  • 21. Data: 2009-04-30 11:46:49
    Temat: Re: Ktore Walke-Talke?
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 28 Kwi, 19:10, "adam" pisze...

    > O, to ciekawe, Bo ja sprawdzam tez na firmowych sluchawkach z zestawu (chodzi o
    > te male glosniczki z mikrofonem) i nie dzialaja. Ani jeden. Dzialaja dopiero jak
    > sie nacisnie przycisk na tym glosniczku, ale to nie jest wywolanie glowem.

    Ale jaki masz objaw ? Czy po podłączeniu słuchawki w ogóle nie
    uruchamia
    się funkcja vox (trzykrotnie przycisk Menu --> wybór vox itd. patrz
    instrukcja)
    -brak ikonki czy może już po załączeniu nie działa samo uruchomienie
    głosem ?

    Ircys

  • 22. Data: 2009-05-02 11:28:16
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Ale jaki masz objaw ?
    Taki, ze ikonka vox jest, uruchamianie glosem z urzadzenia jest, ale po
    podlaczeniu mikrofonosluchawki nie uruchamia sie glosem z mikrofonosluchaki.

  • 23. Data: 2009-05-02 11:31:12
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > U Ciebie wcale tak być nie musi.
    > vari

    Ale to jest oryginalny zestaw. Poza tym jak wcisne przycisk PTT to caly czas
    dziala, nic sie nie wycisza.

  • 24. Data: 2009-05-03 18:08:25
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 2 Maj, 13:28, "adam" pisze...

    > Taki, ze ikonka vox jest, uruchamianie glosem z urzadzenia jest, ale po
    > podlaczeniu mikrofonosluchawki nie uruchamia sie glosem z mikrofonosluchaki.

    Ja podłączam słuchawkę przy wyłączonej krótkofalówce.
    Włączam, ustawiam vox i wszystko działa, choć... sama funkcja
    uruchamia się trochę kulawo-przypadkowo ale to już inna para
    kaloszy.

    Ircys