  • 191. Data: 2009-04-09 10:33:16
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: Crazy Yogurt <y...@g...com>

    On 7 Kwi, 18:45, Ozz <o...@t...pl> wrote:

    > Wyobraz sobie, ze wielu twierdzilo "ze watpie", ale jak zaczeli jezdzic
    > optyka im sie przestawila. Jednym w wiekszym stopniu, innym w mniejszym.
    > Pozyjesz, sam sie przekonasz.

    On jeszcze o tym nie wie, ale na większości znaków są napisy, które -
    co dziwne - widać tylko jak się ma kask na głowie. Stoi tam "Nie
    dotyczy motocyklistów".

    pzdr

    Y (C)

  • 192. Data: 2009-04-09 12:57:45
    Od: n...@s...com

    On Thu, 09 Apr 2009 12:11:16 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Nie tamują. Tamowałyby, jakby jechali poniżej limitu.

    To limity jakies nalozyli ? Wezze napisz o tym cos wiecej.

    pozdr
    nerwrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 193. Data: 2009-04-09 17:21:59
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    wiadomości news:47u0b6-mdl.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Nie tamują. Tamowałyby, jakby jechali poniżej limitu.

    Jesli bez "tamujacego" goscia cała reszta gosci za nim jechałaby szybciej to
    tamuje. Mozesz sie wysilac ale fakt pozostanie faktem :)

    b.

  • 194. Data: 2009-04-09 19:40:33
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ale to Ty jedziesz niezgodnie z przepisami w dodatku blokując ruch, jeśli
    > jedziesz lewym pasem, gdy prawy jest wolny. o tym pisał AL.
    >
    > takich to ja nie tylko światłami ale i klaksonem czasem poganiam.

    gdyby byl wolny to bym nim jechała ;)
    ja mówie o mruganiu swiatłami na poprzedzajacego. Kwestia zajmowanego pasa
    zupełnie dla mnie nie ma znaczenia, bo z załozenia jade prawym, a jesli juz
    decyduje sie na jazde lewym, to mam ku temu istotny powód. Przyjełam wersje
    najbardziej wygodna dla mnie, bo kazdy mierzy swoja miarka ;)

    E.

  • 195. Data: 2009-04-09 19:59:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budyń pisze:
> [...]
    >
    > Jesli bez "tamujacego" goscia cała reszta gosci za nim jechałaby szybciej to
    > tamuje. Mozesz sie wysilac ale fakt pozostanie faktem :)

    Uhm. Czyli wg. Ciebie każdy jeden użytkownik drogi poza tym jednym
    jedynym najszybszym w danym miejscu tamuje ruch ;->

  • 196. Data: 2009-04-09 20:00:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    n...@s...com pisze:

    > To limity jakies nalozyli ? Wezze napisz o tym cos wiecej.

    Jest takie fajne pisemko pod tytułem Dzienniki Ustaw i zawierają one
    bardzo ciekawy tekst pod tytułem Prawo u Ruchu Drogowym. Polecam.

  • 197. Data: 2009-04-09 20:35:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Easy pisze:

    > gdyby byl wolny to bym nim jechała ;)

    Licho wie ;) Poza tym Ty może tak, ale skąd mam wiedzieć, kto to akurat
    jedzie? ;->

    > ja mówie o mruganiu swiatłami na poprzedzajacego. Kwestia zajmowanego
    > pasa zupełnie dla mnie nie ma znaczenia, bo z załozenia jade prawym, a
    > jesli juz decyduje sie na jazde lewym, to mam ku temu istotny powód.

    Pewnie, czasem się zdarza - np. prawy zajęty albo skręcasz zaraz w lewo
    (sygnalizacja!!). Ale ja pisałem o wleczeniu się lewym pasem ot tak
    sobie a muzom.

    > Przyjełam wersje najbardziej wygodna dla mnie, bo kazdy mierzy swoja
    > miarka ;)

    A ja przyjąłem wersję rzeczywistą ;)

    Miszczowie lewego pasa zdarzają się nagminnie, aczkolwiek w sumie takich
    to często szybciej wyprzedzić po prawej, bo zanim się zorientują, o co
    chodzi... ;)

    Gorzej, jak jedzie równo w podobnie szybkim na prawym pasie...

  • 198. Data: 2009-04-09 22:04:57
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Andrzej Lawa pisze:

    > A wpadaj sobie albo i wypadaj, ale PISZ NA TEMAT, o ile w ogóle to
    > potrafisz, durny trollu.

    Pisze bardzo na temat, ten temat nazywal sie Prawdziwy Motocyklista.

    W koncu miales z tego miec spory zysk i satysfakcje. Nie ma powodu
    odpuszczac, swiadkow masz, ja sie nie migam, poza tym komu jak komu, ale
    mi ?

    No, troche wiary w siebie i w adwokatow.

    KJ

  • 199. Data: 2009-04-09 22:21:54
    Od: n...@s...com

    On Thu, 09 Apr 2009 22:00:44 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Jest takie fajne pisemko pod tytułem Dzienniki Ustaw i zawierają one
    >bardzo ciekawy tekst pod tytułem Prawo u Ruchu Drogowym. Polecam.

    Dziennik Ustaw to jakies komusze pisemko, jeszcze PRL je wydawali i
    czytac go nie bede!
    A skoro znasz PoRD to zrob cycata, albo chociaz paragrafa podaj.

    pozdr
    newrom

  • 200. Data: 2009-04-09 22:32:26
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>