  • 21. Data: 2020-11-15 20:59:38
    Temat: Re: Kto winny
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Stworzenie zagrożenia w ruchu drogowym jest przestępstwem.

    Ale w tym konkretnym wypadki kierujący posłużył sie swoim samochodem
    jako narzędziem w celu uszkodzenia ciągnika. To czyn kryminalny.

    --
    Robert Tomasik

  • 22. Data: 2020-11-16 01:03:07
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-11-14 15:06, J.F. wrote:
    [...]
    > Ale nastepna akcja ... wyglada juz na dzialanie celowe ...
    > A jak nalezy to dzialanie celowe potem rozliczyc ?
    Czy aby na pewno celowe? Duży/ciężki ciągnik to jakieś 8 t, przyczepa,
    strzelam, 2 t to już masz 10. A jak jeszcze miał kilka ton towaru na tej
    przyczepie? Do tego ,,traktorowe" opony moją gównianą przyczepność na
    asfalcie, do tego mokro było. Takie coś w miejscu nie staje. Z drugiej
    strony, rzeczywiście, np. dla takiego potworka
    (https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Fendt_920_V
    ario_TMS,_Veenhuis_loader_wagon.jpg),
    z takim obciążeniem z przodu skasowanie tyłu osobówki to żaden problem,
    zero szkód własnych, a podkładka w postaci filmiku jest. :-D

    Swoją drogą na jutubie jest trochę filmików z kabin ciężarówek jak im
    różni cwaniaczkowie zajeżdżają drogę, ale jakoś, co mnie dziwi, nie ma
    filmików jak kierowcy ciężarówek kasują takich cwaniaczków: wysoki
    sądzie, o tu, na filmie widać jak wjeżdża przede mnie i zaczyna hamować
    bez powodu, a mój pojazd ważył wówczas 25 t, nie byłem w wyhamować. :-)

  • 23. Data: 2020-11-16 03:19:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    On 2020-11-14 15:06, J.F. wrote:
    [...]
    >Czy aby na pewno celowe? Duży/ciężki ciągnik to jakieś 8 t,
    >przyczepa,
    >strzelam, 2 t to już masz 10. A jak jeszcze miał kilka ton towaru na
    >tej

    Fonie posluchaj, na 90% celowe :-)

> [...]

    >hamować
    >bez powodu, a mój pojazd ważył wówczas 25 t, nie byłem w wyhamować.

    Bo w wiekszosci przypadkow to hamuja jednak lagodnie i ciezarowka tez
    moze.

    J.

  • 24. Data: 2020-11-16 09:18:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-11-16 o 01:03, JDX pisze:

    > sądzie, o tu, na filmie widać jak wjeżdża przede mnie i zaczyna hamować
    > bez powodu, a mój pojazd ważył wówczas 25 t, nie byłem w wyhamować. :-)

    No to sąd powoła biegłego, który stwierdzi, że ciężar pojazdu nie ma
    wpływu na drogę hamowania :)

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2020-11-16 12:02:21
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-11-14 o 15:21, Shrek pisze:

    > W sumie nie wiem jaki jest sens istnienia rejonowych i nakazowych. Po co
    > cała ta szopka? Powinni przy zamiast wpisywać na wokandę rzucać kostką
    > 1-3 wygrywa pozwany, 3-6 powód. Jak się nie odwołają to wyrok
    > prawomocny, jak się odwołają to normalny sąd w II instancji. Wynik mniej
    > więcej podobny a o ile taniej - pewnie nawet automatycznie dało się
    > zdobić;)

    Ale tak to mniej więcej wygląda! :-)
    Jak miałem stłuczkę to policja jako sprawców podała nas obu (tzn.
    kierowców). Ja się sprzeciwiłem, tamten nie, więc ja byłem wygrany. Co
    ciekawe - podejrzałem w papierach, że skierowano sprawy przeciwko nam
    nie jako współwinnych stłuczki, ale jako winnych - róznica niby nie jest
    duża, ale świadczy o tym, że lecieli po bandzie i czekali, kto się podłoży.
    T.

  • 26. Data: 2020-11-16 12:04:55
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-11-16 o 03:19, J.F. pisze:
> [...]
    ario_TMS,_Veenhuis_loader_wagon.jpg),

    > Bo w wiekszosci przypadkow to hamuja jednak lagodnie i ciezarowka tez moze.

    Są takie filmiki.
    Pierwszy z brzegu:
    https://www.youtube.com/watch?v=0Qp95zFJebs&has_veri
    fied=1

    T.

  • 27. Data: 2020-11-16 12:24:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Ale tak to mniej więcej wygląda! :-)
    >Jak miałem stłuczkę to policja jako sprawców podała nas obu (tzn.
    >kierowców). Ja się sprzeciwiłem, tamten nie, więc ja byłem wygrany.

    Chyba nie byles taki wygrany. Dawno, niedawno ?
    Sprzeciw nie uniewaznia sprawy.
    Mozesz wygrac dzieki wirusowi - sie przedawni.

> [...]
    >nam nie jako współwinnych stłuczki, ale jako winnych - róznica niby
    >nie jest duża, ale świadczy o tym, że lecieli po bandzie i czekali,

    Ale to sie chyba tak robi.
    Dla nich jeden kierowca nie zachowal ostroznosci i zakonczylo sie
    stluczka, i drugi nie zachowal.
    Ewentualnie - oni nie widzieli jak bylo, maja zeznania obu uczestnikow
    obciazajacych drugiego ... to maja podstawe do oskarzenia obu, niech
    sie sad z tym bawi :-)

    J.

  • 28. Data: 2020-11-16 13:27:51
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-11-16 03:19, J.F. wrote:
    > Użytkownik "JDX"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    > On 2020-11-14 15:06, J.F. wrote:
    > [...]
    >
    > Fonie posluchaj, na 90% celowe :-)
    No słuchałem kilkukrotnie i z gadki traktorzysty nijak dla mnie nie
    wynika, że zrobił to celowo.

  • 29. Data: 2020-11-16 15:24:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.11.2020 o 12:02, T. pisze:

    > Ale tak to mniej więcej wygląda! :-)

    No wiem. Dlatego zastanawiam się po co ta szopka. Rzucić kostką może
    akurat taki wyrok stronom podpasuje, a jak nie to do normalnego sądu...

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2020-11-16 17:12:33
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w

    > https://www.youtube.com/watch?v=j9PHxUuuekQ

    > Kto winny ... i czego winny?

    Czyli Jareczek potrafi nie wsciskać spacji prze znakiem zapytania.

    > Bo na moj gust ... rolnik sie chwalic nagraniem nie powinien :-)

    https://youtu.be/j9PHxUuuekQ?t=10

    Zacznij stąd,

    > Ale ... pamietaj, chłop potęgą jest i basta :-)

    i przestań epatować spacją, bo właśnie się podłożyłeś gamoniu

    > J.

    Delimiter, też cię boli ? ? ?

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    --