  • 1. Data: 2021-05-31 11:41:09
    Temat: Zlaczka 0-24V bryzgoszczelna
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jest taka przejściówka (suwmiarką bez okularów wychodzi 5,3/2mm), tyle że z DE drogo
    wychodzi:
    https://aqualight.de/en/shop/lighting/miscellaneous/
    826/hi-lumen-adapterkabel-paar-fuer-led-time-control
    -5kanal-dimmcontroller
    Czy trafię taką w PL, ewentualnie z Azji - jakimi słowy kluczowymi szukać?

  • 2. Data: 2021-05-31 11:46:06
    Temat: Re: Zlaczka 0-24V bryzgoszczelna
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 31/05/2021 11:41, ąćęłńóśźż wrote:
    > Czy trafię taką w PL, ewentualnie z Azji - jakimi słowy kluczowymi szukać?

    Szukałem kiedyś bez skutku.

    Nie da się wymienić na taką?:

    https://pl.aliexpress.com/item/4001345664987.html

  • 3. Data: 2021-05-31 11:50:24
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2021-05-31 o 11:41, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    -5kanal-dimmcontroller

    > Czy trafię taką w PL, ewentualnie z Azji - jakimi słowy kluczowymi szukać?

    ale taką samą?
    bo majfrendy mają tego od metra w różnych wydaniach
    https://pl.aliexpress.com/item/32907960239.html

    ta jest podobna

    ale wpisz złącze wodoodporne w aliexpress (po polsku) i znajdzie ci do
    wyboru i koloru

  • 4. Data: 2021-05-31 12:30:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Musiałbym ciąć kable = utrata gwarancji.
    To już wolałbym zwykłą przejściówkę bez IPcośtamcośtam owinąć izolacją (12 V, więc
    głównie chodzi o niespalenie elementów
    wyjściowych ewentualnym zwarciem przez wodę).

    -----

  • 5. Data: 2021-05-31 12:38:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    THX, poszukam na eBay i zapytam sprzedawcę podsyłając mu link do "mojej".

    Są gdzieś potabelaryzowane średnice wtyków/gniazd, żeby się "podpiąć" pod najbliższy
    rozmiar?
    BTW unia by mogła zrobić dobry uczynek i dopuścić jedynie 2-3 średnice ;-)

    -----

  • 6. Data: 2021-05-31 13:05:17
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2021-05-31 o 12:38, ąćęłńóśźż pisze:
    > THX, poszukam na eBay i zapytam sprzedawcę podsyłając mu link do "mojej".
    >
    > Są gdzieś potabelaryzowane średnice wtyków/gniazd, żeby się "podpiąć"
    > pod najbliższy rozmiar?

    na podstawie pomiarów ja bym strzelał ten właśnie. Masz dwa do wybory
    5.1x2.5 i jest też z pinem 2.1mm
    Ten z ali chyba jest ok ale ma inny kształt (nakrętka na drugim
    elemencie - przeciwnie do twojego zdjęcia)

  • 7. Data: 2021-05-31 14:29:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z pomiarów suwmiarką wychodzi mi 5,4/2,2, czyli jest zapewne standard 5.5/2.1mm.
    Są dwa zonki:
    Potrzebuję dłuższego przewodu (oryginalny ma 1,8m / 6ft i nie schodziłbym krócej,
    żeby nie robić partaniny ani bardzo dłużej dla
    uniknięcia spadków napięcia) + większego przekroju (oryginalny zasilacz 12v/2000mA ma
    przewód 16 AWG - najgrubszy chiński znalazłem
    na razie 20 AWG):
    https://pl.aliexpress.com/item/4000410692682.html
    W Stanach mają dłuższe (czekam na odpowiedź o AWG), ale wysyłka UPS zabija ceną:
    www.ebay.com/itm/303360768591

    Wystarczy tylko wtyk męski (żeński na zasilaniu pozostanie oryginał).
    Nakrętka byłaby najlepsza, ale mógłby być pasujący wtyk wodoszczelny bez nakrętki (są
    takie np. w zasilaniu lamp rowerowych i to
    może być kierunek poszukiwań w PL).

    -----

  • 8. Data: 2021-05-31 21:18:42
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 31.05.2021 14:29, ąćęłńóśźż wrote:

    > Wystarczy tylko wtyk męski

    Nakrętka z dławika nie pasuje jakaś?
    Podpasować nakrętkę i wkleić zwykły wtyk.
    To się nie musi kręcić swobodnie?

    --
    Mirek.

  • 9. Data: 2021-06-01 12:36:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie, nie musi się kręcić, zresztą nie musi też wpaść do wody (telefony też nie muszą
    ;)).
    Ale znalezienie gotowej zalanej wodoszczelnej (nawet bez nakrętki) wtyczki 5.5/2.1mm
    na przewodzie 16 AWG 3-6 stóp to chyba cud.
    Albo lutować samemu (i rzeźbić z uszczelnieniem), albo machnąć ręką na drobny spadek
    napięcia.
    Choć jak się przyjrzałem oryginałowi to raczej jest chińskie 16 AWG (pewnie liczą
    sumaryczny przekrój dwóch żył), to odpowiada zdaje
    się 2x 18 AWG (2x 0,75 mm2 ?).
    Co ciekawe w oryginale przewód po jednej stronie wtyczki jest okrągły, a po drugiej
    płaski opisany jako 18AWG x2, więc widać też
    rzeźbili z klocków co mieli pod ręką mandaryńskiego księgowego.

    -----

  • 10. Data: 2021-06-01 13:12:28
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 31.05.2021 o 11:41, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    -5kanal-dimmcontroller

    > Czy trafię taką w PL, ewentualnie z Azji - jakimi słowy kluczowymi szukać?

    Szukaj po: 5,5 2,1 IP65

    https://allegro.pl/oferta/zlaczka-dc-2-1-5-5-wodoodp
    ornaip65-gniazdo-wtyk-01-5106571875

    yabba