami jak chcesz drugie to wyłącz pierwsze.

    Specjalnie dla takich kmiotów jak ty, którzy czytają wybiórczo podkreśliłem.
    Proponowałem konsultacje z fachowcem, i podałem rozwiązanie tymczasowe.
    A, że nie zrozumiałeś to tylko twój problem, i możesz skonsultować to ze
    specjalistą z innej dziedziny niż elektryka (choć może się wydawać, że w
    twoim przypadku przewodnictwo w "dyni" by ogarnął z łatwością kandydat na
    elektryka)

    --
    'Tom N'

  • 78. Data: 2021-04-23 22:13:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Ale transformator wspólny:P

    Ale jak to domek - to juz energetykow problem.
    Ja swojego bezpiecznika nie pale, oni niech zadbaja o swoj :-)

    >No ale jak wszyscy będą mieli elektryki... już rozmawialiśmy;)

    Tak jest.

    J.

  • 79. Data: 2021-04-24 08:44:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.04.2021 o 22:13, J.F. pisze:

    > Ale jak to domek - to juz energetykow problem.

    Bo ja wiem - to ty i sąsiedzi nie będziecie mieli prądu jak jebnie:P

    Parafrazując "bydło stoi na aparatach":

    - a chuj mnie obchodzi wasz bezpiecznik!
    - no to jak pana nie obchodzi to po co pan dzwonisz?

    --
    Shrek

  • 80. Data: 2021-04-24 08:45:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.04.2021 o 20:54, Cavallino pisze:

    > Ładowarkę akurat mam 3f.
    > Ale evse 1f i brak ochoty na wymianę i takiej potrzeby.
    >
    > Ale gdybym miał ochotę, to technicznie nic by nie stało na przeszkodzie
    > (poza kosztami), żeby ładować na 3f.
    > Tylko trzeba by zwiększyć moc zabezpieczeń na przyłączu, w domu i dać
    > grubsze kable do garażu.

    Konieu - nie pisałeś przypadkiem że już nie jeżdzisz elektrykiem bo cię
    na prądzie wydymali?

    --
    Shrek