  • 21. Data: 2014-07-11 11:51:19
    Temat: Re: Laptopy Samsung opinie
    Od: Jaskiniowiec <jaskinia@najurze>

    W dniu 06.07.2014 17:30, fifak pisze:

    > samsung= shit
    >
    > nienaprawialny jednorazowy shit
    >
    > znajomemu padła zalana klawiatura, okazało się że jest zintegrowana z
    > obudową i całą obudowę trzeba wymienić
    Nie trzeba, ale trzeba umieć odłączyć klawisze od obudowy i tu już
    faktycznie trzeba mieć tajemną wiedzę :) Podejrzewam, że to jest klejone?

    > z drugiej strony to może dzisiaj wszystkie lapki tak mają...

    Coś z tymi klawiaturami jest w Samsungach, bo w robocie miałem dwa
    przypadki, że klawiatura nie była zalana, a mimo to serwis uznał że była
    i odmówił naprawy gwarancyjnej. Tak więc omijam tę markę.

    W necie też idzie poczytać o tych nieszczęsnych klawiaturach...

    Tak to nie są złe. No może materiał wykonania, pomimo że aluminium, to
    przypomina bardziej jakąś tandetną blaszkę, która w dodatku jest bardzo
    podatna na zarysowania.