  • 11. Data: 2010-02-24 16:49:14
    Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hm117a$ocm$1@node1.news.atman.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten Maciej Browarczyk . Tak se patrze i patrze jak
    nawija makaron na uszy:

    > Tylko maglownice od Galanta na rynek US, no i trzeba wywalic
    > katalizator, bo sie nie miesci. A tak to plug'n'play.

    No chyba jednak nie do konca plug'n'play bo z tego co sie kiedys doczytalem
    jest problem z mocowaniem tej od GTZ. Trza rzezbic tak czy siak ;)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 12. Data: 2010-02-24 22:52:58
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Dman-666" <d...@t...o2.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns9D29A7596A7F7Zielonagens@213.180.128.149...
    > Patrze a tu w szybce robal taki:
    > news:Xns9D29A6C8FD48Zielonagens@213.180.128.149 ! Pewnie kiero jakis,
    > ten Dman-666 . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:
    > Aaa..i jeszcze jedno-jak chcesz spotkac sie i pogadac z jednym z
    > wlascicieli (i fantastycznym znawca tych aut) to w pierwszy wtorek
    > miesiac sa spoty w DC gdzie regularnie przyjezdza jeden VR-4 i jeden
    > Legnum.

    Tak czy siak pomysł chyba upadł. Sztuka którą planowałem zanabyć jako bazę
    to padaka, a na szukanie i zrobienie kolejnej perełki nie będę miał już
    czasu chęci i pieniędzy, poza tym strata takiego wychuchanego auta naprawdę
    boli, nie porównując ale jak członka rodziny.
    Nie porównuję tu audi które miałem do takiego VR4 ale mimo wszystko, nie
    boję się zaryzykować stwierdzenia, że było to jedno z najbardziej zadbanych,
    doposażonych, wychuchanych i najładniejszych A6 C4 w Polsce.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 13. Data: 2010-02-24 23:35:00
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > boję się zaryzykować stwierdzenia, że było to jedno z najbardziej
    > zadbanych, doposażonych, wychuchanych i najładniejszych A6 C4 w Polsce.

    I w zasadzie to teraz będę miał cholerny dylemat. Po circa 200KM stałym 4X4
    dużym wygodnym kombi nie potrafie znaleźć godnego następcy. Poraz kolejny
    kupować C4 hmm niby nie najgorsze rozwiązanie ale już mimo wszystko miałem
    takie auto, bardzo sobię chwalę, ale już mi się zaczynało przejadać, wiadomo
    jak to jest. C5 jakoś do mnie nie trafiają, nie miałem i nic na 100%
    powiedzieć nie mogę ale ludzie niezbyt je chwalą po przesiadce z C4.
    Zasadniczym ograniczeniem które zamyka jakikolwiek wybór jest chęć stałego
    4x4 nie zadne dołączane wydumki, około 200KM, kombi. Tu wspomniany Legnum
    EC5W spełniał wszystkie kryteria, nawet z nawiązką.
    No i kiszka ile bym nie rozmyślał i szukał nie mogę nic sensowego w kwocie
    do 30kzł znaleźć. RS4 2.7BT jeszcze chodziło mi po głowie ale jednak chyba
    wolałbym wolnossące 3.0, mimo wszystko mniej szans na pad jakiegoś
    kluczowego podzespołu.
    Na sezon letni ogólnie już zacząłem sie przychylac w stronę Lexusa IS 300
    ale zimą i RWD to ku*wa piechota będę wolał chodzić. Aczkolwiek człowiek
    powinien wszystkiego spróbować. Nie mam doświadczenia jeżeli chodzi o RWD i
    japońskie auta ale może warto zaryzykować? Założyć kolce na zimę i mieć
    gdzieś bzdurny przepis... ehh to tyle już się nie żalę... Ale jakby ktoś
    miał jakiś fajny pomysł na godnego następcę mojej Ś.P. czarnej perełki
    chętnie posłucham.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 14. Data: 2010-02-25 08:44:28
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hm4745$36r$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten Lewis . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na
    uszy:

> [...]
    > nie boję się zaryzykować stwierdzenia, że było to jedno z najbardziej
    > zadbanych, doposażonych, wychuchanych i najładniejszych A6 C4 w

    No zdaje sie bylo....i ta zabudowa ;)

    Od siebie jeszcze dodam, ze koszty VR-4 to wg mnie ok 7-10/rok...i mowa
    tutaj o pierdolach typu opony, klocki, tarcze ktore zmieniasz co sezon.

    Na przekaldke bys stracil sily a co gorsza zapal a i tak pewnie nie byloby
    to zrobione dobrze. Tego auta najlepiej szukac zrobionego przez w.w.
    czlowieka (ostatnio byl w mitcarze Legnum zrobiony przez niego).
    Przerobki Roberta to ok 35k (ale znawcy mowia, ze musisz miec w kieszeni
    kase na drugiego takiego jesli chcesz byc ownerem).

    A wspomniane wczesniej cywilne EA ma fajna skrzynie ktora nadrabia troche
    niedostatki mocy...ale nie polecilbym Ci ze wzgledu na moc nizsza od C6
    (chociaz jezdzi mi sie tym lepiej i zbiera sie sprawniej niz Scorpio
    Cossworth z niby 205hp na pokladzie).

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 15. Data: 2010-02-25 13:47:46
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > 4x4 nie zadne dołączane wydumki, około 200KM, kombi. Tu wspomniany Legnum
    > EC5W spełniał wszystkie kryteria, nawet z nawiązką.

    Legacy twin turbo? Przekladka bebechow do budy LHD nie powinna byc wielkim
    problemem. Jedna turbine trzeba przeniesc bo kolumna kierownicza
    przeszkadza, ale sprawa latwiejsza do ogarniecia niz VR4.

    Pozdrawiam
    Kamil