  • 11. Data: 2022-06-21 10:01:03
    Temat: Re: "Ładowanie elektryka podczas wyjazdu na krótki weekend trwa dłużej, niż weekend" :-)
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-06-20 o 22:17, nadir pisze:

    > https://www.bankier.pl/wiadomosc/Komisje-PE-chca-zab
    lokowac-pieniadze-na-inwestycje-w-gaz-i-elektrownie-
    jadrowe-8357220.html

    > Węgiel nie, gaz nie, atom też nie.
    > Jak przejdą pomysły europojebów, to pewnej zimy wszystko i tak jebnie.

    Bo tu leży przyszłość...:
    https://glowny-mechanik.pl/2019/03/22/rower-w-przeds
    iebiorstwie/

    T. :-)

  • 12. Data: 2022-06-21 10:02:05
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-06-21 o 09:10, Cavallino pisze:
> [...]
    064322

    > Albo pisz o co chodzi, albo daruj sobie wrzucanie gołych linków.
    > To jest usenet, dla tych co potrafią pisać.

    Przepraszam, wrzuciłem to jako ciekawostkę. Dyskutanci się znaleźli... ;-)
    T.

  • 13. Data: 2022-06-21 10:08:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-06-2022 o 09:55, cyklista pisze:

    > Bez wchodzenia w link wiadomo że chodzi o najazd elektryków do miejsca
    > gdzie jest mało ładowarek

    Jakieś wnioski?
    Miejsca gdzie jest mało stacji benzynowych, albo nie ma na nich paliwa
    też się w świecie zdarzają.

    Na Ukrainie np. łatwiej naładować elektryka, niż zatankować spaliniaka.

  • 14. Data: 2022-06-21 10:31:06
    Od: K <n...@e...com>

    On 20/06/2022 18:04, T. wrote:
    > https://www.facebook.com/1423251163/videos/979328556
    064322

    > Przyszłość motoryzacji...
    > T.

    Dlatego tylko wodor na wymienne kartridze:
    https://media.toyota.co.uk/toyota-and-woven-planet-d
    evelop-new-portable-hydrogen-cartridge-prototype-to-
    power-everyday-applications/

    podjezdzasz, wymieniasz i nawet nie ma czasu aby zjesc wege obiad.

  • 15. Data: 2022-06-21 12:17:12
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 20.06.2022 o 19:04, T. pisze:
    > https://www.facebook.com/1423251163/videos/979328556
    064322

    > Przyszłość motoryzacji...
    > T.

    Małe samochody elektryczne do jazd lokalnych i tyle.

  • 16. Data: 2022-06-21 12:29:06
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/06/2022 11:17, ii wrote:
    064322

    > Małe samochody elektryczne do jazd lokalnych i tyle.

    Juz sa: https://www.scooterpac.com/products/cabin-car/
    chociaz Twizy ma wiecej miejsca na zakupy.

  • 17. Data: 2022-06-21 13:42:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello K,

    Tuesday, June 21, 2022, 12:29:06 PM, you wrote:

    [...]

    > Juz sa: https://www.scooterpac.com/products/cabin-car/
    > chociaz Twizy ma wiecej miejsca na zakupy.

    Ale ten jest zamykany. Niby spełnia minimalne warunki dla pojazdu
    miejskiego dla mnie, ale bałbym się jeździć czymś z tak małymi kółkami
    i z tak małym rozstawem kół i osi po naszych drogach.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2022-06-21 14:58:02
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-06-21 o 12:29, K pisze:

    > Juz sa: https://www.scooterpac.com/products/cabin-car/
    > chociaz Twizy ma wiecej miejsca na zakupy.

    Strefa zgniotu w sąsiednim samochodzie... ;-)
    T.

  • 19. Data: 2022-06-21 15:27:44
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/06/2022 13:58, T. wrote:

    > Strefa zgniotu w sąsiednim samochodzie... ;-)
    > T.

    jak nie zarejestrujesz to mozesz jezdzic po chodniku.

  • 20. Data: 2022-06-21 16:58:03
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 21.06.2022 o 10:08, Cavallino pisze:

    > Na Ukrainie np. łatwiej naładować elektryka, niż zatankować spaliniaka.

    Nooo a jeszcze łatwiej można tam kulkę zarobić.