  • 1. Data: 2020-07-06 15:59:01
    Temat: czy potrzebuje ktoś kaset magnetofonowych?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Czy ktoś ma zapotrzebowanie na kasety magnetofonowe? Jednokrotnie
    nagrane, większość nigdy nie odtworzona.
    Nie mają oznaczeń co do marki, żelazowe - pojęcia nie mam jakiej
    długości. Książki na nich są.

  • 2. Data: 2020-07-06 16:12:02
    Temat: Re: czy potrzebuje ktoś kaset magnetofonowych?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-07-06 o 15:59, sirapacz pisze:
    > Czy ktoś ma zapotrzebowanie na kasety magnetofonowe? Jednokrotnie
    > nagrane, większość nigdy nie odtworzona.
    > Nie mają oznaczeń co do marki, żelazowe - pojęcia nie mam jakiej
    > długości. Książki na nich są.

    Piszę się.

    Jeśli okolice Wawy, to mogę podjechać.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2020-07-07 10:22:33
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Piszę się.
    >
    > Jeśli okolice Wawy, to mogę podjechać.

    A jakie książki? Bo ja bym się być może pisał, ale nie na kasety, a na
    zgrane do mp3 książki ;) Jeśli coś rzadkiego / ciekawego oczywiście.

    --
    Gosc poszedl na egzamin, niewiele powiedzial, dostal 2.
    Wychodzi z kumplem do ubikacji i tam zaczyna wyzywac:

  • 4. Data: 2020-07-07 11:31:40
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A jakie książki? Bo ja bym się być może pisał, ale nie na kasety, a na
    > zgrane do mp3 książki ;) Jeśli coś rzadkiego / ciekawego oczywiście.

    to już na chomiku szybciej albo zadzwoń do swojej biblioteki to dadzą ci
    dostęp na legimi za free. albo weź stamtąd audiobooki i skopiuj sobie.
    lepiej i szybciej:)

    Te na kasetach to hmmm... raczej jakościowy masochizm by był:) Nie
    odpalałem ich, ale tego się spodziewam.

    Co do książek to raczej jakaś zwykła beletrystyka.

  • 5. Data: 2020-07-07 11:32:07
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-07-06 o 16:12, Adam pisze:

    > Piszę się.
    >
    > Jeśli okolice Wawy, to mogę podjechać.

    wysłałem ci msg na priv ale chyba masz lipny adres

  • 6. Data: 2020-07-07 13:03:34
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-07-07 o 11:32, sirapacz pisze:

    > wysłałem ci msg na priv ale chyba masz lipny adres

    Adres nie jest lipny, tylko nieużywany: a.g (małpa) poczta onet pl

    Jeszcze drugi testowy adres: adamartur812 (małpa) gmail com

    W odpowiedzi dam Ci prawdziwy mail.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2020-07-07 13:34:53
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 07.07.2020 o 11:31, sirapacz pisze:

> [...]
    > lepiej i szybciej:)
    >
    > Te na kasetach to hmmm... raczej jakościowy masochizm by był:)

    Niekoniecznie. Około roku temu zgrałem kasety z bajkami z bajkowych
    czasów mojej córki. Dla wnuka. (Musiałem kupić komplet pasków do
    magnetofonu.) Jakość całkiem niezła. I aktorzy z pierwszej ligi.

    P.P.

  • 8. Data: 2020-07-07 13:37:39
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Niekoniecznie. Około roku temu zgrałem kasety z bajkami z bajkowych
    > czasów mojej córki. Dla wnuka. (Musiałem kupić komplet pasków do
    > magnetofonu.) Jakość całkiem niezła. I aktorzy z pierwszej ligi.

    czy widać przez czytnik uśmiech od ucha do ucha? :]