    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Kontakty w Androidzie
    Date: Wed, 26 May 2021 17:15:32 +0200
    <s8js8n$8q6$1@news.icm.edu.pl>
    <60adf799$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <s8l3po$cl4$1@news.icm.edu.pl>
    <60ae48b7$0$524$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 26.05.2021 o 15:10, LordBluzg(R) pisze:
    > W dniu 26.05.2021 o 11:18, ii pisze:
    > [...]
    >
    > Łatwiej komuś podpierdolić telefon, niż włamać się na konto.

    No właśnie niekoniecznie. Włamanie to kwestia pewnej wiedzy a
    podpierdolenie to kwestia bliskości i siły. Zależy co kto posiada.

    > Jakich informacji, że Icek ma numer 67456389? Kiedyś od tego była
    > książka telefoniczna, publiczna.

    Ty chyba nie widziałeś ile informacji można zapisać w aplikacji
    Kontakty. Poza tym udostępniasz w chmurze chyba nie tylko kontakty.

    > Że będzie znał numer telefonu do Icka? Wejdź sobie na OLX i zobacz
    > dowolne ogłoszenie. Jest tam na pewno jakiś Icek i jest jego numer
    > telefonu.

    Mnie żaden Icek nie interesuje.

> [...]
    > sklep z rybkami itp. Te informacje są głównie dostępne publicznie a
    > książka kontaktów jest tylko jakimś zbiorem na którym operuję, bo nie
    > chce mi się pamiętać numerów telefonów.
    >
    > Takie informacje są z gruntu bezużyteczne, podobnie jak fotki.
    > Mają znaczenie symboliczne i nieprzydatne w szczegółach (nie piszę o
    > fotkach wrażliwych) Mnie osobiście nie interesują czyjeś fotki BiGMaca,
    > czy czyjaś fotka śrubki, dla mnie to śmieci. Nawet całe albumy/czyjeś są
    > dla mnie śmieciami bo nie mam z nimi żadnego związku sentymentalnego.

    Sam sobie zaprzeczasz. Skoro są jakieś "fotki wrażliwe" to i kontakt
    może być wrażliwy. W ogóle nie chodzi o to, że dla kogoś informacja jest
    bezużyteczna tylko o to, że dla kogoś innego może być bardzo użyteczna.
    Sam fakt, że ktoś chce tę informację synchronizować.