  • 11. Data: 2023-01-31 15:25:58
    Temat: Re: Która apka do strefy parkowania w W-wie?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 14:12, To.Ja pisze:
    > ąćęłńóśźż w

    > SkyCash czyli mobiParking

    > Start/Stop

    Dokładnie. Sprawdź w swojej apce bankowej czy nie masz możliwości
    płacenia za spp.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2023-01-31 16:12:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mam (w szczegóły nie wchodziłem do czasu pociągnięcia usenetu za jęzor), ale jeżeli
    system spp przyjmuje kolejne płatności jako
    osobne postoje, to są głąbami.

    -----

  • 13. Data: 2023-01-31 16:15:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 16:12, ąćęłńóśźż pisze:
    > Mam (w szczegóły nie wchodziłem do czasu pociągnięcia usenetu za jęzor),
    > ale jeżeli system spp przyjmuje kolejne płatności jako osobne postoje,
    > to są głąbami.

    W mojej apce bankowej możesz przedłużyć póki się nie skończy i traktuje
    to jako jedną płatność. Możesz też skrócić i sciągnie odpowiednio mniej.
    I pięć minut przed końcem przypomina pushem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2023-01-31 21:05:04
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2023-01-31 o 09:51, ąćęłńóśźż pisze:
    > Którą dostępną aplikacją najlepiej płacić za parkowanie w W-wie aby
    > zoptymalizować koszty - np. co 10 minut?
    > Założenie, że nie da się samemu wrócić do samochodu i parkometru, bo np.
    > czekasz w kolejce do ważnych dla Ciebie drzwi.
    > BTW ciekawi mnie, jak apki rozwiązują zagadnienie trójkąta lokalizacji
    > "auto - właściwy parkometr - kierowca z fonem".

    MobiParking. Obsługuje ok. 300 operatorów parkingów w Polsce, w tym też
    trochę prywatnych.
    https://www.skycash.com/parkowanie-przez-telefon/

    T.

  • 15. Data: 2023-01-31 23:30:05
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Shrek w

    > Dokładnie.

    Jest tylko jeden, ale za to zajebiście istotny problem z tym start/stop [1]
    [2]

    Kosztowały mnie te duperele ze dwie setki PLN i do tej pory nie podali
    rozwiązania (zmowa z gminami jak nic :P)
    Oczywiście reklamacje u operatora strefy parkowania odrzucone

    Prawie dałem w ryja kontrolerowi (jakiś emeryt z plecaczkiem), bo
    zaparkowałem, otworzyłem bagażnik, a tu się "pan" pojawił i coś gmera przy
    szybie...
    ... zapytałem pan tu mi zdjęcia robisz samochodu, zamiast rozmawiaćb?
    Uciekł w podskokach, ale to ten sam kutas był, przez którego mnie skasowali
    wcześniej, dziad jeden -- ale nieważne, ostatnio parkuję, czekam 5 minut i
    sie pojawia, i ucieka

    [1]
    Parkujesz w poniedziałek o 14 na start/stop.
    I we wtorek się okazuje, że parkujesz bez opłaty, bo od 17 nie trzeba
    płacić...
    Ale jak o 17:01 *ponownie* właczysz start/stop, to już masz parkowanie "od
    jutra"

    Debile

    [2] SkyCash
    Korespondencjq poniżej: