  • 91. Data: 2009-04-06 11:19:33
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-06 12:53:35 +0200, "doomin13" <d...@g...pl> said:

    > moze wlokles sie po lewym pasie? :)

    Na krętej jednopasmówce? Musisz mi pokazać jak to się robi ;-)

    > ciekawe, ja siedzialem tam dwa lata :)(ile ty?)

    2 tygodnie objazdówki. I wystarczyło do poczynienia pewnych obserwacji.
    Raz że byłem na urlopie i miałem do przejechania ponad piątke kaemów, a
    dwa że akurat na tym urlopie margines na błedy był u mnie jeszcze
    cieńszy niż zwykle, więc najczęściej jeździłem lajtowo, bez ostrego
    poginania i z tej perspektywy nie było wcale sielankowo - oczy naokoło
    głowy, w dupie i pod pachami - konieczne. Jeszcze bardziej niż zwykle.

    > i bardzo czesto jezdzilem
    > mediolan-verona-wenecja-trento itd i skutery, moto owszem ale tylko w
    > miastach i nikt nie robi z tego problemu tzn z puszkarzy tylko ustepuja i
    > sie dostosowuja nie to co u nas (czasem)

    Taaaa, zjeżdzanie ze środka ronda przed kołem motocykla w prawy zjazd,
    ostrożne, acz zdecydowane "taranowanie" motocykla bokiem puszki, żeby
    sobie miejsce zrobić, długotrwałe siedzenie na rejestracji, jak się nie
    daje wyprzedzić, wpychanie się w lukę przed motocyklem i ostro po
    heblach i takie tam. Ale z drugiej strony często zjeżdżają robiąc
    miejsce w korku (choć też bez przesady, porównywalnie jak w Wawie w
    zeszłym sezonie, gdy nastąpiła wyraźna poprawa), nie pieklą się jak się
    motocykl wcina przed, albo robi manewry z ułańską fantazją (bo to w
    sumie u nich normalka) itede. Przy napiętej uwadze jeździ się tam ok,
    ale w dużych miastach czy godzinach szczytu zupełnie nie ma miejsca na
    czilałt - ulice zamieniają się w pole bitwy ;-)
    A tak BTW - jeździłeś tam motocyklem?

    > tak tylko w austrii polec sobie wiecej niz 110 :) zobaczymy jak dlugo bez
    > mandatu :)

    Luzik. Większość jedzie 120-140, zdarzają się lokalesi lecący 150-160,
    więc się można podczepić.

    > a nasze sa ok tylko bez przyszlosci - dwa pasy w jednym kierunku na plaskim,
    > prostym terenie gdzie mozna by zrobic trzy

    No autobahna pod Wiedniem, gdzie są 4 pasy w jedną stronę robi
    wrażenie, ale to też raptem z 50 km.

    > albo wspaniala autostrada katowice-krakow gdzie w zimie sa stanie
    > odsniezyc zwykle jeden pas nie mowiac o remontach itd

    W zeszłym roku w Austrii też było trochę remontów, ale ogranieczenia
    znacznie sensowniej poustawiane niż u nas.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 92. Data: 2009-04-06 11:25:52
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 6 Kwi, 12:23, n...@s...com wrote:
    > On Mon, 06 Apr 2009 10:39:52 +0200, Kuczu <p...@j...pl>
    > wrote:
    > PPS. Easy, nawet na autostradzie nie masz nakazu jazdy z okreslona
    > predkoscia.

    ale masz predkosc minimalną. 40km/h. ciekawe jak to się ma do korków i
    robót drogowych...

    - gildor

  • 93. Data: 2009-04-06 11:26:46
    Temat: Re: OT Lanserzy psia mać
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ustawka - umówienie się w internecie lub przy pomocy innych, podobnie
    > działających środków na partyjkę multiplayera w jakąś grę, która to
    > umożliwia, np. "dziś wieczorem ok. godz. 20.00 gramy w Call of Duty 4".
    Jesli tak to na jakim serwerze? Bo jestem chetny jakbajbardziej. :)

    pozdr
    Bart1stCav
    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 94. Data: 2009-04-06 11:28:48
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Magic"
    >
    > Znaczy, dowolny korek jest kolumną?

    Od kiedy korrek jedzie ? Co najwyżej przesuwa się.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 95. Data: 2009-04-06 11:39:09
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Magic"
    >Od kiedy korrek jedzie ? Co najwyżej przesuwa się.

    Ładne. Naprawdę.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Letterman of Borg - "Ok, Top 10 reasons why
    \ K...@e...eu.org / resistance is futile.

  • 96. Data: 2009-04-06 11:42:09
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-06 13:25:52 +0200, gildor <m...@g...com> said:

    > ale masz predkosc minimalną. 40km/h.

    Przeczytaj jeszcze raz stosowny przepis, bo jesteś w mylnym błędzie.

