  • 1. Data: 2021-01-27 02:03:35
    Temat: Laptop OLED
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Co myślicie o laptopie z ekranem OLED?
    Od jakiegoś czasu można takiego kupić w sklepie.
    Czy taki nadaje się do normalnej pracy typu wielogodzinne pisanie w
    edytorze, arkusz kalkulacyjny itp. czy tylko do oglądania filmów, a przy
    realnej pracy wypali oczy?
    Do tego dochodzi, że 15 cali ma matrycę OLED w rozdzielczości 4K.
    Czy będzie się dało odczytać treść e-maila, czy tylko pod lupą?

  • 2. Data: 2021-01-27 12:21:07
    Temat: Re: Laptop OLED
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ruqe57$16q4$1@gioia.aioe.org>
    user Poldek pisze tak:

    > Co myślicie o laptopie z ekranem OLED?

    supcio, po za tym że laptop

    > Od jakiegoś czasu można takiego kupić w sklepie.
    > Czy taki nadaje się do normalnej pracy typu wielogodzinne pisanie
    > w edytorze, arkusz kalkulacyjny itp. czy tylko do oglądania
    > filmów, a przy realnej pracy wypali oczy?

    haha to nie laser a ty nie pilot

    > Do tego dochodzi, że 15 cali ma matrycę OLED w rozdzielczości 4K.
    > Czy będzie się dało odczytać treść e-maila, czy tylko pod lupą?

    Przecież jest skalowanie ekranu. Ustawiasz zoom jaki lubisz

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 3. Data: 2021-01-27 16:24:47
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-01-27 o 12:21, PiteR pisze:
    > in <news:ruqe57$16q4$1@gioia.aioe.org>

    > Przecież jest skalowanie ekranu. Ustawiasz zoom jaki lubisz

    Ja dodam od siebie: mam laptopka 17" z ekranem 4k.
    Da się przeczytać teksty (maile, www itp) w rozdziałce natywnej na 100%,
    ale to jest (subiektywnie) męka - dla mnie zbyt małe.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam