  • 11. Data: 2002-02-22 21:02:03
    Temat: Re: Lacza miedzynarodowe?
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...com.invalid>

    W artykule <a5634p$bou$1@news.tpi.pl>, AL_BUNDY napisał(a):
    > Capacity
    > Stockholm Sweden Warsaw Poland 45Mbit/s
    > Hamburg Germany Warsaw Poland 155Mbit/s
    >
    > + ofkorz nie widzialne lacze z Teleglobe :)

    Te dane są troche nieaktualne... gdyż nie ma kilku łącz :)

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 12. Data: 2002-02-23 18:40:16
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Mark <t...@k...chip.pl> wrote:
    > Netia, Supermedia, Crowley, Futuro, Aster City, ZigZag, Agora, Nask, Atcom.

    Crowley nie ma bezpośrednio, tylko przez ATMAN. Pozostałe -- nie wiem.

    > założeniu że każdy z w/w operatorów miałby łącze 20 Mbit/s.

    Wierz mi, że nie ma ;)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: p...@f...com ** PGP: D48684904685DF43EA93AFA13BE170BF *

  • 13. Data: 2002-02-23 23:36:42
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m>

    > Wierz mi, że nie ma ;)
    Bo gdyby mial tylko tyle to nie moglbys polaczyc sie z zadnym zagranicznym
    serwisem