  • 11. Data: 2014-07-06 22:30:18
    Temat: Re: Laptopy Samsung opinie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Grzegorz pisze tak:

    > jakie ogólne opinie nt. laptopów Samsung,a ??

    Ja mam NP300E5A-S04PL i N130, no i cóż działają, są ciche.

    --
    Piter

  • 12. Data: 2014-07-06 22:32:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    fifak pisze tak:

    > samsung= shit
    >
    > nienaprawialny jednorazowy shit

    ale król jest jeden :)

    największe gówno to LG, jakby robili laptopy to też byłyby gówniane.

    --
    Piter

  • 13. Data: 2014-07-07 08:31:39
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2014-07-06 15:35, Grzegorz pisze:
    > na Allegro jeden gosc sprzedaje laptop Samsung RV720 i3/320GB/4GB NVIDIA
    > GT520M 17c LED , cy wrto kupić ten laptop zł 1 tyś + koszty przesyłki i
    > jakie ogólne opinie nt. laptopów Samsung,a ??
    Mam 3-ciego Samsunga i nic złego nie powiem. Sprzęt jak każdy inny,
    bebechy w każdym takie same, tylko różnią się jakością wykonania (choć
    teraz i tak jeden pies w budżetowych lapkach)...

  • 14. Data: 2014-07-07 09:57:17
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 07-07-2014 08:31, Kamil 'Model' pisze:
    > tylko różnią się jakością wykonania (choć teraz i tak jeden pies w
    > budżetowych lapkach)...

    Kup raz Toshibę (dla mnie budżetowy to min. 2000 zł).
    To już nie to, co dawniej, ale wciąż nie poziom, jaki potrafią
    zaprezentować najwięksi producenci.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 15. Data: 2014-07-08 01:20:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Santana" <s...@i...pl> wrote in message
    > Użytkownik "feldmarszałek tusk" napisał w wiadomości grup

    > Żal mi twojej matki, pojebie.

    Czemu Wy się dajecie tak prosto podpuszczać?

  • 16. Data: 2014-07-08 01:20:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "feldmarszałek tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    > mi żal twojego tuska, ale jakoś muszę to znieść...

    Nie sądzisz, że to trochę nudne? Ciągle to samo?

  • 17. Data: 2014-07-08 01:23:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "fifak" <f...@o...pl> wrote in message
    > samsung= shit
    >
    > nienaprawialny jednorazowy shit

    Z pewnością nie każdy model... Czy znasz ten konkretny RV720?

    > znajomemu padła zalana klawiatura, okazało się że jest zintegrowana
    > z obudową i całą obudowę trzeba wymienić

    Zwykle kosztuje to nieco drożej ale da się wciąż naprawić...
    Dobrze jest uważać aby płynami nie zalewać jednak żadnych komputerów.

    > z drugiej strony to może dzisiaj wszystkie lapki tak mają...

    Apple MacBook Unibody tak ma od wielu, wielu lat...
    Samsung kopiuje dobre i złe wzory od Apple.

  • 18. Data: 2014-07-08 10:28:35
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Sun, 06 Jul 2014 15:35:30 +0200, Grzegorz napisał(a):

    > na Allegro jeden gosc sprzedaje laptop Samsung RV720 i3/320GB/4GB NVIDIA
    > GT520M 17c LED , cy wrto kupić ten laptop zł 1 tyś + koszty przesyłki i
    > jakie ogólne opinie nt. laptopów Samsung,a ??

    Sprzęt jak sprzęt - działa bezproblemowo. Model to RC520, trzy lata działał
    jako maszyna biurowa. Do tej pory bez zarzutu. Plastik / fantastik, ale
    kosztował jakieś 2,5 w promocji z dyskiem w Karenie (dawne czasy).

    --
    Franc

  • 19. Data: 2014-07-08 22:24:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pszemol pisze tak:

    > Czemu Wy się dajecie tak prosto podpuszczać?

    bo się nudzą

    z nudów człowiek wyrzeźbi z chleba szachy :)

    --
    Piter

  • 20. Data: 2014-07-09 07:36:03
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia Sun, 06 Jul 2014 22:30:18 +0200, PiteR napisał(a):

    > Ja mam NP300E5A-S04PL i N130, no i cóż działają, są ciche.

    moze ok. 6 miesiecy temu kupowalem cos jak ten pierwszy ktory wymieniles.
    wyroznial sie na tamten czas fajnym stosunkiem cena/wydajnosc i,
    potwierdzam, cichutki, jakby byl z ssd (a nie jest). jestem zadowolony.

    --
    jg