  • 1. Data: 2022-05-10 21:09:59
    Temat: MCU - dzielenie
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Na mikrokontrolerze NXP (MKL46Z256) operacje dzielenia dwóch liczb
    typu double jestem w stanie wykonać z szybkością ok. 8kHz.
    Jest to ARM Cortex M0, zagar ustawiony na 48MHz. Jak wiadomo M0 nie ma
    wbudowanego FPU, więc nie się czemu dziwić. Prośba !! Jeżeli ktoś z Was ma
    pod ręką jakiegoś borda z procesorem M4 (wbudowane FPU), to czy mógłby
    sprawdzić z jaką częstotliwością można powtarzać dzielenie double..

    Dzięki

  • 2. Data: 2022-05-10 23:12:49
    Temat: Re: MCU - dzielenie
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 10 May 2022 12:09:59 -0700 (PDT), Stachu Chebel
    <s...@g...com> wrote:
    > Na mikrokontrolerze NXP (MKL46Z256) operacje dzielenia dwóch liczb
    > typu double jestem w stanie wykonać z szybkością ok. 8kHz.

    Orginalna jednostka do mierzenia arytmetyki.. :)

    --
    Marek