  • 61. Data: 2022-08-18 16:36:23
    Temat: Re: Luzy na łożysku
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-08-18 o 14:51, Wiesiaczek pisze:

    > No i...?

    No i nic. Współczujemy sobie.

    > Może najpierw zdefiniuj swoją propagandową "kulturę techniczną"?

    Ale po co?

  • 62. Data: 2022-08-18 16:41:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-08-18 o 14:50, Wiesiaczek pisze:

    > Tak, już jeden chciał powiedzieć, kto wziął łapówkę.
    > No to "się powiesił" :)
    >
    > Masz tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=jdYPsCUDVrU

    Daj spokój, teczki i haki to karma dla plebsu.
    Równie dobrze mógłbyś łyknąć wersję, że facet nagadał tyle, żeby
    uprawdopodobnić takie swoje odejście, bo chciał się uwolnić od kredytów
    i prysnął na Zanzibar czy gdzieś tam.
    Poza tym nie przypominam sobie, żeby o Kraśniku coś było,
    więc link bez związku.

  • 63. Data: 2022-08-18 19:04:56
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 18.08.2022 o 16:36, cef pisze:

    > No i nic. Współczujemy sobie.

    > Ale po co?

    W zasadzie po chuj? Spadaj!

    --
    Wiesiaczek - Z DC.
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 64. Data: 2022-08-19 20:26:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 18 Aug 2022 13:15:19 +0200, Wiesiaczek
    <c...@v...pl> wrote:
    > Pytanie z dupy, które nie ma tu nic do rzeczy.
    > Na marginesie, Niemcy nie latają w kosmos.

    Bo nie mają takiej potrzeby. Jakby mieli to by kosmosy im z ręki
    jadły.

    --
    Marek

  • 65. Data: 2022-08-19 20:29:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 18 Aug 2022 14:21:06 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No to i tak swietnie.
    > Ciekaw jestem za ile kupię taką pokrywę do jakiegos typowego
    > silnika,
    > albo np obudowę skrzyni biegów do samochodu.

    Poprawka, 450 to kosztowała w zeszłym tygodniu. W tym tygodniu już
    widzę cenę 559.
    A w 2017 kupiłem ją za 380...

    --
    Marek