  • 1. Data: 2021-06-03 09:18:12
    Temat: Ktoś kupował w DigiKey?
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Potrzebowałem do zakończenia projektu kilku elementów, których nie ma
    ani w TME, ani w żadnym innym sklepie z którego dotychczas korzystałem.
    Założyłem więc konto na DigiKey. Dodałem produkty do koszyka,
    zrealizowałem zamówienie, przyszedł czas na płatność.

    Najpierw próbowałem przez PayPal. Niby na koncie znajdowała się
    dostateczna ilość środków, jednak nie podobał mu się fakt, że wygasła
    karta kredytowa przypięta do konta. Musiałem więc cofnąć i wybrać opcję
    przedpłaty przelewem bankowym. Tutaj już puścił mnie dalej i moglem
    zrealizować zamówienie. Tyle tylko, że... W żadnym momencie nie pojawiła
    się opcja puszczenia przelewu elektronicznego. Nigdzie nie widziałem
    także żadnych danych do ręcznego wypisania przelewu.
    Dostałem maila z podziękowaniem za złożenia zamówienia, tymczasem na
    moim profilu na ich stronie w dziale "Status zamówienie i historia" nie
    widać żadnych zamówień.

    Mam się spodziewać, że dopiero przyślą mi dane do wpłaty, gdy zamówienie
    przemieli się w ich systemie, czy coś poszło nie tak?

  • 2. Data: 2021-06-04 09:18:45
    Temat: Re: Ktoś kupował w DigiKey?
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Atlantis wrote:

    > Mam się spodziewać, że dopiero przyślą mi dane do wpłaty, gdy zamówienie
    > przemieli się w ich systemie, czy coś poszło nie tak?

    Zawsze płaciłem kartą (m.in. z powodów bezpieczeństwa -- transakcję
    karcianą znacznie prościej reklamować niż przelew).

    Pozdrawiam, Piotr

  • 3. Data: 2021-06-08 05:48:41
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    ja jakiś czas temu miałem z nimi taką przygodę, że jak złożyłem
    zamówienie z płatnością przelewem czy jakoś tak ( bo nie chciałem
    podawać karty ) , to to zamówienie wisiało ileś dni bez żadnej reakcji z
    ich strony. Więc po paru dniach napisałem, żeby anulowali bo już kupiłem
    gdzie indziej.

    Tak, że nie zachęcili mnie i omijam.