eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Lanos - uszczelka pod głowicą
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 114

  • 111. Data: 2010-02-19 11:56:03
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-02-18 14:57, *krzysiek82* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    >> Jakość - trochę tak (ocynku ;) )
    >
    > i nie mam na myśli jakości ocynku.

    A powinieneś, bo są różnice i to znaczne.

    > Wyobraź sobie sytuację, masz jajko w środku jednak zgniło, dla poprawy
    > nastroju malujesz je na inny kolor. Da Ci to coś? nie da Ci to nic bo i
    > tak wiesz, że baza a w tym wypadku wnętrze jajka jest zgnite.

    Znaczy co? - że niby stal jest "wewnątrz" zgnita? Bajki jakieś :)

    > Może przykład z jajkiem nie za dobry,ale na takie jajko dzisiaj
    > natrafiłem przy śniadaniu :/

    Współczuję.

    > - spasowanie? nie ma nic do rzeczy do
    >
    > i znowu gafa, źle spasowana karoseria i ocierające o siebie elementy to
    > doskonałe środowisko do pojawiania się korozji.

    Co to za historie? Spasowanie i ocierające o siebie elementy - Ty chyba
    o przystankach a nie o samochodach tu piszesz. Zdarzają się owszem
    wpadki typu źle zaprojektowane fabryczne przednie chlapaki do Astry II,
    które wycierały lakier i ocynk do żywej blachy (nota bene po tym jak je
    oderwałem na dobre jeździłem nie naprawiając tego i dzięki ocynkowi
    naokoło wytarcia pojawił się tylko lekki rdzawy nalot dopiero po
    niecałych 2 latach) ale to nie ma nic wspólnego ze spasowaniem blach.
    >
    >> ochrony przed korozją - ochronę przed korozja zapewniają ocynk,
    >
    > ocynk zapewnia dobre samopoczucie, czego przykładem jest np cinquecento
    > z 97 roku, według zapewnień producenta ocynk, zabezpieczenia profili
    > zero, a ruda wcina progi i profile aż miło, tak samo punto II także
    > ocynk problem dokładnie taki sam, co prawda nie tak nasilony jak w CC
    > ale okolice wlewu paliwa to sito. Ktoś może użyć stwierdzenia jakże

    Z chęcią bym zobaczył te samochody wyprodukowane z blachy nieocynkowanej
    - ale obawiam się, że już by ich nie było na tym świecie bez dodatkowych
    zabiegów.
    Brak wosku w przestrzeniach zamkniętych oczywiście jest problemem, ale
    tylko producentów, którzy o swoje wyroby nie dbają.

    > ostatnio modnego "bity" wcale nie, a problem występuje. Tak więc co mi
    > możesz jeszcze powiedzieć o ocynku?

    Że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++


  • 112. Data: 2010-02-19 12:05:48
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-02-18 22:49, *Maciek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > W dniu 2010-02-18 11:34, Czarek Daniluk pisze:
    >> Wiesz czasy PF156/126 i Polonezów już dawno mineły.
    >> Od początku lat 90tych nie spotkałem się z żadnym "zachodnim" samochodem
    >> który wymagałby operacji o której piszesz.
    >> Samochody są cynkowane, albo jeszcze lepsze jest zabezpieczanie
    >> elektrforetyczne, tylko nie wiem kto to robi(czytaj jakie firmy stosują
    >> elektrforezę).
    > Nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz. Mam Escorta z 2000 roku i
    > rdzewieje aż miło, bo ocynk to on może widział, ale na pewno nie tam,

    A kiedyż to Escort miał ocynkowane blachy?

    pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++


  • 113. Data: 2010-02-19 20:59:55
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Filip KK pisze:

    >> I ten pasek w Krakowie kosztuje dodatkowo 1000pln, niezle was tam dymaja
    >> jednak...
    > Napisz do jakiego samochodu pasek kosztuje 1000 zł.

    Chyba pomylili ci sie adresaci.


  • 114. Data: 2010-02-19 21:35:37
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    KJ Siła Słów pisze:
    > MarcinJM pisze:
    >
    >> Wszystkie sruby pracuja.
    >> Ale skoro producent nowym srubom mowi: Nie,
    >
    > Producent mowi nowym srubom nie, ale to znaczy ze nie jest to konieczne.
    > Czy jest wskazane to mozna cos powiedziec jak sie popatrzy ma sama srube.

    I coz takiego twoj sokoli wzrok bedzie staral sie wypatrzec w rzeczonej
    srubie?

    > A wg mnie patrzac na chlamowatosc wspolczesnej produkcji masowej to
    > mozna nawet nie przygladac sie srubom i od razu kupic nowe.

    I te nowe nie beda chlamowate? Aaaa, beda chlamowate, tylko, ze nowe.
    Ciekawe podejscie.

    > Producenci tez nie sa alfa i omega (nie mylic z Alfa i Omega).
    > Opel kiedys nakazywal wymiane paska rozrzadu co 90 kkm co wygenerowalo
    > mu spory obrot na naprawach glowic, po rozrzad w wielu tych modelach
    > rwalo po 80.

    Nikt nie jest oczywiscie nieomylny, a inzynierowie, czujacy nieswiezy
    oddech ksiegowosci na karku w szczegolnosci.

    Z tym, ze bledy koryguje sie "w praniu" i jesli wyszloby, ze jednak w
    tym silniku sruby sie zmienia to taka adnotacja pojawilaby sie.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM

strony : 1 ... 11 . [ 12 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: