  • 1. Data: 2009-04-26 21:58:01
    Temat: Ktore Walke-Talke?
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Ktorej firmy jest lepsze Walke-Talke, TopCom czy Motorola?
    adam

  • 2. Data: 2009-04-26 22:10:42
    Temat: Re: Ktore Walke-Talke?
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ktorej firmy jest lepsze Walke-Talke, TopCom czy Motorola?

    NTG.

    --
    Tramwaj nie jest złośliwy...
    http://www.czeresniak.friko.pl/

  • 3. Data: 2009-04-26 22:11:58
    Od: s...@m...com

    TopCom czy Motorola?

    Maluch czy Mercedes?

  • 4. Data: 2009-04-26 22:19:25
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > TopCom czy Motorola?
    >
    > Maluch czy Mercedes?

    Bo? W Motoroli wydaje mi sie, ze gorzej jakby slychac, ale za to ma sluchawki do
    ucha. TopCom niestety nie ma.

  • 5. Data: 2009-04-26 22:35:09
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Konretnie chodzi mi o porownanie tych modeli:
    https://ssl.allegro.pl/item612892618_krotkofalowka_t
    opcom_twintalker_9100_ss_wroc.html
    http://pmr446.info/viewtopic.php?t=1287

  • 6. Data: 2009-04-26 22:35:25
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    adam wrote:

    > Bo? W Motoroli wydaje mi sie, ze gorzej jakby slychac, ale za to ma sluchawki do
    > ucha. TopCom niestety nie ma.

    Jeżeli MOtorola nie zbankrutowała (chyba jeszcze nie) i nie produkuje
    całego sprzętu na Dalekim Wschodzie (chyba też jeszcze nie), to
    *statystycznie* każdy sprzęt radiowy M. będzie lepszy od T.
    Chyba, że zależy CI na dzwonkach, ikonkach... a przepraszam, to nie ta
    grupa ;-)

    M.

    PS. Podkreślam słowo *statystycznie* bo może się zdarzyć, że natrafisz
    na bubel Motoroli. Aczkolwiek prawdopodobieństwo jest znikome.

  • 7. Data: 2009-04-27 06:00:47
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > PS. Podkreślam słowo *statystycznie* bo może się zdarzyć, że natrafisz na
    > bubel Motoroli. Aczkolwiek prawdopodobieństwo jest znikome.

    Oj, oj..... chyba sporo większe (i to od polowy lat 90 już) niż innych
    renomowanych firm jak Icom czy Yaesu.
    Drugi w kolejce do psucia jakość wg opinii w internecie było Yaesu. Tego
    akurat nie sprawdzę ale sam miałem dwie sztuki Motoroli CP50 i obie z
    jakimiś wadami.
    Jednej wzbudzał się tor mcz. ma ponadakustycznej (a harmoniczne i to bardzo
    wysokie właziły w odbiornik) a wrdugiej szwankowala klawiatura.
    od tego czasu znielubiłem Motorolę acz do dziś inne radiotelefony tej firmy
    mam w użyciu "z braku laku".
    Na razie Icom trzyma się dzielnie ale jego PMRy 446 (a wcześniej LPD 433) są
    strasznie drogie.
    Tak więc w legendarną dobrą jakość Motoroli nie wierzę. A już aplikacja do
    programowania np GM600 to już działa jakby ją na zaliczenie pisali studenci.
    vari

  • 8. Data: 2009-04-27 06:11:20
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    vari wrote:
> [...]

    [...]
    > Tak więc w legendarną dobrą jakość Motoroli nie wierzę. A już aplikacja do
    > programowania np GM600 to już działa jakby ją na zaliczenie pisali studenci.

    W zasadzie skłamałem ;-) - powinienem nie pisać o jakości Motoroli, a
    raczej Topcomu.

    M.

  • 9. Data: 2009-04-27 12:49:50
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Konretnie chodzi mi o porownanie tych modeli:

    https://ssl.allegro.pl/item612892618_krotkofalowka_t
    opcom_twintalker_9100_ss_wroc.html
    > http://pmr446.info/viewtopic.php?t=1287

    Ale moje pytanie bylo konkretne: ktore z tych dwoch powyzszych aparatow wybtac?

  • 10. Data: 2009-04-27 13:22:11
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Ale moje pytanie bylo konkretne: ktore z tych dwoch powyzszych aparatow
    > wybtac?

    Mimo wszystko wybralbym Motorolę.
    vari