  • 97. Data: 2009-04-06 11:43:19
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    eee nie napisales gdzie to bylo :)

> [...]
    > tej perspektywy nie było wcale sielankowo - oczy naokoło głowy, w dupie i
    > pod pachami - konieczne. Jeszcze bardziej niż zwykle.

    sproboj na poludniu wloch :)

> [...]
    > itede. Przy napiętej uwadze jeździ się tam ok, ale w dużych miastach czy
    > godzinach szczytu zupełnie nie ma miejsca na czilałt - ulice zamieniają

    no rond u nich duzo i jezdza fakt jak chca, i rzecz jasna bez migaczy ale...
    wypadkow nie jest wcale duzo, bo jedza wolno i jakos siakos to dziala choc
    na poczatku jak sie przyjedzie to jest sporo stresu i wqrwa - dlatego
    pytalem jak dlugo byles, po prostu trzeba przywyknac :)
    a jezdzilem i puszka i moto i rowerem :) moto glownie poza autostradami bo
    mam supermoto i dretwo sie lata po autostradach :)

    > Luzik. Większość jedzie 120-140, zdarzają się lokalesi lecący 150-160,
    > więc się można podczepić.

    ja mam inne doswiadczenia :) wszyscy jada 100-110 czasem ktos wiecej np.
    ostatnim razem jak wracalem w zime to trafila sie grupka X6, X5 z radomia
    ale krotko to trwalo hehe do pierwszej kontrolki z nienacka zza oddzielonego
    betonem parkingu

    pozdro,
    doomin13

  • 98. Data: 2009-04-06 11:52:47
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "doomin13" napisał w wiadomości ...

    > sproboj na poludniu wloch :)

    próbowałem,jakieś cztery lata,od skutera po meblowóz,tym ostatnim
    najlepiej,na duże sprzęty uważają:-)
    a gdy południowcy jadą na północ to panika,zapinają nawet pasy i
    grzeczniutko,jak my kiedyś przekraczając zachodnią granicę:-P

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 99. Data: 2009-04-06 11:53:24
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 6 Kwi, 13:42, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Przeczytaj jeszcze raz stosowny przepis, bo jesteś w mylnym błędzie.

    kumam. nadinterpretacja definicji.

    http://www.kodeksdrogowy.com.pl/obowiazujace/dzial1.
    html

    Art.2.3. autostrada - drogę dwujezdniową, oznaczoną odpowiednimi
    znakami drogowymi, na której nie dopuszcza się ruchu poprzecznego,
    przeznaczoną tylko do ruchu pojazdów samochodowych, które na równej,
    poziomej jezdni mogą rozwinąć prędkość co najmniej 40 km/h, w tym
    również w razie ciągnięcia przyczep;

    http://www.policja.pl/portal/pol/167/4373/Pytania_i_
    odpowiedzi.html

    Czy prędkość 40 km/h jest prędkością minimalną z jaką należy poruszać
    się na autostradzie?

    Zgodnie z definicją autostrady, jest to droga przeznaczona tylko do
    ruchu pojazdów samochodowych, które na równej, poziomej jezdni mogą
    rozwinąć prędkość co najmniej 40 km/h, w tym również w razie
    ciągnięcia przyczep. Nie oznacza to jednak, że 40 km/h jest prędkością
    minimalną jaka obowiązuje na autostradzie. Wymóg 40 km/h dotyczy
    jedynie spełnienia określonych parametrów pojazdów samochodowych,
    które zamierzają poruszać się autostradą.
    Zgodnie z art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu
    drogowym (Dz. U. z 2005r Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) cyt. ,,Kierujący
    pojazdem jest obowiązany jechać z prędkością zapewniającą panowanie
    nad pojazdem, z uwzględnieniem warunków, w jakich ruch się odbywa, a w
    szczególności: rzeźby terenu, stanu i widoczności drogi, stanu i
    ładunku pojazdu, warunków atmosferycznych i natężenia ruchu." Z ust. 2
    pkt 1 wynika jednak obowiązek poruszania się z prędkością
    nieutrudniającą jazdy innym kierującym.
    To kierujący decyduje, jaka prędkość w danych okolicznościach (również
    na autostradzie) jest bezpieczna, czyli taka, która pozwoli mu na
    panowanie nad pojazdem w przypadku pojawienia się zagrożenia. To
    również kierujący musi ocenić czy w danych warunkach prędkość, z jaką
    jedzie nie powoduje utrudnień dla innych pojazdów. Nie można jednak
    zapominać o ograniczeniu prędkością dopuszczalną, w tym przypadku 130
    km/h dla samochodów osobowych, motocykli oraz sam. ciężarowych o DMC
    poniżej 3,5 T.

    - gildor

  • 100. Data: 2009-04-06 12:21:01
    Od: n...@s...com

    On 2009-04-06 13:25:52 +0200, gildor <m...@g...com> said:

> [...]

    Gildoru, nicholery nie widze zadnego posta wysylanego przez Ciebie, a
    nie mam Cie w plonku.
    Puscilbys info na newrom na poczta.onet.pl z jakiego serwera
    korzystasz :)

    pozdr
    newrom
    PS. ta predkosc dotyczy konstrukcji ;>