  • 11. Data: 2020-11-14 15:04:18
    Temat: Re: Kto winny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:4862436164$2...@s...com.
    ..
    Hello J.F.,
    Saturday, November 14, 2020, 12:08:07 AM, you wrote:

    >W opisie masz wysokość mandatów. Rolnik dostał 200 za używanie
    >telefonu a ,,Szeryf mandat za doprowadzenie do kolizji 500 6 pkt + 200
    >i 6 pkt za spowodowanie zagrożenia"

    Mandat przyjal, to po sprawie ... ale czy powinien przyjmowac ?

    J.

  • 12. Data: 2020-11-14 15:06:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2020-11-13, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Wydaje się, że powinien być w stanie wyhamować, i wydaje się też, że
    >nie
    >musiał wcześniej przekraczać lini, ale to już ocenią ewentualni
    >biegli
    >:)

    Wczesniejsze przekroczenie linii podpada pod "manewr obronny" i przy
    okazji tego mozna by bylo samochod uszkodzic.

    Ale nastepna akcja ... wyglada juz na dzialanie celowe ...
    A jak nalezy to dzialanie celowe potem rozliczyc ?

    J.

  • 13. Data: 2020-11-14 15:09:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2020-11-14 o 00:08, J.F. pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=j9PHxUuuekQ

    >Powinien.
    >Stłuczki nie zatai a ciągłą przekroczył bo bał się że nie wyhamuje.

    Ale nie mowimy o przekroczeniu, a o tym co bylo pozniej - i co wyglada
    na celowe uszkodzenie mienia ..

    >Kierowca osobówki też twierdził że ma nagrane jak chłop coś tam
    >nie tak zrobił i za to może jakiś mandat dostać.
    >A patrząc po sprzęcie chłop to nie jakiś zahukany biedak więc
    >za remont tyłu osobówki zapłaci pewnie jej właściciel.

    Mandat przyjal, ale gdyby nie ... niezbadane sa wyroki sadow
    rejonowych :-)

    J.

  • 14. Data: 2020-11-14 15:21:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.11.2020 o 15:09, J.F. pisze:

    > Mandat przyjal, ale gdyby nie ... niezbadane sa wyroki sadow rejonowych :-)

    W sumie nie wiem jaki jest sens istnienia rejonowych i nakazowych. Po co
    cała ta szopka? Powinni przy zamiast wpisywać na wokandę rzucać kostką
    1-3 wygrywa pozwany, 3-6 powód. Jak się nie odwołają to wyrok
    prawomocny, jak się odwołają to normalny sąd w II instancji. Wynik mniej
    więcej podobny a o ile taniej - pewnie nawet automatycznie dało się zdobić;)

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2020-11-14 15:52:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.11.2020 o 15:04, J.F. pisze:

    > Mandat przyjal, to po sprawie ... ale czy powinien przyjmowac ?

    Ja na miejscu rolnika bym nie przyjął licząc na sąd i wykazując, że to
    był stan wyższej konieczności, bo idiota atakował. Za to jeśli chodzi o
    kierowcę, BMW, to powinien się cieszyć, bo moim zdaniem dałoby sie tu
    przestępstwa dopatrzeć. Zresztą mnie wkurzają Ci idioci bawiący się w
    szeryfa, jak oglądam filmiki i moim zdaniem powinien być jasny przepis w
    stylu "Kto celowo łamiąc przepisy prawa o ruchu drogowym dąży do
    spowodowania kolizji ...". Bo ja rozumiem nieuwagę, ale trafiają się
    goście ewidentnie celowo to robiący.

    --
    Robert Tomasik

  • 16. Data: 2020-11-14 15:54:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.11.2020 o 15:02, J.F. pisze:

    > A jak demonstrant blokuje przejscie, to przejechac  ?

    Demonstrant, to po prostu pieszy naruszający przepisy. O ile się da, to
    objechać. Na pewno nie rozjeżdżać, bo choć idiota, to jednak człowiek.
    Trzeba zaufać Bogu, że miał jakiś cel przywołując do życia bestię. :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2020-11-14 16:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > bo choć idiota, to jednak człowiek.

    Ładnie. Obywatelsko...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 18. Data: 2020-11-14 19:39:45
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-14 o 09:41, m4rkiz pisze:

    > z jednej strony bez nagrania płaci z naprawę beemki i swoją, z drugiej
    > telefonu w ręce mieć nie powinien

    W sądzie adwokat wytłumaczy że kierujący nie korzystał z telefonu tylko
    z kamerki w tym telefonie.

    > ale czemu nie miałby przekraczać tej linii?

    Faktycznie traktorzysta jak próbował wyprzedzać pirata to miał
    przerywaną, ciągła była dla tych z naprzeciwka.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2020-11-15 20:49:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello collie,

    Saturday, November 14, 2020, 1:03:57 PM, you wrote:

    > Umyślnie popełnił wykroczenie opisane w przytoczonym artykule PoRD.
    > Wykroczenie to można popełnić także z winy nieumyślnej i choć
    > wykroczenie w obu przypadkach jednakowe, wymiar kary może być różny -
    > zarówno na drodze, jak i w sądzie. Ludowe "zajeżdżanie drogi" to jest
    > właśnie prawnicze "nie ustąpienie przez kierującego pojazdem,
    > zmieniającego zajmowany pas ruchu, pierwszeństwa pojazdowi jadącemu
    > po pasie ruchu, na który zamierza wjechać".

    Stworzenie zagrożenia w ruchu drogowym jest przestępstwem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2020-11-15 20:58:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Stworzenie zagrożenia w ruchu drogowym jest przestępstwem.

    Chyba że wbijesz się w protest julek. Wtedy to po dwóch godzinach
    wiedzą, że tylko wykroczenie i prok nie ma czego szukać.

    --
    Shrek