  • 201. Data: 2009-04-09 22:45:34
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Budyń pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:47u0b6-mdl.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    >
    > Jesli bez "tamujacego" goscia cała reszta gosci za nim jechałaby szybciej to
    > tamuje. Mozesz sie wysilac ale fakt pozostanie faktem :)

    taki obrazek z dzis, goscinne wystepy w Stolicy.
    Jakies Bródno czy cus, okolice cmentarza. Dojezdzam do swiateł, chyba
    trzeci albo czwarty. widze w lusterku skutera, lekko sie odsuwam nawet
    na prawo. Wyprzedził wszystkich oczywiscie i stanał na PP. Skut chyba 50
    ccm i jest pasazer. Zapala sie swiatło zielone, on rusza. W polowe
    skrzyzowania wszyscy go doganiają i... nijak go wyprzedzic nie mozna a
    on ledwo 30 ciagnie. Z przeciwka gęsto, ogólnie wąsko a on jeszcze nie
    przy prawej bo dziury są wiec tak metr od krawędzi jedzie. W koncu
    powoli wyprzedzilismy go ale ja pytam: po co wogole wszystkich
    objezdzał? zeby tamowac ruch ? zeby zostac wyprzedzonym przez te same
    wozy po raz drugi i trzeci na nastepnych skrzyzowaniach?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 202. Data: 2009-04-09 23:00:56
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Arni pisze:
    > ale ja pytam: po co wogole wszystkich
    > objezdzał? zeby tamowac ruch ? zeby zostac wyprzedzonym przez te same
    > wozy po raz drugi i trzeci na nastepnych skrzyzowaniach?

    po pierwsze instynkt jezdca :-)

    Wieki historii, husaria, najlepsza kawaleria swiata, gena nie wydlubiesz.

    po drugie per saldo jesli na swiatlach byly odpowiednio duzo aut zeby
    nie wszystkie zjechaly na zielonym to jednak dojechal szybciej.

    A ze przez niego par aut wolniej... to Warszawa jest tu sie walczy o
    kazda sekunde.
    ;-)

    KJ

  • 203. Data: 2009-04-10 12:49:17
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    wiadomości news:rm02b6-dkm.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Uhm. Czyli wg. Ciebie każdy jeden użytkownik drogi poza tym jednym
    > jedynym najszybszym w danym miejscu tamuje ruch ;->

    Jezeli nie rozumiesz pisanego lub masz jakies problemy z rozumieniem, co sie
    do ciebie mówi wróc do szkoły. Albo napisz rozprawe o tamowaniu ruchu. Z
    uwzglednieniem rozkładu prędkosci uczestników ruchu.
    No ale wiem ze oczywiscie rozumiemy sie, ale toczyc piane musisz byle twoje
    było na wierzchu. Jak zwykle :-)

    b.

  • 204. Data: 2009-04-11 00:22:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Pisze bardzo na temat, ten temat nazywal sie Prawdziwy Motocyklista.
    >
    > W koncu miales z tego miec spory zysk i satysfakcje. Nie ma powodu

    Satysfakcję mam - udowodniłeś, żeś pozbawiona honoru szmata, bo danych
    do pozwu tchórzliwie uporczywie nie podawałeś.

    CBDO i z mojej strony EOT

  • 205. Data: 2009-04-11 00:28:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    n...@s...com pisze:

    > Dziennik Ustaw to jakies komusze pisemko, jeszcze PRL je wydawali i
    > czytac go nie bede!

    Tia, a motocykle to komusze pojazdy, bo w PRL też były.

    > A skoro znasz PoRD to zrob cycata, albo chociaz paragrafa podaj.

    Art. 21 i 22 ustawy PoRD i par. 27 rozporządzenia w sprawie znaków i
    sygnałów drogowych.