  • 31. Data: 2020-11-17 00:37:19
    Temat: Re: Kto winny
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Ja na miejscu rolnika bym nie przyjął licząc na sąd i wykazując, że to
    > był stan wyższej konieczności, bo idiota atakował. Za to jeśli chodzi o
    > kierowcę, BMW, to powinien się cieszyć, bo moim zdaniem dałoby sie tu
    > przestępstwa dopatrzeć. Zresztą mnie wkurzają Ci idioci bawiący się w
    > szeryfa, jak oglądam filmiki i moim zdaniem powinien być jasny przepis w
    > stylu "Kto celowo łamiąc przepisy prawa o ruchu drogowym dąży do
    > spowodowania kolizji ...". Bo ja rozumiem nieuwagę, ale trafiają się
    > goście ewidentnie celowo to robiący.

    Kierujący VW T5 Caravelle zepchnął mnie z drogi i jeszcze pochwalił się
    policjantom własnym nagraniem, na którym słychać, jak z żoną nawzajem
    nakręcają się przed kolizją, jak to mi się należy nauczka. Otrzymał
    450,- + 6 pkt. za spowodowanie kolizji. Takie są realia w państwie
    prawa. Większość obywateli jest za łagodnymi karami i takie one są.

  • 32. Data: 2020-11-17 08:26:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.11.2020 o 00:37, Poldek pisze:

> [...]
    > 450,- + 6 pkt. za spowodowanie kolizji. Takie są realia w państwie
    > prawa. Większość obywateli jest za łagodnymi karami i takie one są.

    I to mnie wkurza właśnie. Bo oczywiście chwila nieuwagi każdemu się
    zdarzyć może, ale nie celowe działanie.

    --
    Robert Tomasik

  • 33. Data: 2020-11-17 10:17:47
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-11-16 o 15:24, Shrek pisze:

    > No wiem. Dlatego zastanawiam się po co ta szopka. Rzucić kostką może
    > akurat taki wyrok stronom podpasuje, a jak nie to do normalnego sądu...

    A rejonowy to nienormalny? :-) Choc chyba faktycznie...
    T.

  • 34. Data: 2020-11-17 17:28:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...
    On 2020-11-16 03:19, J.F. wrote:
    > [...]
    >No słuchałem kilkukrotnie i z gadki traktorzysty nijak dla mnie nie
    >wynika, że zrobił to celowo.

    IMO - po pierwszej akcji, to osobowy zwalnial w miare lagodnie, i
    traktor tez mogl zwolnic/zahamowac.
    Ale jemu sie nie chcialo chciec :-)

    J.

  • 35. Data: 2020-11-18 11:00:10
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 14.11.2020 15:52, Robert Tomasik wrote:
    > kierowcę, BMW

    Mercedesa :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 36. Data: 2020-11-26 17:23:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.11.2020 o 10:17, T. pisze:

    > A rejonowy to nienormalny? :-)  Choc chyba faktycznie...

    - Poproszę bilet do na ekspres krakowa o 16.
    - Normalny?
    - Nie - pojebany!

    --
    Shrek

  • 37. Data: 2020-12-03 17:39:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak to mogło ewentualnie być przed czasami ABS-u.

    -----
    > sąd powoła biegłego, który stwierdzi, że ciężar pojazdu nie ma wpływu na drogę
    hamowania

  • 38. Data: 2020-12-03 18:54:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.12.2020 o 17:39, ąćęłńóśźż pisze:
    > Tak to mogło ewentualnie być przed czasami ABS-u.

    A co ma abs do tego?

    --
    Shrek

  • 39. Data: 2020-12-16 09:09:21
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jeśli nawet tak było, to nadal nie powód, by zajeżdżać mu później drogę.
    > Kierowca BMW jest bezsprzecznie sprawcą, tylko pytanie czego. Zmuszanie
    > do określonego zachowania?

    A gdzie tam widzisz BMW?

  • 40. Data: 2020-12-16 09:17:26
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-11-14 o 15:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Marcin Debowski"  napisał w wiadomości grup

    > Wczesniejsze przekroczenie linii podpada pod "manewr obronny" i przy
    > okazji tego mozna by bylo samochod uszkodzic.
    >
    > Ale nastepna akcja ... wyglada juz na dzialanie celowe ...
    > A jak nalezy to dzialanie celowe potem rozliczyc ?
    >
    > J.

    Oczywiście, że działanie celowe i temu ch.... z Mercedesa powinni
    dożywotnio odebrać PJ za takie rzeczy. Raz mu było mało to dalej
    chojrakował i doczekał się słusznej kary. Brawa dla rolnika.